Top zeg, als je dat zou willen doen..met die aanraders!quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben zelf een fan van deze man.. al een aantal keer live gezien.. en in juni ga ik hem ook weer een paar keer zien..
Zal wel een lijstje met aanraders voor je maken
Doet me echt goed dat er een topic over hem wordt geopend..
Ik heb niet genoeg geld.. echt klote..quote:Op maandag 10 april 2006 17:34 schreef Springsteen27 het volgende:
Potjandikkie zeg..kijk ik net je profiel...je hebt er echt kijk op zeg!!
Steve Earle, Creedence Clearwater Revival, The Seatsniffers!!
Ga je ook naar Fogerty in de HMH?
Doe ik morgen! Zit niet op mijn pc nu namelijk...quote:Op maandag 10 april 2006 17:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik weet niet.. heb hem solo gezien met een geweldige gitarist Andy Hardin gezien..
Ook op blue highways met een hele band.
Die laatste cd is wel fijn, alleen heb ik toch beter werk van hem.. het is zo'n verhaalcd weetjewel.
Mijn favoriete cd's:
Borderland
The man from god knows where
msn me effe: tim@dienamiek.com
Ja, Fogerty kost een aardige duit...bijna ¤ 50,- voor een kaartje betaald. Maar goed, het is natuurlijk wel één grote jukebox en in twee uurtjes tijd rammelt 'ie al zijn hits eruitquote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld.. echt klote..
Steve Earle, is een van mijn idolen![]()
Seatsniffers spelen binnenkort weer in HoornVette zin in!
quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef mouzzer het volgende:
Z'n nieuwste plaat stond laatst op de luisterpaal, dat was nog eens een leuke ontdekking! Binnenkort maar wat van kopen.
quote:Vrijdag 14 december
Tom Russell + support
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: n.n.b
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |