Lang leve de autoquote:Op zondag 14 mei 2006 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 00:12, als we van het stadion naar het station moeten duurt het ook een half uur + naar buiten gaan enzo ook nog eens 20 minuten wel. Weinig kans dat we die trein gaan halen
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 00:12, als we van het stadion naar het station moeten duurt het ook een half uur + naar buiten gaan enzo ook nog eens 20 minuten wel. Weinig kans dat we die trein gaan halen
Idd.quote:
Hehe, een nachtje hostel (Stayokay) erbij geboekt om die reden, hoewel ik met de auto ga. Maar die laat ik lekker bij dat hostel staan!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik pak lekker de fietsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lang leve de auto![]()
Hoewel ik dat stuk van Arnhem terug naar naar huis ook liever oversla...
Waar moet je naar toe dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook naar Leiden (of Den Haag)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe dan?
Ik en mn groepje zijn ook afhankelijk van de trein, van Leiden naar Arnhem![]()
Oeh aantrekkelijk aanbodquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Longmen het volgende:
Iemand 2 tribune kaarten ruilen voor veld plaatsen?![]()
Probeer marktplaats maarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Longmen het volgende:
Ik ga er over na denken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Longmen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |