Wheheh dat ken ik welquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:23 schreef De_man_in_de_hoed het volgende:
Ben ik de enige die helemaal een kunstkop krijgt van al dat digitale gelul op scholen?
Links blackboard, rechts een forum met website en als je eens iets moet weten van je leraren mail je maar.
Als alles nou eens fatsoenlijk werkte, maar néé... ik krijg mijn mails te laat, of ze blijven hangen in het mailing systeem van de school, waardoor ik ok mijn dak krijg.
Alles op blackboard is ook nog eens slecht te berijken als het überhaupt online is...
-vloekerdevloekerdevloek!-
Op welke school is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheh dat ken ik wel![]()
De school denkt dat ze hypermodern zijn, maar in feite is het zo verneukt als de kanker, want het werkt voor geen ene moer![]()
Dus blijf je maar thuis want stel je voor dat je daar een uurtje niets zit te doen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben maandag maar thuis gebleven omdat ik mijn rooster niet kon bekijken op internet. Ik wist dus niet waar en wanneer ik les had.
Nu weet ik het zeker: Je stalkt mequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus blijf je maar thuis want stel je voor dat je daar een uurtje niets zit te doen?![]()
Op maandag? Ja. En dat beviel prima.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus blijf je maar thuis want stel je voor dat je daar een uurtje niets zit te doen?![]()
Ooit van MONDRIAANquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef GS500 het volgende:
[..]
Op welke school is dat?
Ik zit op een hogeschool waar precies hetzelfde aan de hand is.![]()
Zozo, dus je VMBO-C niveau is binnen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ooit van MONDRIAAN![]()
![]()
gehoord?
Nou, daar zat, JA ZAT, ik dus. Een samenvatting
Een "website" die door een mongool is ontworpen. Knoppen rechtstreeks uit DW gejat en zo lelijk als stront in de nacht. Euhm... De website is o.a bedoeld voor mededelingen. Laatste mededeling dateert uit 2004 ofzo. Euhm.. Er was een zogenaamde vakvagina vakpagina, waar je leraar je op de hoogte zou houden. Leuke blanco pagina.
Netwerk dat om de haverklap eruit ligt. Leuk als je openoffice aan het downloaden bent voor je project. Hd's in brackets die gejat worden. Leuk als je net je project af hebt. Leraren die jij iets leert ipv andersom. Moet ik doorgaan?
Inmiddels in bezit van diploma is![]()
belangrijk edit !
Op de diploma uitreiking kregen wij rozen die besteld waren bij een uitvaartscentrum. Ik zag dat de rozen uit zo een busje geladen werden. Hoe triest en low-budget is dat![]()
Nee debieliootquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zozo, dus je VMBO-C niveau is binnen?![]()
daar zou ik ook geen dure rozen voor overhebben...![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debielioot![]()
Mondriaan is een "erkende" school die "kwalteitsopleidingen" biedt. Dit gaat dus vanaf MBO en ik had het hoogst haalbare (BOL 4). So there !![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef descendent1 het volgende:
daar zou ik ook geen dure rozen voor overhebben...![]()
![]()
BOL 4? Dus je bent nu gediplomeerd bollenpeller op niveau 4??quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debielioot![]()
Mondriaan is een "erkende" school die "kwalteitsopleidingen" biedt. Dit gaat dus vanaf MBO en ik had het hoogst haalbare (BOL 4). So there !![]()
Als jij je bek niet houdt zal ik es beginnen met je kop te pellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
BOL 4? Dus je bent nu gediplomeerd bollenpeller op niveau 4??![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als jij je bek niet houdt zal ik es beginnen met je kop te pellen![]()
Ik was eerder jij stalkt mij!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Je stalkt me
Had jij die roos gekregen of ik? Inmiddels ligt ie trouwens te rotten in de prullenbak.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Als je me daarmee van mn roos kunt afhelpen...![]()
Serieus ingaan op mijn posts...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Had jij die roos gekregen of ik? Inmiddels ligt ie trouwens te rotten in de prullenbak.
Of heb je last van roos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |