Bij de AVRO bedoel je.....ontopic: misschien mogen de kijkers voortaan ook sms'en hoe hoog de boete moet worden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef Razor21 het volgende:Nee he dus dit programma gaat langzaam de dood tegemoet....blijf lekker waar je zit gewoon bij de Tros...
Jawel maar minder, en die kopen tenminste niet alles op als ze zelf niets presteren..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef DjDev het volgende:
Wat ZEIKT iedereen toch over Talpa
Flikker toch gewoon op
Alsof SBS6,RTL4 of een andere Commerciele zender geen reclame heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Dude...Ik zie niet meer of minder reclame bij Talpa hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jawel maar minder, en die kopen tenminste niet alles op als ze zelf niets presteren..
Microsoft praktijken
Jij kijkt er ook elke avond naar, net als al die andere 15 mensen in Nederland ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef DjDev het volgende:
Wat ZEIKT iedereen toch over Talpa
Flikker toch gewoon op
Alsof SBS6,RTL4 of een andere Commerciele zender geen reclame heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nooit TV..maar als ik naar tv kijk, kijk ik wel naar Talpa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij kijkt er ook elke avond naar, net als al die andere 15 mensen in Nederland ?
Nee SBS maakt niet alles zelf, tenminste niet alle ideeën zijn origineel maar ze kopen niet overal alle kijkcijferkannonen weg of brengen alle oude formules nog maar een keer herkauwt uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...Ik zie niet meer of minder reclame bij Talpa hoor
En je praat alsof SBS6 e.d. alles zelf maakt
Overigens moet je MS er HELEMAAL niet bijhalen want dat heeft hier NIETS mee te maken
Geld = Machtquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee SBS maakt niet alles zelf, tenminste niet alle ideeën zijn origineel maar ze kopen niet overal alle kijkcijferkannonen weg of brengen alle oude formules nog maar een keer herkauwt uit.
En ik haal MS er wel bij want die handelt vergelijkbaar dus heeft het er WEL iets mee te maken(om maar even je favo smilie erbij te halen)
Zei ik dat er een verschil was?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Geld = Macht
Overigens,
Wat is het verschil tussen kopspijkers en koppensnellers?
Alleen de naam
OVerigens is MS iets heel anders
Het is gewoon kuddegedragquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zei ik dat er een verschil was?
Ik denk dat het verschil voor veel mensen is dat ze zien wie er nu eigenlijk leuke programma's wil maken en wie er gewoon voor veel geld zwicht (Jack Spijkerman?)
En er zal misschien nog wel iets zijn anders keken er nog evenveel mensen naar Barend en van Dorp als op RTL 4 niet?
Ik zou ook weggaan als JE meer geld krijgt.. Juuuuist..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het is gewoon kuddegedrag
"Ja..euh..hijs naar Talpa gegaan omdat hij daar meer geld krijgt enzo..ja.euh..."
JA NATUURLIJK!
Ik zou ook weggaan als je meer geld krijgt
Dus als je bij de AH 3 euro per uur krijgt en iemand vraagt je bij de Konmar te komen werken voor 4 euro ga jij niet naar de Konmar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zou ook weggaan als JE meer geld krijgt.. Juuuuist..
Lekkere principes heb je dan ik neem aan dat het op TV sowieso niet slecht betaald, dus als je het daar goed hebt en mensen vermaakt ga ik niet weg!
Maar ok ja het is kuddegedrag en jij moet daar tegenaan schoppen want jij bent een rebels boefje!
Nou iedereen blij
Opgelost
Slotje
Moeilijk te begrijpen hè?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dus als je bij de AH 3 euro per uur krijgt en iemand vraagt je bij de Konmar te komen werken voor 4 euro ga jij niet naar de Konmar?
Yeah rrightquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moeilijk te begrijpen hè?
Als ik daar altijd met plezier naar m'n werk ga leuke collega's heb enz laat ik me niet zomaar wegkopen als de enige reden geld is
Mwah ik heb onderwijs onder mijn niveau gevolgd inderdaad omdat ik toen te lui was en er speelde nog wel wat dingen mee en dat was stom geef ik meteen toe heb ik ook spijt van dus er zit wel iets in ja!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Yeah rright
Als je daar goede vrienden hebt ga je niet alleen tijdens het werken met ze praten ofzo.
Net zoiets als dat je naar VWO mag en naar VMBO gaat omdat je daar vrienden hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |