abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2000 @ 02:36:00 #1
374 beelzebub
master of disaster
pi_173280
Het voorjaar/zomer staat weer voor de deur.

Dan doe je weleens een korte broek aan. Ik vind't persoonlijk geen pan, een korte broek met sokken/ of sokken in sandalen, maar dat terzijde.

Als ik dus een dagje blootvoets heb rondgewandeld met m'n gympen, nou berg je dan maar
Is hier iets aan te doen behalve sokken dragen?

Ik weet dat er dames zijn die kousevoetjes dragen en ik ken ook types die hun sok terug slaan om de voet heen, maar dat loopt niet zo lekker.

donderdag 6 april 2000 @ 04:27:00 #2
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_173281
Zolang je de gympen aanhoudt is er nog niks aan de hand
Dus vooral niet uitdoen!
  donderdag 6 april 2000 @ 07:54:00 #3
1542 Ludo
Still YF&S
pi_173282
quote:
op 04-06-2000 om 02:36 AM schreef beelzebub het volgende:
sandalen

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_173283
Het doel van sokken? Inderdaad, zweet opnemen.

Persoonlijk vind ik zonder sokken erg smerig en ik geef toch verder niets om kleding
Gewoon je sokken aandoen dus

donderdag 6 april 2000 @ 11:26:00 #5
2432 Nimue
keep your magic
pi_173284
Teva-sandalen kopen (als dat kan voor je werk/studie). Die zijn zo luchtig dat je daar echt niet in kan gaan zweten en dan hoef je ook geen sokken aan.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_173285
zijn dat van die anti-aanbak sandalen?
  donderdag 6 april 2000 @ 14:25:00 #7
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_173286
je hebt ook van die sneakersokken. die zijn dus heel kort en van badstof. geen afstotende geuren dus.

draag je echt sandalen? en wil je daar dus ook sokken voor hebben?
nee!!!!!! toch???

Yes I suck. And swallow.
  donderdag 6 april 2000 @ 16:02:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_173287
<off topic>
Nee, ik draag geen sandalen, maar ik vind 't geen gezicht als mensen sandalen met sokken dragen....
Trouwens.. die sportsandaaltjes van Nike etc kunen er wel mee door, kekke dingetjes

TwwT_Unexplained> ik weet niet of het doel van sokken zweet opnemen is. Volgens mij waren/zijn sokken ervoor om het kale deel van je benen tussen je schoen en je broek te bedekken. Zo veliest de sok z'n functie als je een korte broek aandoet
</off topic>

maarre bedankt voor de tips totnogtoe.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 06 April 2000).]

pi_173288
quote:
op 04-06-2000 om 11:26 AM schreef Nimue het volgende:
Teva-sandalen kopen (als dat kan voor je werk/studie). Die zijn zo luchtig dat je daar echt niet in kan gaan zweten en dan hoef je ook geen sokken aan.

Ik had een collega met Teva-sandalen, je rook niets, totdat hij met zijn tenen begon te wiebelen...

Maar dit was dan ook een extreem geval hoor..

Zolang er was is, is er leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')