Sorry, door mijn hoge ontwikkelde ontlasting let ik niet altijd op mijn grammatica.quote:
Maar verder ben ik het met je eens.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sorry, door mijn hoge ontwikkelde ontlasting let ik niet altijd op mijn grammatica.
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Kijk naar de legende, All Bundy. Een man die van de wc zijn eigen hemel maakte.
Ik groeide als klein schaamhaarloos mannetje op in de hoop zo'n negerdraaier te zijn als hem.
Een man als All Bundy moet natuurlijk weten hoe hij de drol het best door de uiterst kleine ster kan douwen.
En ik moet zeggen dat mijn nr.2 technieken ook uiterst goed ontwikkelt zijn.
Mijn techniek is om de plas de druk van de *anus te versterken zodat de negers eruitknallen als kanonkogels. Werkt vooral goed als je een peuk aansteekt tijdens het roken.![]()
*Wist u dat... Anus een bestaande taal is. (Klikken, je weet biatch)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uitsteltechniek: ophouden tot hij kopjes begint te geven. Daarna alle onderrugspieren aanspannen en de scherven spatten van het porcelein porselein af!
Zeikerd! Schijterd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Rosbief het volgende:
Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uitsteltechniek: ophouden tot hij kopjes begint te geven. Daarna alle onderrugspieren aanspannen en de scherven spatten van het porcelein porselein af!
Iets zegt me dat je grammatica niet erg ver ontwikkeld is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mijn techniek is om de plas de druk van de *anus te versterken zodat de negers eruitknallen als kanonkogels. Werkt vooral goed als je een peuk aansteekt tijdens het roken.![]()
* Wist u dat....Er bij mij in de stad een pompbediende achter de balie staat die ANIS heet? Heel trots een bordje op zn borstquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Kijk naar de legende, All Bundy. Een man die van de wc zijn eigen hemel maakte.
Ik groeide als klein schaamhaarloos mannetje op in de hoop zo'n negerdraaier te zijn als hem.
Een man als All Bundy moet natuurlijk weten hoe hij de drol het best door de uiterst kleine ster kan douwen.
En ik moet zeggen dat mijn nr.2 technieken ook uiterst goed ontwikkelt zijn.
*Wist u dat... Anus een bestaande taal is. (Klikken, je weet biatch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |