abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:21:49 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35641597
En weer een inkoppertje voor John de Mol: het gezaghebbende verkeersprogramma Blik op de Weg verhuist dit najaar van de AVRO naar Talpa.
En dat vlak nadat John de nu al mega- mega- megasucesvolle serie Lotte heeft aangekocht (reeds gezakt van 344.000 kijkers naar 260.000). Met Blik op de Weg, waarvan inmiddels 160 afleveringen zijn uitgezonden, zal Talpa dit najaar zeker weten de televisiemarkt een keiharde slag toe brengen (dit keer echt).

Vermoedelijk gaan alle 60.000 NSE en Barend en Van Dorp kijkers er eens extra voor zitten. De producent en presentator van Blik op de weg, Leo de Haas, is in elk geval enthousiast. “Talpa zendt heel veel in Nederland geproduceerde programma's van hoge kwaliteit uit.

Het voelt erg goed om daar bij te gaan horen”, aldus de nieuwe Jack Spijkerman. Het is niet bekend of Leo de Haas ook een BMW-X5 gaat rijden.

bron

Nee he dus dit programma gaat langzaam de dood tegemoet....blijf lekker waar je zit gewoon bij de Tros...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:22:12 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35641604
Foutje in titel moet zijn : Blik op de weg...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35641713
Die ook al.. Weer een programma naar de maan
Niet dat ik er ooit naar keek ofzo..
Komen er dan nu ook reclame's achterop de bekeuringen te staan oid?
pi_35642110
Waarschijnlijk gaan die achtervolgingswagens heel onopvallend met reclamedrukwerk rijden
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:40:26 #5
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35642224
Hij blijft het ook proberen ook
World Wrestling Entertainment
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:45:27 #6
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_35642401
Talpa helpt de echt programma's om zeep
Straks in Blik...
De agenten van de KLPD halen de man naar de kant....of toch niet? Blijf kijken, tot na de reclame...

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:51:05 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35642580
Wat doe je ! Blik op de weg, een van mijn favoriete old-skool programma's
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35642722
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef Razor21 het volgende:Nee he dus dit programma gaat langzaam de dood tegemoet....blijf lekker waar je zit gewoon bij de Tros...
Bij de AVRO bedoel je.....ontopic: misschien mogen de kijkers voortaan ook sms'en hoe hoog de boete moet worden?
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:59:06 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35642859
Met vanavond het nieuwe onderdeel in Blik op de Weg.

Blik op de reclame...hierin kunt u stemmen op de leukste reclame gedurende het reclameblok van 8 minuten...
pi_35643057
Wat ZEIKT iedereen toch over Talpa
Flikker toch gewoon op
Alsof SBS6,RTL4 of een andere Commerciele zender geen reclame heeft
pi_35643093
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef DjDev het volgende:
Flikker toch gewoon op
Jawel maar minder, en die kopen tenminste niet alles op als ze zelf niets presteren..
Microsoft praktijken
pi_35643133
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Jawel maar minder, en die kopen tenminste niet alles op als ze zelf niets presteren..
Microsoft praktijken
Dude...Ik zie niet meer of minder reclame bij Talpa hoor
En je praat alsof SBS6 e.d. alles zelf maakt
Overigens moet je MS er HELEMAAL niet bijhalen want dat heeft hier NIETS mee te maken
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:07:49 #13
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35643140
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef DjDev het volgende:
Flikker toch gewoon op
Jij kijkt er ook elke avond naar, net als al die andere 15 mensen in Nederland ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:08:26 #14
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35643163
Het wordt waarschijnlijk niet veel anders, op de naam na. Dat wordt zoiets als "Blik Coca Cola op de weg"
pi_35643183
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Jij kijkt er ook elke avond naar, net als al die andere 15 mensen in Nederland ?
Ik kijk nooit TV..maar als ik naar tv kijk, kijk ik wel naar Talpa.
Andere zenders zenden alleen maar achterlijke soaps uit
pi_35643252
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dude...Ik zie niet meer of minder reclame bij Talpa hoor
En je praat alsof SBS6 e.d. alles zelf maakt
Overigens moet je MS er HELEMAAL niet bijhalen want dat heeft hier NIETS mee te maken
Nee SBS maakt niet alles zelf, tenminste niet alle ideeën zijn origineel maar ze kopen niet overal alle kijkcijferkannonen weg of brengen alle oude formules nog maar een keer herkauwt uit.
En ik haal MS er wel bij want die handelt vergelijkbaar dus heeft het er WEL iets mee te maken (om maar even je favo smilie erbij te halen)
pi_35643335
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Nee SBS maakt niet alles zelf, tenminste niet alle ideeën zijn origineel maar ze kopen niet overal alle kijkcijferkannonen weg of brengen alle oude formules nog maar een keer herkauwt uit.
En ik haal MS er wel bij want die handelt vergelijkbaar dus heeft het er WEL iets mee te maken (om maar even je favo smilie erbij te halen)
Geld = Macht
Overigens,
Wat is het verschil tussen kopspijkers en koppensnellers?
Alleen de naam
OVerigens is MS iets heel anders
pi_35643419
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:13 schreef DjDev het volgende:

[..]

Geld = Macht
Overigens,
Wat is het verschil tussen kopspijkers en koppensnellers?
Alleen de naam
OVerigens is MS iets heel anders
Zei ik dat er een verschil was?
Ik denk dat het verschil voor veel mensen is dat ze zien wie er nu eigenlijk leuke programma's wil maken en wie er gewoon voor veel geld zwicht (Jack Spijkerman?)
En er zal misschien nog wel iets zijn anders keken er nog evenveel mensen naar Barend en van Dorp als op RTL 4 niet?
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:18:37 #19
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35643535
Talpa maakt net zulke goede/slechte tv als sbs/rtl.. reclame is ook evenveel (bij talpa zit er tussen de programma's door niet eens reclame btw)... En er worden zowiezo heel weinig leuke programma's gemaakt op tv. Publieke zenders maken nog de leukere programma's ook!!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_35643571
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Zei ik dat er een verschil was?
Ik denk dat het verschil voor veel mensen is dat ze zien wie er nu eigenlijk leuke programma's wil maken en wie er gewoon voor veel geld zwicht (Jack Spijkerman?)
En er zal misschien nog wel iets zijn anders keken er nog evenveel mensen naar Barend en van Dorp als op RTL 4 niet?
Het is gewoon kuddegedrag
"Ja..euh..hijs naar Talpa gegaan omdat hij daar meer geld krijgt enzo..ja.euh..."

JA NATUURLIJK!
Ik zou ook weggaan als je meer geld krijgt
pi_35643668
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef DjDev het volgende:

[..]

Het is gewoon kuddegedrag
"Ja..euh..hijs naar Talpa gegaan omdat hij daar meer geld krijgt enzo..ja.euh..."

JA NATUURLIJK!
Ik zou ook weggaan als je meer geld krijgt
Ik zou ook weggaan als JE meer geld krijgt.. Juuuuist..
Lekkere principes heb je dan ik neem aan dat het op TV sowieso niet slecht betaald, dus als je het daar goed hebt en mensen vermaakt ga ik niet weg!
Maar ok ja het is kuddegedrag en jij moet daar tegenaan schoppen want jij bent een rebels boefje!

Nou iedereen blij
Opgelost
Slotje
pi_35643823
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik zou ook weggaan als JE meer geld krijgt.. Juuuuist..
Lekkere principes heb je dan ik neem aan dat het op TV sowieso niet slecht betaald, dus als je het daar goed hebt en mensen vermaakt ga ik niet weg!
Maar ok ja het is kuddegedrag en jij moet daar tegenaan schoppen want jij bent een rebels boefje!

Nou iedereen blij
Opgelost
Slotje
Dus als je bij de AH 3 euro per uur krijgt en iemand vraagt je bij de Konmar te komen werken voor 4 euro ga jij niet naar de Konmar?
pi_35643867
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef DjDev het volgende:

[..]

Dus als je bij de AH 3 euro per uur krijgt en iemand vraagt je bij de Konmar te komen werken voor 4 euro ga jij niet naar de Konmar?
Moeilijk te begrijpen hè?
Als ik daar altijd met plezier naar m'n werk ga leuke collega's heb enz laat ik me niet zomaar wegkopen als de enige reden geld is
pi_35643933
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Moeilijk te begrijpen hè?
Als ik daar altijd met plezier naar m'n werk ga leuke collega's heb enz laat ik me niet zomaar wegkopen als de enige reden geld is
Yeah rright
Als je daar goede vrienden hebt ga je niet alleen tijdens het werken met ze praten ofzo.
Net zoiets als dat je naar VWO mag en naar VMBO gaat omdat je daar vrienden hebt
pi_35643977
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:29 schreef DjDev het volgende:

[..]

Yeah rright
Als je daar goede vrienden hebt ga je niet alleen tijdens het werken met ze praten ofzo.
Net zoiets als dat je naar VWO mag en naar VMBO gaat omdat je daar vrienden hebt
Mwah ik heb onderwijs onder mijn niveau gevolgd inderdaad omdat ik toen te lui was en er speelde nog wel wat dingen mee en dat was stom geef ik meteen toe heb ik ook spijt van dus er zit wel iets in ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')