ohw,quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef heus het volgende:
Hij is terug bitches!!!
De machinist belde me net
ok mammaquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij bent dan echt een mazzelpik.
en denk erom, nooooooooit meer vergeten!
Waarom heeft de machinist je laptop gevonden en niet de schoonmaker of conducteur? En hoe komt ie aan je nummer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef heus het volgende:
Hij is terug bitches!!!
Don't make me go at it again..!quote:
Dat heb ik nooit begrepen, je moet een vermissingsformulier inleveren bij het aankomststation. Maar ja, het ding kan wel op elk station in het traject worden gevonden en afgegeven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:54 schreef heus het volgende:
LOL
Ik weet het niet..maar ik denk via die missende spullen papiertje dat ik heb ingelevert..who cares!! ik heb em terug`:D
Op een dag heb je het, je bent je laptop kwijt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
jij bent m vergeten, je gaat slapen en als je wakker word kom je daar achterdamn clear mind u have
haahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op een dag heb je het, je bent je laptop kwijt!![]()
Het komt in hun systeem en op elk station kunnen ze het dan zien..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, je moet een vermissingsformulier inleveren bij het aankomststation. Maar ja, het ding kan wel op elk station in het traject worden gevonden en afgegeven.
Dus op welk station moet je het formulier dan inleveren?
Damn!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haahahad ik ook laatst, had ik mn pc mee naar een LAN-party, en een week later kwam ik erachter dat ik hem kwijt ben geraakt in de bus naar huis
Been there,done that. Ooit eens in emmen gelopen met mn notebook in mn notebook tas. Notebook naast me neer gezet,en op het bankje bij het NS station zitten wachten. Trein komt,diep in gedachten loop ik naar binnen,en ga ik zitten. Godzijdank bedacht ik me tijdens dat het fluitje ging,dat ik mn notebook vergeten was. Ik als een idioot eruit,en nog net gehaald.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:15 schreef Nega het volgende:
Idd, hoe kan je dat in godsnaam kwijtraken
Mazzellaar!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef heus het volgende:
Hij is terug bitches!!!
Nu nooit meer zeiken over de NSquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mazzellaar!Nou ben je die machinist zeker wel dankbaar?
Z'n laptop is met een paar uur vertraging terug thuis.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Z'n laptop is met een paar uur vertraging terug thuis.![]()
je hebt recht op 10% vindersloon volgens de wet. Ik zaag die 10% eraf en geef de rest terug..quote:
OKe, maar die laatste zinquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Been there,done that. Ooit eens in emmen gelopen met mn notebook in mn notebook tas. Notebook naast me neer gezet,en op het bankje bij het NS station zitten wachten. Trein komt,diep in gedachten loop ik naar binnen,en ga ik zitten. Godzijdank bedacht ik me tijdens dat het fluitje ging,dat ik mn notebook vergeten was. Ik als een idioot eruit,en nog net gehaald.
Idem dito met sinaasappelen
Hee FUFR, al een ban op de frontpage ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt recht op 10% vindersloon volgens de wet. Ik zaag die 10% eraf en geef de rest terug..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |