abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76861709
Das vet!
Jammer dat het zo ver weg is!
Al wel tijd geleden dat ze in NL zijn geweest!

Maar of het wat word..
Zullen toch al wel snel 10 mensen zijn die dan meekunnen zingen
Hij moet in belgie blijven denk ik, daar is hij tenminste nog "groot".
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_76863424
Hij?

Vorig jaar Parkfeest in Oosterhout was nochtans een groot succes!
pi_77054640
haha zeeland is nederland inderdaad xD voor mij vanuit t noorden is antwerpen denk ik nog beter te bereiken dan dat maar goed het gaat om t idee

trouwens wel leuk dat koen my name is michael meepresenteert op rtl
pi_77087146
Ja maar je ziet duidelijk dat koen ook een dagje ouder wordt. Ik vind het bij de concerten nog wel meevallen, maar zo op TV... mijn god wat ziet hij er uit LOL En sowieso ben ik niet zo'n fan van Koen de presentator... Ik vind hem altijd zo fake overkomen.

Ik constateerde trouwens dat ik volgende maand 20 jaar fan ben.... Feestje!!!
pi_77645496
29 augustus staan ze op Bavaria Open Air in Lieshout (bij Helmond / Eindhvoen)
pi_77680136
En op 12 februari komt de DVD van 10x10 uit.

Ik heb hem al besteld op www.proxis.nl
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_77685162
Ik heb hem besteld bij Bol
pi_77687985
Ik wist helemaal niet dat Bol hem ook had. Ik heb gezocht bij de FRS en toen ik hem daar niet kon vinden ben ik overgestapt naar Proxis omdat die ook een .be hebben.

Ik heb hem daar nu geannuleerd. Van Bol heb ik nog een cadeaubon dus dat scheelt weer in de kosten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_77952106
Ik heb hem
pi_77962288
Ik ook, alleen heb ik nog geen tijd gehad om er iets mee te doen omdat we een verjaardag hadden vandaag.
pi_77984982
DVDtje gekeken met dochter lief (6). Ze was helemaal verontwaardigd dat Koen bij ons niet van de bovenste ring af tussen het publiek door naar beneden was gelopen.
pi_82040680
Op vrijdag 17 december gaat de elfde en voorlopig ook laatste Sportpaleis-concertreeks van Clouseau van start, getiteld 'De Laatste Ronde'. Koen en Kris Wauters lassen na deze editie een adempauze in. Maar niet vooraleer ze nog eens het Sportpaleis hebben laten vollopen met wat hun grootste "best of"-show ooit moet worden.
Jaar na jaar komen tienduizenden liefhebbers van de Nederlandstalige popmuziek naar het Sportpaleis afgezakt voor de traditionele Antwerpse concerten van Koen en Kris Wauters. Clouseau begon zijn succesverhaal in het Sportpaleis na enkele verrassingsoptredens op Night of the Proms in 1999. Een jaar later bracht de band twee keer een eigen avondvullend programma met het Promsorkest. Meteen het begin van een jaarlijks terugkerende concertreeks.

Anderhalf miljoen bezoekers
Met de eindejaarsconcerten erbij, traden Koen en Kris sinds 2000 al 107 keer op voor bijna anderhalf miljoen bezoekers in het Sportpaleis. Tien jaar later gooien ze de riem tijdelijk af. Momenteel toeren ze nog tot september om hun nieuwe cd "Zij aan zij" voor te stellen. En vanaf 17 december is het Sportpaleis weer hun stek. Daarna is het tijd voor een break. Clouseau zal dan een tijdlang niet toeren en evenmin werken aan een nieuwe plaat.

De concertenteller voor 'De Laatste Ronde' staat voorlopig op vijf, te beginnen op vrijdag 17 december. Kaarten kosten 18, 21, 26, 31 of 38 euro en zijn te bestellen via Tele Ticket Service op 070/345.345 of www.teleticketservice.com. (belga/eb)

http://www.demorgen.be/dm(...)rlopig-vaarwel.dhtml
pi_82064540
Voorlopig voor het laatst

Wij zouden dit jaar eigenlijk overslaan maar door dit nieuws ben ik toch weer aan het twijfelen. En te lang twijfelen kan niet zag ik gisteren al want er zijn nog maar erg weinig goede kaarten beschikbaar.
pi_82330091
Is de zaalindeling zoals die nu bij de teleticketservice staat al definitief of is nog niet bekend waar het podium komt te staan?

Wij hebben in elk geval toch kaarten besteld voor zaterdag 18 december.
pi_82337727
Zover ik weet is de zaalindeling nog niet bekend. Ik kom ook de 18e! En de 17e en 2e kerstdag!....
En deze zomer sowieso nog 7x! Wist je al dat ze 13 augustus naar Rotterdam komen? ja u leest het goed
pi_82350935
Ja, ik had het gezien en het is nog gratis ook...en ik heb dan vakantie. Ik moet alleen nog even kijken of ik ook echt ga want volgens mij heeft mijn vriendin dan geen vakantie meer.

En als jij nog niets weet over een zaalindeling dan ga ik er maar even vanuit dat die ook nog niet bekend is. Meestal zijn jullie daar bij Clounited wel als een van de eersten op de hoogte van dat soort dingen.
pi_91953769
:o Wat leuk!

Kom maar op met die theater productie zodat we toch nog een beetje van de mannen kunnen genieten tijdens hun 'vakantie'.
pi_176137227
Een onmogelijk schopje omhoog... kaarten gekocht voor de show in 013. Ik ken echt alleen de hits, iemand nog wat onbekendere tips wat ik al voor kan luisteren?
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:04:06 #271
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_176160654
Ben vorige maand weer eens naar een concert van hen geweest, een akoestisch concert t.g.v. hun 30-jarig bestaan. Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens een concert. Hilarische anekdotes werden door de broers verteld, afgewisseld met schitterende akoestische versies van diverse hits en albumtracks. Echt een leuk concert. Ze speelden o.a. "Swentibold", "Nobelprijs", "De Tegenpartij", "Kamerplant", "Worship" (gezongen door Kris), "Oker", "Laat me nu toch niet alleen", "Brandweer" en "Ze zit" - afgezien van de grote hits natuurlijk.

Weet niet of dat 013-concert ook zo'n akoestisch concert is of een "gewoon" elektrisch concert...
.
  Moderator zaterdag 30 december 2017 @ 20:06:07 #272
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176160759
Hehe brandweer van verlangen grappige tekst vond ik dat altijd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 30 december 2017 @ 21:53:29 #273
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_176166592
Stiekem hebben ze ook best leuke liedjes gemaakt. :@
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: