abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35644677
Bah wat een klote mensen bestaan er toch!

Wil je kaarten voor Metallica kopen op marktplaats, staan ze gewoon voor min. 65 euro te koop en er staan er ook genoeg voor 125 per STUK te koop... Normaal kosten ze 49 euro staanplaatsen.

Jah moest je er maar bij zijn toen ze in de verkoop gingen, zul je denken, mjah sommige mensen werken en het is binnen een paar uur uitverkocht.

Was kaartjes verkopen hoger dan het aanschafbedrag ( bepaald door de venue ) niet illigaal?
Bah die mensen verpesten het voor de echte fans, die gasten kopen gewoon zoveel mogelijk kaartjes om ze daarna met winst te verkopen zodat de echte fans bakken met geld moeten betalen om hun idolen te kunnen zien live...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_35645102
Waarom zou je naar metallica gaan? stelletje faggots man. Heb je die dvd wel eens gezien? met hun psycholoog en alles erbij het is een triest stelletje. En die maken harde muziek? besteed je geld liever aan wat anders dude.
pi_35645124
Dat zijn echt vieze actie's. Maar ja, ik ga het dan ook niet kopen voor zoveel geld. Ben niet gek.
pi_35645153
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef PsyCha het volgende:
Dat zijn echt vieze actie's. Maar ja, ik ga het dan ook niet kopen voor zoveel geld. Ben niet gek.
Nee joh, dat is gewoon handel.
pi_35645197
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee joh, dat is gewoon handel.
Ik zou precies hetzelfde doen. Is toch makkelijk geld verdienen?
pi_35645287
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ik zou precies hetzelfde doen.
ik ook eigenlijk. Maar dan alleen als ik kaarten over zou hebben of niet meer zou kunnen gaan.
quote:
Is toch makkelijk geld verdienen?
Dat zeker.
pi_35645328
Die mensen werken ook, maar hebben vrij genomen en verdienen die halve vrije dag nu 10 x terug... Whehehe.
pi_35645379
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:06 schreef Cosworth het volgende:
Die mensen werken ook, maar hebben vrij genomen en verdienen die halve vrije dag nu 10 x terug... Whehehe.

Precies, en waarom vragen ze die bedragen? Omdat mensen ze nog kopen ook!
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:10:14 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35645464
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef tonks het volgende:
Waarom zou je naar metallica gaan? stelletje faggots man. Heb je die dvd wel eens gezien? met hun psycholoog en alles erbij het is een triest stelletje. En die maken harde muziek? besteed je geld liever aan wat anders dude.
Je praat weer eens poep, het wordt tijd dat school weer begint.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35645492
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Je praat weer eens poep, het wordt tijd dat school weer begint.
Nee ik heb gelijk, kijk die dvd maar.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:18:01 #11
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35645759
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee ik heb gelijk, kijk die dvd maar.
Nee ik heb bijna altijd gelijk, ik heb alleen geen gelijk wanneer ik zeg dat ik geen gelijk heb.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35649144
Ik heb kaartjes gelukkig

En Trivium in het voorprogramma
Have fun...
pi_35651107
Ik heb helaas zitplaatsen, staanplaatsen waaren na 30 minuten al weg. Maargoed het moet maar, moest er wel heen want dan heb ik ze in 3 jaar 3x live genzien.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35651251
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Maargoed het moet maar, moest er wel heen want dan heb ik ze in 3 jaar 3x live genzien.
Da's natuurlijk je reinste bullshit. Dan 'moet' je er heen omdat je een grote fan ben, niet omdat je ze dan 'al' 3 x gezien heb het afgelopen 3 jaar.
pi_35654734
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb kaartjes gelukkig

En Trivium in het voorprogramma
Gelukiig heb Metallica al 3x gezien en Trivium ook een keer in de Effenaar anders had ik echt gebaald.

Mjah deze 2 bands samen wil ik toch eigenlijk niet missen

Ik hoop dan maar dat ik nog eerlijke mensen vind waar ik een kaartje van kan kopen.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:41:48 #16
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35655439
Ook al zouden deze praktijken mij snel uit de schulden halen, ik heb het lef niet om echte fans op die manier te belazeren

Ik ben gewoon goed opgevoed door mijn mama
World Wrestling Entertainment
pi_35655517
Ik heb regelmatig via marktplaats gewilde concertkaarten gekocht voor de originele prijs. Gewoon zelf een advertentie zetten vlak voor het concert en resoluut alle te dure kaartjes afwijzen. Er zijn genoeg echte fans die helaas ziek worden, een begrafenis hebben etc etc en die nog snel van hun kaarten afwillen, maar er niet op hoeven te verdienen. Succes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35655809
Hoogste tijd dat de belastingdienst dit soort handel aanpakt indeed, want denk maar niet dat ze over [max aantal kaartjes pp] X [winst] = dat bedrag belastig betalen, zal ze leren.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:12:17 #19
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35659009
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:22 schreef metallicattim het volgende:
Ik hoop dan maar dat ik nog eerlijke mensen vind waar ik een kaartje van kan kopen.
Jij stelt eerlijk gelijk aan gek?
pi_35659122
Het schuim der aarde dat zich bezig houdt met dit soort praktijken. Ze mogen van mij op 1 lijn met huisjesmelkers, idolswinnaars en zeehondenknuppelaars: tegen de muur!

Metallica, dat was ooit
pi_35659435
Sinds ze Nothing Else Matters van Lucie Silvas hebben gecovered vind ik ze niet leuk meer!

Trouwens, je kan ook kaarten online bestellen... en een beetje mens heeft vrienden die het anders wel voor je willen doen, ik wel tenminste.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:28:03 #22
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35659638
...of neemt een paar uurtjes vrij om voor kaarten te zorgen.
pi_35659654
Ik heb lekker staanplaatsen
Ik vind best dat er wat winst gemaakt mag worden. 60 euro vragen is zeker niet absurd ofzo. Bedragen boven de 100 zijn zeker belachelijk, ik hoop dat ze er allemaal mee blijven zitten.
pi_35659784
Als ik in mijn strakke leren broek en doorschijnend shirt naar Metallica ga laten ze me zonder kaartje wel binnen.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_35673075
ik vind gewoon dat de regering er wat aan moet doen, dat je maximaal 2 kaartjes per persoon kan kopen, dat je je inditentiteits kaart moet laten zien ofzo,
ik vind het schandalig,
PS4 online: micro_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')