Tis in ieder geval een Breezah, dus het zal wel niet....quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:17 schreef SeLang het volgende:
Dat is een element dat ik mis in die hele discussie
Inderdaad! Want ze is niet lelijk ofzo! Zonder diploma kan ze nog best de hoerderij in!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:17 schreef SeLang het volgende:
Die vriendinnen van haar zullen haar wel ingewijd hebben in het Breezah-schapquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef Negator het volgende:
[..]
Tis in ieder geval een Breezah, dus het zal wel niet....
![]()
Ze is 18. Veel te oud voor jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:17 schreef SeLang het volgende:
Dat blonde hockeymeisje bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef tonks het volgende:
Iemand toevallig die ene vriendin op ned2 gezien
Die lekkere blonde, haar vriendin uit de klas!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef tonks het volgende:
Iemand toevallig die ene vriendin op ned2 gezien
A/S/L?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:41 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Die lekkere blonde, haar vriendin uit de klas!
http://www.tweevandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19791&startvideo=1
Sorry mattie!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:45 schreef yogidrink het volgende:
ja ben aan het zoeken! ©híLl!
Nee ik bedoel die met al dat make upquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:41 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Anke wassink bedoel je?
wtfquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
iemand mooie fotos van taida?
Die met dat vlechtje... Jammer dat ze er maar een heeft, 2 zou toch net wat meer houvast biedenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:41 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Anke wassink bedoel je?
Vast niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:17 schreef SeLang het volgende:
JeEz Do¤ JuHhH b¤sT iSssSS!11!!!quote:
Ik vind alleen geile filmpjes, maar geen plaatjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Verdomme ze is echt nergens te vinden op internet he ?
ohoh ! Ze ziet er wel goed uit zeg.quote:
sssstquote:
Shit sorry konden wij alleen van die filmpjes genietenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef yogidrink het volgende:
[..]
sssstkwou je een email sturen
maja nu weet iedereen die msn al
Natuurlijk niet! Want ik ben degene die haar adres heeft gepost!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef yogidrink het volgende:
Tja, nu heeft dus heel fok! haar al toegevoegd en verdwijnen wij in de menigte.
toch denk ik soms, de gedachte van de gemiddelde fokker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ze is keihard in haar kont geblaft door Salomon K.
Tuurlijk ik ga d'r ook volblaffen waarom denk je anders dat we zulke topics starten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef yogidrink het volgende:
[..]
toch denk ik soms, de gedachte van de gemiddelde fokker!
Is dat wel normaal?
je wilt, je gaat niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ga d'r ook volblaffen waarom denk je anders dat we zulke topics starten?
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef yogidrink het volgende:
[..]
toch denk ik soms, de gedachte van de gemiddelde fokker!
Is dat wel normaal?
waar woon jij? Dan kan ik je de plaatselijke Hans Anders adressen effe sturenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad! Want ze is niet lelijk ofzo! Zonder diploma kan ze nog best de hoerderij in!
*Gaat nog is op zoek naar een goeie fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar woon jij? Dan kan ik je de plaatselijke Hans Anders adressen effe sturen
Wij ook van jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef OkDna het volgende:
jullie zijn best wel raar
Jij wel met je 50 cent avatarquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Wesfrdam het volgende:
wie wil ide lelijke wijf nou ontmaagde![]()
Echt sommige fokkers hier hebben blijkbaar geen smaakbah bah
![]()
Geboortedatum: 1989-12-19quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Wesfrdam het volgende:
![]()
whaha, komop er zijn toch echt wel knappere meisjes als haarquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1989-12-19
Opleiding: 4 vmbo
50 cent avatardoei geloofwaardigheid
Jij wel he met je 50 cent avatar ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
whaha, komop er zijn toch echt wel knappere meisjes als haar![]()
Leef je in n grot ofzo![]()
Righto, echt superknap is ze nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze de lekkerste is? Ik nog nooit zo'n godin(g) heb gezien? Dat ik niets liever zou willen dan mijn liefdessappen deponeren tussen haar hemelpoorten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
mm. weetje hoe oud die al is.. Mja ik bepaal toch lekker zelf wat voor ava ik heb? Die van jou is lekker wou je zegge..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij wel he met je 50 cent avatar ?
Nee, Ja en Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
mm. weetje hoe oud die al is.. Mja ik bepaal toch lekker zelf wat voor ava ik heb? Die van jou is lekker wou je zegge..
Don't mess with The A-team ja?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
mm. weetje hoe oud die al is.. Mja ik bepaal toch lekker zelf wat voor ava ik heb? Die van jou is lekker wou je zegge..
nou dan is t toch duidelijkquote:
ga andere kinderen vervelen op het schoolpleinquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
Zoek de goede zinsconstructies-postquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Wesfrdam het volgende:
![]()
Als je dan ook nog even beseft dat dat profiteren NIETS heeft te maken met hoe ze eruit ziet ben je niet zo'n boefje als iedereen dacht!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
nou dan is t toch duidelijk![]()
enne.. Ik mag toch me mening geven![]()
ik vindt Taida een lelijk mokkel dat profiteert hier. En waar wij Nederlanders voor moeten betalen..
En nee niet zegge dat ik racistisch ben want dat ben ik dus niet.
'Wij Nederlanders'? Je ballen zijn nog niet ingedaald man.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
ik vindt Taida een lelijk mokkel dat profiteert hier. En waar wij Nederlanders voor moeten betalen..
Net zoals ik vind dat ze alle wiggers op Terschelling moeten wegstoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Wesfrdam het volgende:
Zucht.. Ik ben geen wigger, ik draag de kleding niet eens. En ik ben n halfbloed en ben getint nou ben ik dan een wigger?quote:Net zoals ik vind dat ze alle wiggers op Terschelling moeten wegstoppen.
eh... Heb je wel ff goed gelezen? Ik heb het er dus over dat ze 7000 euro gekregen heeft van de regering en daarna naar bosnie ofzo is gegaan en toen weer lekker terug naar Nederland.quote:Als je dan ook nog even beseft dat dat profiteren NIETS heeft te maken met hoe ze eruit ziet ben je niet zo'n boefje als iedereen dacht!
Je weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:50 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
Zucht.. Ik ben geen wigger, ik draag de kleding niet eens. En ik ben n halfbloed en ben getint nou ben ik dan een wigger?
[..]
eh... Heb je wel ff goed gelezen? Ik heb het er dus over dat ze 7000 euro gekregen heeft van de regering en daarna naar bosnie ofzo is gegaan en toen weer lekker terug naar Nederland.
En ik vindt het zoiezo een lelijk meisje.
Ja dat weet ik wel. Ik onderbouw mijn mening waarom ik haar niet mag en waarom ze van mij het land uit magquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt.
Maar waarom moet in een topic als dit erbij gehaald worden dat ze profiteert? Ja dat vind ik ook maar daar gaat het hier niet over, wigger![]()
Msn smileys werken hier niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Wesfrdam het volgende:
he dus als ik t allemaal goed begrijp wil 99% hiero die taidi in nederland omdat ze zo knap is.:s
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze terug moet neem ik vliegtuig om haar terug te halen.
Trouwen we en mag ze blijven.
Er is nog 1 wachtende voor uquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb het:
We laten haar vertrekken naar Bosnie of whatever. Daar pik ik haar op en laat haar hier in Nederland met me trouwen. Zij blij, Ik blij (Want ik kom in het nieuws als de nationale held! ).
Hallo TLK. Wie is die man in je ava?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze terug moet neem ik vliegtuig om haar terug te halen.
Trouwen we en mag ze blijven.
Om even antwoord te geven Keanu Reevesquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hallo TLK. Wie is die man in je ava?
Danku.
Niet op Terschellingquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net zoals ik vind dat ze alle wiggers op Terschelling moeten wegstoppen.
En dan een grote bom erop!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
In Limburg in mijn huisje
Ik woon ook in Limburg !quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
In Limburg in mijn huisje
Ik de eerste 9 maanden en jij daarna de rest ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik woon ook in Limburg !
Zullen we haar delen, jij door de week,ik in het weekend ?
??quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier is het velen malen beter,
Wij lachen jullie in veel dingen uit.
Mooiere mensen hier, aardiger en voor dingen zoals bv benzine even de grens over etc
We hebben het over overdag, niet over 's nachts.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier is het velen malen beter,
Wij lachen jullie in veel dingen uit.
Mooiere mensen hier, aardiger en voor dingen zoals bv benzine even de grens over etc
Paupere uitspraak van een kuthollander die bedwelmt is door de fabrieksrook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef TrenTs het volgende:
Welk weldenkend mens zou uberhaupt in Limburg gaan wonen? Zelfs als vluchteling moet je dan echt uit een hel komen.
Ze had best veel puisten opzich, alleen zag je ze niet, ze waren huidskleurgekleurdquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:41 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Anke wassink bedoel je?
Ik vindt <--- dt bij ik is wel heel diep gezonken zeg. Nederlands op het vmbo is niet wat het hoort te zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
Nee tussen de koeienstront, daar word je geil van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Paupere uitspraak van een kuthollander die bedwelmt is door de fabrieksrook.
Nee ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee tussen de koeienstront, daar word je geil van.![]()
Raar, je zou toch zeggen dat ze genoeg materiaal heeft.quote:Taida heeft nog geen blog
Nee, laten we dat nou eens niet doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
We gaan met zijn allen haar hyve vol spammen met: Oprotten
het moet vind zijn, maar tijdens het typen boeit het me niet of het nou vind of vindt is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vindt <--- dt bij ik is wel heel diep gezonken zeg. Nederlands op het vmbo is niet wat het hoort te zijn
Verder ben ik het wel met je eens, ongeveer dan. Ik vind haar ook niet bepaald knap.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
We gaan met zijn allen haar hyve vol spammen met: Oprotten
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:43 schreef Onno_Quist het volgende:
Dus ze zal wel geen maagd meer zijn.
Ja daar ziet ze er wel lekker uit daarop dacht ik dus van JAMMIE! Maar als je de rest zo ziet valt het wel een beetje tegen..quote:
Welke delen heb je allemaal gezien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
Maar als je de rest zo ziet valt het wel een beetje tegen..![]()
Heaumeaux is meervoud , dorkmeisterquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij wel met je 50 cent avatar![]()
![]()
Heaumeaux
De gemiddelde fokker weet van mijn alchohol gebruikquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
??![]()
![]()
Hoe dronken ben jij op een dag gemiddeld?
Maar ze is heul nog niet geslaagd!quote:
De maagdelijkheids vraag wordt steeds relevanterquote:'Ik wil met Taïda trouwen'
Van een verslaggever
DEN HAAG - ''Ik ben graag bereid met Taïda te trouwen zodat zij toch nog in Nederland kan blijven.''
Sinds minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) vorige week besloot dat Taïda Pasic binnen vier weken het land uit moet, heeft de initiatiefnemer van de website Teken voor Taïda enkele tientallen huwelijksaanzoeken voor de uit Kosovo afkomstige vwo-scholiere binnengekregen.
Sommigen stellen een schijnhuwelijk voor, zegt Ben Brandenburg. ''Die aanzoeken komen vooral van jongens die een wat verlegen indruk maken. Maar er staan ook reacties op de site van mensen die Ta-ida hun liefde verklaren.
Brandenburg betwijfelt of een schijnhuwelijk veel zin heeft: om een verblijfsvergunning te krijgen, moet je kunnen aantonen dat het om een langdurige en serieuze relatie gaat. Op de website zijn inmiddels 75.000 steunbetuigingen aan Taïda binnengekomen.
Op de uiteindelijke steun van de Tweede Kamer hoeft de scholiere niet meer te rekenen. CDA en VVD steunen Verdonks opstelling al langer. Gisteren schaarde de LPF zich ook achter de minister, nu waarschijnlijk is dat Taïda op een ambassade in het voormalige Joegoslavië haar eindexamen kan doen. Dat betekent dat de minister nu een Kamermeerderheid voor Taïda's uitzetting achter zich heeft.
Volgens het ministerie van Onderwijs is het goed mogelijk om staatsexamen in het buitenland te doen, als maar kan worden gegarandeerd dat er geen fraude wordt gepleegd.
Bron: het Parool
Gast, serieus, de lol is er nu af. Je bent wat, rond de 30? Ga lekker in België wonen en graaf een kelder ofzo en ga daar lekker je pik zitten verzwikken terwijl je aan meisjes van 4 denkt maar alsjeblieft, log uit en ga iets anders doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
De maagdelijkheids vraag wordt steeds relevanter
Het is belangrijk dat er op korte termijn een test gedaan wordt.
Iddquote:
Knut.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef Mainport het volgende:
[..]
Zet je er ook even bij van wie je die foto hebt gekregen. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |