quote:
Op donderdag 2 maart 2006 03:43 schreef Prowl het volgende:"Het is zover, windows heeft ons weer tuck; vanaf nu is legitcheckcontrol.dll niet meer uit te schakelen in de invoegtoepassingen controlle. Verder is het bestandje van vorig jaar natuurlijk ook niet meer goed."Gvd, net nu ik een systeempje opnieuw moet installeren voor iemand die alle boekjes, CD's van XP e.d. thuis heeft laten liggen en 2 weken naar het buitenland is, ik had beloofd dat ie klaar zou zijn als ie terug was
Waarom Microsoft, Waarom...........??
ZOiets had ik gister ook. Ik heb die invoegtoepassing ook uitgeschakeld en dat werkte voorheen perfect. Ik d8 al, hoe dom is MS
![]()
. Mja gister wilde ik ff dingen downloaden Windows Defender 2.0 (voorheen MS antispyware), nou validatie ellende, doorgaan en ging niet. Daarna via Zdnet gedownload. En ik blij
![]()
. Wil ik em installeren krijg ik een melding dat mijn key niet geldig is. Zit dat GVD tegenwoordig in de software
![]()
. mja dan geen windows defender. Ik zit tog veilig met 2 FW's FF en Spywareblaster en daarnaast ad-aware voor de sneaky spyware die er mss opkomt.
Still Pimpin' .. Ahaaight