had je hem toen je nog op school zat voor de grap eens in je tas moeten laten ziten met de zomervakantiequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:
Ik gebruik alleen een plastic zakje. Ik vind een broodtrommel niet zo hygiënisch. Vooral als je hem vergeet mee naar huis te nemen wordt het nogal een vieze bedoening.
Tuurlijk niet, door dat zakje blijft je trommel schoon en hoef je niet af te wassenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef koffiekoekje het volgende:
De meeste broodtrommels sluiten goed genoeg af, zodat je brood niet uitdroogd. Een extra plastic broodzakje is dus overbodig.
Jouw collega's schijten hem anders vol...?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:
Ik gebruik alleen een plastic zakje. Ik vind een broodtrommel niet zo hygiënisch. Vooral als je hem vergeet mee naar huis te nemen wordt het nogal een vieze bedoening.
Tja, dan moet je weer zakjes kopen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, door dat zakje blijft je trommel schoon en hoef je niet af te wassen
Toen ik nog een broodtrommel gebruikte zat die gewoon vol hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar dan gaat alles toch los door je broodtrommel ook? Ik heb mijn broodtrommel nooit vol. dan valt mijn broodje kaas uit elkaar. Plus dat er dan een grote hoeveelheid lucht bij zit waardoor het volgens mij wel uitdroogd.
Nee, dat laat je iemand anders doen. Net als afwassen eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Tja, dan moet je weer zakjes kopen..
Heb ik ook ooit een keer gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef kievit19 het volgende:
[..]
had je hem toen je nog op school zat voor de grap eens in je tas moeten laten ziten met de zomervakantie(met nog wat brood erin natuurlijk
)
Neem dan een kleinere trommel, scheelt ook weer ruimtequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar dan gaat alles toch los door je broodtrommel ook? Ik heb mijn broodtrommel nooit vol. dan valt mijn broodje kaas uit elkaar. Plus dat er dan een grote hoeveelheid lucht bij zit waardoor het volgens mij wel uitdroogd.
ik weet niet waar jij werkt, maar ik heb uitsluitend normale collega'squote:Op donderdag 2 maart 2006 13:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jouw collega's schijten hem anders vol...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |