Oh, vandaar, ik kon ze moer nie vinden ouwequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je weet toch ouwe slot op deze topic knallen?!
Niet allemaal, alleen die ene fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos.
Wie is er nou de nepneger, met je 50 Cent plaatje in je fotoboek (die je ook meteen had weggehaald)_O-.quote:je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?.
Jongens het is "fitty cent" , das veel beter dan '50 cent'quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet allemaal, alleen die ene foto. Wat is d'r nou kanslozer man, ff snel die pic nog opslaan of je hele fotoboek leeghalen en vervolgens iemand uitdagen om je uit te schelden
.
[..]
Wie is er nou de nepneger, met je 50 Cent plaatje in je fotoboek (die je ook meteen had weggehaald)_O-.
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaartquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh, vandaar, ik kon ze moer nie vinden ouwe
Opvallend dat het je vaker medegedeeld wordtquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.
[..]
Ja, overdrijf anders even man.
[..]
Nee, waarom zou ík nou weer aandacht nodig hebben.
[..]
Even een traantje wegpinken hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaart?!
Trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine manquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaart?!
Geef antwoord danquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opvallend dat het je vaker medegedeeld wordt![]()
Hallo, je begon zelf met je bullshit, dat zie je nu zelf in en dan wil je d'r meteen zand over gooienquote:Maar goed, kappen met dat gezeik
Ja, zoals slipjes verzamelen van onbekenden op een forum en die showen in je fotoboek?quote:en zoek een hobby [afbeelding]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?quote:
Joh, als ik door ga met jou bashen, vraag je morgen je moeder om je zakgeld om zo snel mogelijk te vertrekken uit Nederland.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef antwoord dan.
[..]
Hallo, je begon zelf met je bullshit, dat zie je nu zelf in en dan wil je d'r meteen zand over gooien.
[..]
Ja, zoals slipjes verzamelen van onbekenden op een forum en die showen in je fotoboek?.
De player!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n msn is [afbeelding] dushi.
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?
Zo, mooie punchline hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, als ik door ga met jou bashen, vraag je morgen je moeder om je zakgeld om zo snel mogelijk te vertrekken uit Nederland.
Wees blij dat ik het hier bij laat.
Hey, ik wil gewoon ook cool zijn z'n moerquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?
Duh, ik dacht dat je de kloon van MMaRsu wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Jij hebt het hardst gezeurd om een slip!![]()
[afbeelding]
Je was er alleen niet zo blij mee![]()
Maar waarom gaan mensen dood?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine man![]()
Vetquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHA, ze heeft me toegevoegd![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |