quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wegkruipen voor de Almachtige Negert.
haha net een kwalquote:
Ga jij ff een hendig sjieke slip op de snelweg maken met je neppe brommert kutbelgquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
En jullie trappen er ook nog in met dat kill
Zo rofls
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino'squote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers, ik heb ook m'n eigen smiley.
[afbeelding]
* wegkruipt....quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wegkruipen voor de Almachtige Negert.
Ik nog steeds een euro en een waskaartje, programma nummer 3. (Nummer 1 en 2 zijn kapot, hoge druk spuit kaduuk weetje)quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
Grappig dat pussy haar vriendjes er altijd meteen op afkomen. als vliegen op (sorry) stront.
het is eerder dat zij zich met het topic van Pussy bemoeien,zelfs jij hebt dat kunnen lezen tonks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
Grappig dat pussy haar vriendjes er altijd meteen op afkomen. als vliegen op (sorry) stront.
Kip haal ik enkel en alleen bij de KFCquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino's
Voel je je soms te goed voor pizza ofzo?
Misschien als je er zelf op stondquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, en die Skaai zo van 'heuj een foto!' » US!
Wat praat jij nou weer wannabe zakenmannetje met je lidl sigaren op elke foto.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino's
Voel je je soms te goed voor pizza ofzo?
I'm in!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik bied een emmer chickenwings
Ach wat kleur in ieder gevalquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Voeg je eigenlijk iets leuks toe op het forum?![]()
quote:
die is alweer dicht enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze goeie kwaliteit
Ik drop een traan ?
Ok dan bied ik 2 euro natuurlijk en een anne frank museum potlood.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik nog steeds een euro en een waskaartje, programma nummer 3. (Nummer 1 en 2 zijn kapot, hoge druk spuit kaduuk weetje)
*proest*!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer wannabe zakenmannetje met je lidl sigaren op elke foto.
Ik lig liever met mijn fallus in de lekker warme zonquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, ik op wintersport in Zwitserland.
Zal jij nooit in je leven kunnen betalen kipvreter
Boks swa slotje op je topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze goeie kwaliteit
Ik drop een traan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |