Hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef poemojn het volgende:
Ik vind 't ook niet vreemd klinken LB maar als je je zorgen maakt kun je misschien eens een verwijzing naar oogarts of orthoptist vragen om te controleren of ze wel echt goed diepte kan zien?
Hallo E.T. en Catoot, mijn kleine Rosa, de moeilijke slaper van de tweeling is vandaag ook ineens jaloers geworden op het KDV. Eigenlijk niks voor haar, haar zusje Amber is altijd een beetje eenkennig geweest, Rosa niet. Vandaag voor t eerst, boos worden als de favoriete leidster een ander kindje oppakt.... Ik hoop maar dat t komt door de veranderingen die er nu zijn, voor t eerst zelf gaan staan enz. Ik zal jullie op de hoogte houden, alvast bedankt voor t adviesquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef E.T. het volgende:
slaveloos, lastig idd. Bij problemen met doorslapen deden wij altijd de 5-10-15 minuten methode, maar dat is bij jullie dus niet zo'n goed plan (laten huilen en dan steeds 5 minuten langer voordat je gaat troosten).
En verder heb ik altijd een makkelijke slaper gehd, zou je dus niet verder kunnen helpen helaas.
Overduidelijk haar grenzen aan 't verkennen dus..
Morris gaat elke vrijdag met z'n vaderquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:18 schreef Lishe het volgende:
Is hier iemand bekend met "Muziek op schoot"? Ik zie net dat hier nieuwe cursussen starten binnenkort, en in tegenstelling tot het babyzwemmen, kan ik dan wel. Als omschrijving staat erbij dat er gezongen wordt en gebruik wordt gemaakt van muziekinstrumentjes. Klinkt leuk, maar ik ben wel benieuwd of iemand zoeits al ooit gedaan heeft, en of dit beviel!
Ze bedoelde vast Snoopyquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef Belana het volgende:
wat klinkt leuk lishe?
we hebben het vannacht geprobeerd op die manier te doen, dat ging best redelijk. Ze zal er hopelijk wel overheen groeien, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Slaveloos, is het misschien mogelijk je goed slapende dochter apart te leggen (zodra ze in slaap is bijvoorbeeld) zodat je daarna de 5-10-15 minuten methode kunt toepassen bij Rosa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |