Het antwoord aan het einde van de wedstrijd was trouwens, voor de iets minder voetbalfans onder ons, Dirk Kuijt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:14 schreef Frollo het volgende:
Was het een beurtbalkje?
Kijk, dat is nog eensch nuttige informatie!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Het antwoord aan het einde van de wedstrijd was trouwens, voor de iets minder voetbalfans onder ons, Dirk Kuijt!
ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef Kuuke2k5 het volgende:
das gewoon die kut commerciele, ik dank de heer op mn blote knietjes dat het WK lekker bij de NOS is en niet bij dat tiefus talpa bijv...
Het is maar waar je je druk om maakt, ik heb eerlijk gezegd liever zo'n dom balkje in beeld een aantal keer dan dat er tussen programma's door reclameblokken van 10+ minuten komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:10 schreef the_jestert het volgende:
reclame voor en na de wedstrijd vind ik geen enkel probleem, maar ga een wedstrijd niet lopen vergallen door een kansloos sms-spel
10 minuten lang? Dan druppelt het er zeker uit? Ik heb geen probleem met 2 reclameblokjes van een paar minuten zodat je ff kan pissen of wat te knauwen pakken, maar nu zijn het teveel reclameblokken en te lang als dat teruggebracht kan worden door die balkjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef the_jestert het volgende:
da's weer een ideaal ff-pissen- moment of een ik-pak-nog-een-glaasje-ranja
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:16 schreef the_jestert het volgende:
de reclame's duren ook geen 10 minuten
Jaja hij was dubbelquote:
Haha daar is ergens een apart topic over geloof ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:23 schreef the_jestert het volgende:
's avonds laat heb je wel eens van die reclames die van mij best wel langer mogen duren![]()
een alleraardigste negerin bijvoorbeeld die je uitnodigd om met haar poesje te spelen...................
ja, lang leve SBS, ik zie het nog gebeuren dat ze ooit de rust van een voetbalwedstrijd langer gaan maken om Hart van Nederland in de rust uit te kunnen zendenquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef the_jestert het volgende:
Zit ik gister rustig voetbal te kijken, komt er onder in beeld een een balkje dat ik een 0900 nummer moet bellenen kans maak op een prijsFLIKKER OP, ik zit voetbal te kijken, niet mee te doen aan een of ander kut bel spel. Waarom moet er tegenwoordig bij bijna elk programma een bel en/of SMS spel bij? Achterlijke geldklopperij
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |