wilde zeggen, check de erst van je was of er iets mee is..quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef Punica het volgende:
Je moet ook wasmiddel in je wasmachine gooie, geen motorolie.
Heeft ie niet iets te lang buiten gehangen en is het weer erin gaan zitten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb mijn dekbed gewassen en nu stinkt mijn hele was naar olie of bezine ofzo. De eerste keer dat ik hem waste was het ook al maar niet zo erg. Hoe kan dit?
Oh ja hij is gewoon 100% katoen en ik heb hem op 40 graden gewassen.
Ja het is inderdaad een nieuwe ik heb em pas 2 keer gewassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef G-string het volgende:
Is het een nieuwe dekbedhoes of één die je al langer gebruikt?
Ik had laatst een nieuwe gekocht en die stonk ook zo verschrikkelijk naar olie/benzine. Op het etiket stond dat het gewoon 100% katoen was. Maar zelfs na 5 keer wassen was het nog niet helemaal weg.![]()
Nu is ie inmiddels een keer of 10 gewassen en is het helemaal weg.
Ik zou zeggen, als het een nieuwe is tenminste, blijven wassen en lekkere wasverzachter gebruiken, uiteindelijk zal het er wel uitgaan...![]()
Succes.
lees jij nog wel eens je eigen topic door? zo lang is het niet. water kan erg muf worden. ff spoelen met chloor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad een nieuwe ik heb em pas 2 keer gewassen.
Lekker verhaal is dat dan. De geur is echt niet te harden. Waarom maken ze het niet zo dat het dekbed niet stinkt en wat belangrijk is waar komnt die stank dan vandaan?
oh ok sorry.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja ik lees em door hoezo? Ikr eageer toch op mijn voorganger...
Ja precies, van die goedkope chinese meuk. Dus dat is stijfsel wat ze erdoor doen? Vandaar dat je ze, direct uit de verpakking, ongeveer rechtop tegen de muur kan zetten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:15 schreef AngelinaJolie het volgende:
dat wil wel eens gebeuren met een nieuw (goedkoop) dekbedovertrek.. 100% katoen geldt dan waarschijnlijk alleen voor het etiket..In de fabriek in china gooien ze er dan zoveel stijfsel in dat je die stank nog na vele malen wassen ruikt.. :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |