Omdat JIJ de link naar dit topic gestuurd hebt naar haar .quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die nieuwe logs duren trouwens nog wel even het meisje dat ons contact persoon was heeft een paar foto's gezien en daar was ze niet zo blij mee![]()
quote:F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
oke lous nu mij beurt .. vieze kk nerd .. je bakt er egt helemaal nix van .. zal ik je alles vertelle dan .. je zou mij disse nie de ma van macha . vieze harry potter uit breda .. praat stoer over mamas die je nie kent .. je praat zo geil omdat geen 1 bitch je kent .. je bent een flikker ik zet je zo aan de kant .. enigste wa jij neukt is je rechter hanmd .. ag donder tog op met je schaak click .. vieze kk bitch .. wa begin je nu tege fl0wzz .. mother fucker dat is kansloos .. ja cker ben je een klootzak .. begin nie tege deze lijpe gozer uit irak .. disse is wat jij cker niet kan .. wa is er aan d ehand .. mc balkende rapt ook .. ahah dit is een fucking joke .. met je kk vieze bredaase gay groep .. met je neppe poep .. a fuck jou jeen je moeder en je fammilie erbij .. wil je mij disse bitch ik heb gewoon tis al voorbij
Lees het topic dan op zijn minst even doorquote:
quote:21:36:55] Louis: Je bent dat ''nichtje '' ?
[21:37:00] Louis: met die arrogante tyves kop
[21:37:07] ?? [?]a¢?a. : jaa da ben k jaa
[21:37:13] Louis: JA
[21:37:20] Louis: Jij bent ook niet moeders mooiste
[21:37:26] Louis: wie is dat andere meisje dan va die fotos
[21:37:29] Louis: dat is wel een leuk meisje
[21:37:50] ?? [?]a¢?a. : ->zeii
[21:38:09] Louis: j
[21:38:09] Louis: a
[21:38:11] Louis: hoe heet ze
[21:38:16] Louis: Ik zal normaal tege je doen
[21:38:20] ?? [?]a¢?a. : haha jamer voor je want da ben ik ook op die
foto
[21:38:22] ?? [?]a¢?a. : ->
[21:38:29] Louis: Maar die eerste foto
[21:38:41] ?? [?]a¢?a. : me moeder
[21:38:45] ?? [?]a¢?a. : maar wacht maar jonge:@
[21:38:48] ?? [?]a¢?a. : jij gaat er echt aan
[21:38:51] ?? [?]a¢?a. : want je gaat echt te verr
[21:38:54] ?? [?]a¢?a. : vieze kanker mongool
[21:38:58] Louis: wat doe ikd an
[21:39:02] Louis: Ik ga rustig aan doen zeg ik toch
[21:39:07] Louis: Je bent niet lelijk
[21:39:09] ?? [?]a¢?a. : ja maar wij nie
[21:39:29] Louis: Kan je asjeblieft je mond houden tegen hun
[21:39:34] Louis: Ik ben zo bang
[21:39:51] ?? [?]a¢?a. : nee
[21:40:00] ?? [?]a¢?a. : als je zo stoer op een site gaat prate moet
je de gevolge ook maar in zien
[21:40:11] Louis: Ik zie de gevolgen al in
[21:40:21] ?? [?]a¢?a. : jaa dan word da binnekort nog meer in zien
voor je
[21:40:23] Louis: maar het zijn gewoon slechte rappers
[21:40:43] ?? [?]a¢?a. : ja ne.!! je weet niks an hun en als je da van
hun vind.!! denk da dan gewoon ga niet een domme site
make:S
Vatos Locosquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Grimm het volgende:
Waar gaat dit over
Nee niet op mij !quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus dit zijn rapperts uit Oss... en nu zijn ze boos op jou Canis? Hmmm...
Whehe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lees het topic dan op zijn minst even door![]()
Ja want wie zegt dat die persoon die ze moeten hebben ook niet daadwerkelijk Luiss isquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef Mike het volgende:
Nu nog steeds, als ze dit topic lezen?
Luiss... is dat wie ik denk dat het is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja want wie zegt dat die persoon die ze moeten hebben ook niet daadwerkelijk Luiss is![]()
Wie is dat volgens jou danquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Luiss... is dat wie ik denk dat het is?
Dit doe ik dus niet , vind ik zelf ook tever gaan . Waarschijnlijk gaan ze daar nog geneens heen en is het gewoon groot spraak btw .quote:Dinsdag in Breda staan voor het Gynasium om een persoon in elkaar te slaan waarvan zij denken dat het Luiss is..
Op de foto in de OP geeft die ene gast hun gezamenlijke IQ al aan: 2quote:Op zondag 16 april 2006 00:00 schreef Luiss het volgende:
Ik heb een random nerd van internet gepakt ( zie > www.superdudes.nl/quinnie ), ik lul wat onzin tegen hun en ze geloven alles en gaan over serieus op in .
[..]
Dit doe ik dus niet , vind ik zelf ook tever gaan . Waarschijnlijk gaan ze daar nog geneens heen en is het gewoon groot spraak btw .
je bent bang voor allochtonen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:17 schreef Gripper het volgende:
Die rechtse 2 zien er nou niet echt vervaarlijk uit naast die 3 linkse semi-hotti's....![]()
Die bolle met z'n tattoos...quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Luiss het volgende:
[afbeelding]
Foto die kreeg. Je kan wel raden met wie ik spreek.
Hun wereldbeeld is natuurlijk zeer kortzichtig en egomaniacaal... labiele mensen zijn makkelijk te manipuleren door hun goedgelovigheidquote:[b]Op zondag 16 april 2006 00:11 Ik was ondertussen bezig met die dingen hier te posten maar goed . Ze geloven ook echt alles volgens mij .
Heeft hun moeder MSN voor ze geïnstalleerd?quote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Canisfire het volgende:
F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
ga je dan zo doelloos site make
Louis zegt:
Ehm , veel . Ik mag er toch wel een mening over hebben
Louis zegt:
Het is geen site
Louis zegt:
Het is een INTERNET FORUM weet je wat dat is ?
F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
neej
Louis zegt:
Ik maakte een TOPIC
Louis zegt:
op een INTERNETFORUM
Louis zegt:
Niveau randdebiel is nu wel bereikt
Hij weet wel waar we mee bezig zijn jaquote:Op zondag 16 april 2006 00:35 schreef TC03 het volgende:
Heeft hij de link van dit topic? Of mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |