de bevestigde support acts?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is de update?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:00 schreef deliberator het volgende:
[..]
de bevestigde support acts?
kut, zie dat ze er al stondenmompelt iets van spuit elf
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:30 schreef Klingon het volgende:
Wallpaper om vast in de stemming te komen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
James + witte explorer = oorlog
James + witte explorer = Kriegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
James + witte explorer = oorlog
Black album is niet slecht, maar Master of Puppets en Ride the lightning zijn veeeel beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
![]()
Snap ook niet waarom iedereen Black album zo geweldig vinden![]()
En dat ze Black album beter van vinden dan Kil em all/Master of puppets/Ride the lighting![]()
leper messiahquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Black album is niet slecht, maar Master of Puppets en Ride the lightning zijn veeeel beter.
Spelen ze daar nog wat van?
* super-muffin hoopt op Leiper Messiah!
luister nu disposable heroes, die blijft ook aardig tof.quote:
vond ik 1 van de beste nummers die avond.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leper Messiah speelde ze in de Arena ook dus
Damn, ik krijg er steeeeds meeeer zin in!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Setlists
lars kan dat nog goed aan, was niet aan hem te zien dat hij uitgeput was na de showquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
No way, ze hebben dyers eve live gespeeld ?, dacht dat ze die niet deden omdat lars dat niet aankon ?
// en als ze dan toch wat van st anger willen spelen mogen ze idd the unnamed feeling doen.
Vind ik beste nummer van het album
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
No way, ze hebben dyers eve live gespeeld ?, dacht dat ze die niet deden omdat lars dat niet aankon ?
Kan ik mee levenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef Klingon het volgende:
Location: Centurion, South Africa Date: Mar 18, 2006 Venue: Supersport Park Other Artists: Setlist: Creeping Death
Fuel
Harvester of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom the Bell Tolls
St. Anger
King Nothing
I Disappear
Wherever I May Roam
Fade to Black
Battery
- - - -
Sad But True
Nothing Else Matters
Master of Puppets
One
Enter Sandman
- - - -
Seek and Destroy
Dat was inderdaad zooooooooquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:26 schreef Klingon het volgende:
Poe, Dyers Eve in de Arena... dat was echt ubervet.
Heb ik nou als wallpaper op m'n desktop.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:30 schreef Klingon het volgende:
Wallpaper om vast in de stemming te komen
me threequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik nou als wallpaper op m'n desktop.![]()
Waarom van voor St. anger? Ze gaan hopelijk een aantal net geschreven nummers laten horen. Dat is nog veel vetterquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Zolang het maar van voor St Anger is vind ik het allang al best...
Liefst veel van Master Of Puppets en ..And justice for all, maar ouder mag ook.
leg eens uit hoe komt die veranderingquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil graag mededelen dat ik per ingang van gisteren A Bullet For My Valentine eigenlijk toch wel oké vind
Nou ja neem rotte tomaten mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef Klingon het volgende:
Ik vind Trivium wel oke, maar Avenged Sevenfold blijft dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |