dat geldt pas na 24 uurquote:
ik had en krijg een mighty mouse..quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef Nosh het volgende:
Wij hebben tenminste muizen met meer dan één knop.![]()
40u in de week op een mac werken en dan thuis gewoon windows hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
Gister mijn eigen mac mini verkocht en een nieuwe iMac intel core duo besteld. duurt alleen even voordat hij dan binnen is, hij komt ongeveer volgende week. Nu heb ik tijdelijk de laptop van mijn broertje mogen lenen () alleen dat is echt wennen! de kruisjes zitten andersom en ik mis mijn dock en waar zijn mijn widgets
.
iMac intel core duoquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
Gister mijn eigen mac mini verkocht en een nieuwe iMac intel core duo besteld. duurt alleen even voordat hij dan binnen is, hij komt ongeveer volgende week. Nu heb ik tijdelijk de laptop van mijn broertje mogen lenen () alleen dat is echt wennen! de kruisjes zitten andersom en ik mis mijn dock en waar zijn mijn widgets
.
Hoe diepzinnigquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Je kan je duidelijk niet zo goed aanpassen en dat zie je ook wel bij het stagneren van je sociaal leven.Probeer gewoon niet al teveel waarde te hechten aan oude vertrouwde dingen zoals je OS en huidskleur en dergelijke.
Die hadden we nog niet gehoord als anti-Apple argument.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef Nosh het volgende:
Wij hebben tenminste muizen met meer dan één knop.![]()
OK, maar dan moeten de Apple-fanboys ophouden met hun eeuwige 'Huh, je moet op Start drukken om hem uit te zettenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehoord als anti-Apple argument.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef Tijn het volgende:
Een anti-Apple-houding is sowieso zooooo 2001
Gewoon de stekker eruit trekken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, maar dan moeten de Apple-fanboys ophouden met hun eeuwige 'Huh, je moet op Start drukken om hem uit te zetten'
Whahahaha!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, maar dan moeten de Apple-fanboys ophouden met hun eeuwige 'Huh, je moet op Start drukken om hem uit te zetten'
Inderdaad, wat is dat voor een kutargumentquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Duh, start het afsluiten, grafmongoolquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef XL het volgende:
[..]
Whahahaha!!!!!![]()
![]()
Moeten jullie op start drukken om hem uit te zetten![]()
![]()
![]()
Nerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
.
Bedankt voor je vriendelijke uitlegquote:
Laptops zijn slecht voor je ballen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
En mijn penis schroeit er bijna af, laptops worden warm
Komt er bij jou een soort van straling af dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
mijn ballen zijn slecht voor de laptop lijkt me eerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |