quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, da's uberhip, om je opleiding een engelse naam te geven. Zo studeer ik eigenlijk culturele antropologische diergeneeskunde, maar in de kroeg zeg ik altijd "cultural antropological analmedicine".
Ja vrouwen vinden die shit tof, net als handlezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Haushofer het volgende:
Nou ja, bij ons komt het omdat er erg weinig nederlandse boeken worden geschreven over het vakgebied, en er altijd wel wat chinezen of ander volk in de collegezaal zitten. En dus wordt er engels gesproken.
Om vrouwen te versieren werd ons altijd aangeraden om te zeggen dat je sterrenkunde studeert. Dat schijnt heel romantisch te zijn
Ik zou zeggen, geef eens een keer een lezing lecture in de kroeg en kijk of je resultaat boektquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Haushofer het volgende:
Om vrouwen te versieren werd ons altijd aangeraden om te zeggen dat je sterrenkunde studeert. Dat schijnt heel romantisch te zijn
dit heb je duidelijk gegoogledquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:01 schreef obl het volgende:
[..]
International Business Management & studies?
mond vol, maar of het inhoudelijk ook veel voorstelt?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Q. het volgende:
waarom brood? bier voedt ook.
Wat? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bedoel je dit serieus? :/quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, da's uberhip, om je opleiding een engelse naam te geven. Zo studeer ik eigenlijk culturele antropologische diergeneeskunde, maar in de kroeg zeg ik altijd "cultural antropological animalmedicine".
Wat is er nou gek aan? Ik studeer het ook, reuze interessant, ik zou het eigenlijk iedereen willen aanraden, omdat het een best wel brede studie is en iedereen bepaalde aspecten wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bedoel je dit serieus? :/
De master logistiek van de opleiding Bedrijfskunde heet dit jaar Supply Chain Management. Daar staat tegenover dat we op een groep van 70 al snel een tiental exchange students hebben dus dan is een engelstalige benaming wel zo handig, zeker omdat de master geheel in het engels is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Bedoel je dit serieus? :/
Ik geloof er dan ook geen zak van. Het is zoiets als culturele antropologische chemie studeren, onzin dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het klinkt niet erg breed. Klinkt juist zeer specifiek. Culturele antropologische diergeneeskunde.
Dat is bij ons een nieuwe masterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook geen zak van. Het is zoiets als culturele antropologische chemie studeren, onzin dus.
Die 's ook leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Dr_Jack het volgende:
Tuurlijk. En ik studeer fiscaal sociologische kernfysica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |