ctrl+c ctrl+V ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Oke, i give up, hoe krijg ik in PS een plaatje van iets anders in het geselecteerde gebied (met de magnetische lasso)??
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dan doen ze tegenwoordig allemaal als ze uitgeluld zijn, I'm used to it.
3,50, een doosje sigaren en een stukje Lush zeep!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef tonks het volgende:
[..]
3. een klappertjes pistool en een barry white album
Tonks is pricelessquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vonden ze van jou ook, vandaar die ban![]()
ik mag jou nu al.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.
Zoek dat woord maar op.
con·se·quent (bn.)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.
Zoek dat woord maar op.
Negers liggen altijd plat...quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, dit was een reltopic maar ik lig nu plat om al die humor hier.
Pff skaai. ik verdubbel naar 7 euro! en ik doe er een kistje dropfruitduo's bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
3,50, een doosje sigaren en een stukje Lush zeep!
Vuile Hufter dat je der bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Ik kan dadelijk van een heleboel users gewoon willekeurig wat quotes in de notes smijten, omdat ik ze niet mag, en dan in het FA-topic een ban voor zuigen en baggeren aanvragen..
ik smacht liever naar een hamburger dan naar de volgende kansloze Br3EzAhHh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tonks is priceless. Dat jij nou zo humorloos bent als dat frenzy smacht naar een hamburger
.
Ach, als dat je enige verzetje is, be my gastquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Ik kan dadelijk van een heleboel users gewoon willekeurig wat quotes in de notes smijten, omdat ik ze niet mag, en dan in het FA-topic een ban voor zuigen en baggeren aanvragen..
Zo newbie ben ik toch ook weer niet.quote:
Ik woon in Amsterdam Zuid, da's een heel eind van de Bijlmerquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik smacht liever naar een hamburger dan naar de volgende kansloze Br3EzAhHh.
maargoed zo gaat dat he in de bijlmer,kom er vaak genoeg ik weet hoe het gaat.
Niemand niet, was allemaal educatiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens niemand voor dikkop en/of heks uitgemaakt.
daar komt mijn volgende onz ban aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Je hebt het nog echt moeten opzoeken ook, let je wel op op school jochie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
con·se·quent (bn.)
1 (van mensen) naar aangenomen beginselen handelend of redenerend
Zei d'r iemand kip?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef mcintosh het volgende:
Oeh.. hij postte het "N" woord... kippevel
Jij hebt ook al zo'n pussydeluxe foto in je fotoboek (Fok!hoer iemand?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt het nog echt moeten opzoeken ook, let je wel op op school jochie?
men kan wel uit de Bijlmer weggaan, maar de Bijlmer gaat nooit helemaal weg uit de menquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid, da's een heel eind van de Bijlmer.
Voor hem is alles dichtbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar met velquote:
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat, dan kom ik zo bij je liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef leviluxx het volgende:
![]()
Waarom zo laat nog zo'n topic. Ik moet slapen verdomme![]()
met z'n magnetische lassoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat, dan kom ik zo bij je liggen.
Gelukkig nemen we jou wél serieus met je mooie brilquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zo'n pussydeluxe foto in je fotoboek (Fok!hoer iemand?), dus jou kan ik helaas ook niet meer serieus nemen
.
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff skaai. ik verdubbel naar 7 euro! en ik doe er een kistje dropfruitduo's bij
het is omdat je zo cool bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zowat de hele wereldbevolking als eerste af op uiterlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.
Eeuwig? Het enige wat ik 1 keer heb gezegd was '<insert MMaRsu scheldkannon>', dus overdrijf niet.quote:kom eens met iets nieuws dan het eeuwige,mmarsu zei dit,
Tip: neem een maagverkleiningquote:of eet maar gewoon ff dat en hou je bek.
of is dat te moeilijk voor de hedendaagse puber???
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Goh, krijgen we zo een deel 2!
Denk alleen dat de TT moet worden aangepast![]()
Hou jij je mond nou maar met die geweldige muzieksmaak van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.
kom eens met iets nieuws dan het eeuwige,mmarsu zei dit,of eet maar gewoon ff dat en hou je bek.
of is dat te moeilijk voor de hedendaagse puber???
quote:The game
50 cent
G-UNIT.
Dan doe ik er een nokia 3310 bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.
Jeweettog
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.
Jeweettog
Ik heb toestemming, jammer voor jequote:
owja,en dat is een goed excuus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zowat de hele wereldbevolking als eerste af op uiterlijk.
[..]
Eeuwig? Het enige wat ik 1 keer heb gezegd was '<insert MMaRsu scheldkannon>', dus overdrijf niet.
[..]
Tip: neem een maagverkleining.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef tonks het volgende:
[..]
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.
Dat weet de politie toch niet wanneer ze die knuppel in je nek leggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toestemming, jammer voor je.
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hou jij je mond nou maar met die geweldige muzieksmaak van je
[..].
Jouw reactie's raken kant noch wal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat weet de politie toch niet wanneer ze die knuppel in je nek leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |