Nee joh, dat is gewoon handel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef PsyCha het volgende:
Dat zijn echt vieze actie's. Maar ja, ik ga het dan ook niet kopen voor zoveel geld. Ben niet gek.
ik ook eigenlijk. Maar dan alleen als ik kaarten over zou hebben of niet meer zou kunnen gaan.quote:
Dat zeker.quote:Is toch makkelijk geld verdienen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:06 schreef Cosworth het volgende:
Die mensen werken ook, maar hebben vrij genomen en verdienen die halve vrije dag nu 10 x terug... Whehehe.
Je praat weer eens poep, het wordt tijd dat school weer begint.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:00 schreef tonks het volgende:
Waarom zou je naar metallica gaan? stelletje faggots man. Heb je die dvd wel eens gezien? met hun psycholoog en alles erbij het is een triest stelletje. En die maken harde muziek? besteed je geld liever aan wat anders dude.
Nee ik heb gelijk, kijk die dvd maar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je praat weer eens poep, het wordt tijd dat school weer begint.
Nee ik heb bijna altijd gelijk, ik heb alleen geen gelijk wanneer ik zeg dat ik geen gelijk heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik heb gelijk, kijk die dvd maar.
Da's natuurlijk je reinste bullshit. Dan 'moet' je er heen omdat je een grote fan ben, niet omdat je ze dan 'al' 3 x gezien heb het afgelopen 3 jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Maargoed het moet maar, moest er wel heen want dan heb ik ze in 3 jaar 3x live genzien.
Gelukiig heb Metallica al 3x gezien en Trivium ook een keer in de Effenaar anders had ik echt gebaald.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb kaartjes gelukkig
En Trivium in het voorprogramma![]()
Jij stelt eerlijk gelijk aan gek?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:22 schreef metallicattim het volgende:
Ik hoop dan maar dat ik nog eerlijke mensen vind waar ik een kaartje van kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |