ze komt uit Bangkok (quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
Ik hoop maar dat die bestelde Russische bruid dan was je wat je verwacht had anders was het ook nog eens voor niets!
Die komen toch niet met het vliegtuig?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
Ik hoop maar dat die bestelde Russische bruid dan was je wat je verwacht had anders was het ook nog eens voor niets!
7 uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ze komt uit Bangkok (nee geen leugen)
En hield ze je niet eens even lekker warm dan??quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ze komt uit Bangkok (nee geen leugen)
paardenneukers eerst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef Pony-Lover het volgende:
Leg een pistool in je kofferbak, dan kan je jezelf door je hoofd schieten als je het allemaal niet meer trekt.
nee een VW transporter. wel koudquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef thefunny het volgende:
onderkoeld lichaam? Heb je een Kever zonder verwarming ofzo?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef Pony-Lover het volgende:
Leg een pistool in je kofferbak, dan kan je jezelf door je hoofd schieten als je het allemaal niet meer trekt.
Drenthe. idd, daar lag geen sneeuw. Totdat ik bij zwolle kwamquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
waar kwam je vandaan? als je uit maastricht kwam valt het nog wel mee
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Drenthe. idd, daar lag geen sneeuw. Totdat ik bij zwolle kwam
Dan heb ik het tenminste wel altijd warm, ben je nog aan het huilen trouwens? hoevaak heb je nu voor V&A mod gesolliciteerd 24x ofzo?quote:
Was het een pijpsletje die je aan het importeren was? Want jij klaagde er laatst toch over dat er geen pijpsletjes in Drenthe waren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Drenthe. idd, daar lag geen sneeuw. Totdat ik bij zwolle kwam
ongeveer 125 kilo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan heb ik het tenminste wel altijd warm, ben je nog aan het huilen trouwens? hoevaak heb je nu voor V&A mod gesolliciteerd 24x ofzo?
Waarom denk dat ik met een busje kwam? ik gooi dat neukvlees gewoon in de laadruimtequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Was het een pijpsletje die je aan het importeren was? Want jij klaagde er laatst toch over dat er geen pijpsletjes in Drenthe waren?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Waarom denk dat ik met een busje kwam? ik gooi dat neukvlees gewoon in de laadruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |