en ik een kleine toevoegingquote:
waar moet je bij het AD inloggen? Ik heb er al 3 wachtwoorden vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef DjDev het volgende:
Dat was toch van NRC handelsblad
AD deed het niet
Dat kon ik niet vinden...Vandaar dat ie het niet deedquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waar moet je bij het AD inloggen? Ik heb er al 3 wachtwoorden van
Wáár heb je het over dudequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef gtsmrt het volgende:
heeft iedereen wachtwoorden als antihack en hackmijniet enzo? of heeft iemand hier dat allemaal veranderd :S
Hehehe... ben ik ook al een paar keer tegengekomen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef gtsmrt het volgende:
heeft iedereen wachtwoorden als antihack en hackmijniet enzo? of heeft iemand hier dat allemaal veranderd :S
eens, al 3 hotmail accounts, habbo hotelquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeerlijk om al die wachtwoorden uit te proberen.
Check mijn bericht op de nokoloko site van kindertent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
eens, al 3 hotmail accounts, habbo hotel! , NRC, kindertent
We kunnen er een slowchat van makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Check mijn bericht op de nokoloko site van kindertent.![]()
![]()
maar ja, kan je het ooit helemaal voorkomen?...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb hier ook weer een hele zooi bestanden met msn wachtwoorden, providers, bankgegevens enz![]()
Dat mensen zo onveilig zijn met hjun spul zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |