*Installeert limewirequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Razor21 het volgende:
Moet je eens op plaatjes zoeken in Limewire en dan buurvrouw in typen.
Een of andere gek heeft foto's gemaakt vanaf zijn balkon van zijn buurvrouw![]()
Bestand heet buurvrouwintuin ofzo..
En die foto's zijn haarscherp kan zover inzoomen dat ik gewoon het 030 tel. nummer op het kladje zie staan wat ze vast heeft....![]()
Het verbaast me nog dat ze een afwasmachine hebben. Bij zo'n gezin verwacht je dat ze alles met de hand afwassen.quote:De afwasmachine moet uigepakt zijn voor je naar school gaat
ik krijg helemaal niks daarvan, maar die wachtwoorden zijn wel heelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef thefunny het volgende:
als ik buurvrouwintuin download, krijg ik een zipje met allemaal toolbars erin. Niet intrappen dus.
Je moet in Limewire het zoeken op alles zetten. Typ maar gewoon : buurvrouw in...of achtertuin..quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef thefunny het volgende:
als ik buurvrouwintuin download, krijg ik een zipje met allemaal toolbars erin. Niet intrappen dus.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:07 schreef C2C het volgende:
mm
ik heb nu de gegevens van een bank account met meer dan 20 000 dollar er op
t werkt ook nog
Damn, het is dat mijn geweten zou gaan knagen bij zoiets, maar ik ben benieuwd wat ik zou doen als ik deze gegevens in handen zou krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke search keyword gebruikte je?
Pas het even door naar je eigen rekening en laat het een dag staan even wat rente trekken ...en dan pas je het weer terug....
Of je maakt het gewoon over vanuit een internetcafe.....
Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, het is dat mijn geweten zou gaan knagen bij zoiets, maar ik ben benieuwd wat ik zou doen als ik deze gegevens in handen zou krijgen
wtfquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je moet in Limewire het zoeken op alles zetten. Typ maar gewoon : buurvrouw in...of achtertuin..
Hieronder een voorbeeld :Zitten best wel geile tussen :
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/buurvrouw.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef WEST het volgende:
ik kreeg een buurvrouw met blote borsten en een inlognaam van een FTP van haar ex![]()
Die vond ik ook, hoe open ik zoiets?quote:
Het lijkt me sterk dat je gewoon geld kan overmaken zonder een persoonlijke bevestiging d.m.v. sms/e.dentifier of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef C2C het volgende:
ik heb er nog een gevonden met 5000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |