quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Blabla
Ik heb ze ooit een keer live gezien tijdens het grote personeelsfeest van Zeeman Blabla
Heb 3 cd's op mijn ftp staan van zequote:Ik weet nog goed hoe het begon, we lagen arm in arm in het gras onder de zon
quote:1, 2, 3, 4, tadadadadada... Zij houdt van vrijen, en dat doe ik ook.... Dat komt goed uit en nu liggen we dan oog in oog
blijft een leuk nummer, ongeacht van wie hij is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Een cover van Raymond van het Groenewoud, ja
Ik sluit me bij je aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik was rond 1991 helemaal Clouseau-fan, maar ben deels afgehaakt na "Adrenaline". Vroeger, met Tjen Berghmans (gitaar) en Karel Theys (bas) was Clouseau nog een echte rockband. Luister naar "Heel Alleen", "Langzaam Mijn Hoofd", "Zo Gek" van "Of zo...". Berghmans ging loeihard uit zijn dak op het podium met snijdende gitaarsolo's. De cover van "Meisjes" die ze toen speelden was geweldig.
Heb in die tijd een fiks aantal concerten bezocht, ben ook op de fanclubdag in Hasselt geweest. Meest intrigerende vraag was toen: "Wanneer gaat Kris zijn haar afknippen?"
Daarna werden Bob Savenberg (drums), Theys en Berghmans uit de groep geflikkerd en ging Clouseau meer de pop-kant op, met als voorlopig dieptepunt die dansplaat "En Dans". Ik vond Clouseau beter toen ze nog echt een groep waren, en niet slechts "de broertjes Wauters". Ja, ze maken nog wel aardige nummers, maar ze zijn niet aan mij besteed. Ik heb die DVD van het Sportpaleis, als ik dan die dance-achtige versies zie van "Domino" of "Louise", staan bij mij de haren recht overeind.
Ik heb een stuk of 6 videobanden met zowat elk TV-optreden van Clouseau vanaf 1990 tot ergens 1996... Af en toe verlang ik nog wel es terug naar een feesttent, ergens in 1993, 1994... Toen rockte Clouseau nog. Tegenwoordig.....![]()
De meeste nummers worden nu door ánderen geschreven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de Clouseau van tegenwoordig echt veel beter.
Dat kan best zo zijn. Maar waar ik op doelde is dat Clouseau een heel andere koers is gaan varen, waar ik persoonlijk niet zo kapot van ben. Ieder natuurlijk zijn eigen voorkeur.quote:En Dans was een geweldig album en VanBinnen was nog net iets beter zelfs.
Clouseau heeft volgens mij altijd plezier in hun werk gehad. Of dat nu bij het 34e playback optreden voor "Domino" was (Bob: "Ik ben gedègrèdèèrd tot pianis... en de zangeres is de zangeres gebleven") of bij een live-concert in de feesttent in St. Achterbergebaksekerke... Altijd heren die tijd namen voor de fans en altijd even aardig waren.quote:Ze lijken er de laatste jaren veel meer plezier in te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |