Ik ben voor censuur! Er zijn een hoop stupide mensen met nog achterlijkere profielen, die zouden ze moeten verbieden. Sugabaes, Cu2 etc. zijn poelen van verderf waar minderjarigen zich visueel prostitueren en dienen aangepakt te worden!
Maar nu serieus: Ik vind dat _iedereen_ zijn of haar mening moet kunnen laten horen, hoe extreem ook. Oproepen tot geweld is wat anders, maar een mening moet ten alle tijde gehoord kunnen worden. Want nu is "islamitisch terrorisme" een hot item, wat als straks een regering (of nog erger, een stichting) gaat bepalen wat wel en niet kan? Waar is het einde? Er zijn legio sites waar men van leer trekt tegen het westen, tegen joden, tegen buitenlanders, tegen bedrijven (al die antiglobalistische terroristen). Als je dit niet wilt weten moet je die sites niet gaan bezoeken. Als je er wat aan wil doen, registreer jezelf en geef tegengas!
Maar sites verbieden omdat de algemene toon niet strookt met jouw opvattingen vind ik een achterlijk idee.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas