Wie noem jij hier laf? Jij hebt zojuist je fotoboek leeggehaald, lamlul!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dikkop,moet je hem horen.
als je te laf bent om zelf foto's te plaatsen,zeik dan niet over de mijne!
Thanks swa, ik apprecieer ik mangquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben voor die neger
Waarom
Adriana Lima
Daarom
Mijn steun heb je brada
Dat zeg ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wie noem jij hier laf? Jij hebt zojuist je fotoboek leeggehaald, lamlul!![]()
en dan ben ik nog niet eens begonnen over hun dubbel grapjes,hun oppervlakkigeheid over alleen mijn uiterlijk en dergelijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef Aurelianus het volgende:
Dat frenzy-figuur kan rake verbale klappen uitdelen, zie ik. Bravo.
Sorry dWC, maar je loopt nu echt te huilen. Alsof zij aan jou verantwoording moet afleggen waarom ze niet komt opdagen bij iemand die jij helemaal niet kent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, "gaat je niets aan'', da's een beetje 'Waarom? Daarom!' hè.
Ok, maak jij dan eens een goede rake grap over dWc of mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en dan ben ik nog niet eens begonnen over hun dubbel grapjes,hun oppervlakkigeheid over alleen mijn uiterlijk en dergelijken.
Je snapt het niet, dit was een algemene observatie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus ik ben een attention whore omdat ik het vaag vind dat d'r een heleboel heibel omheen is ontstaan, ik nieuwsgierig ben en er geen antwoord op de vraag wordt gegeven waarom ze nou niet was komen opdagen?.
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos. je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, jij bent degene die meteen z'n foto's uit z'n fotoboek verwijderde.
Hendig sjieke bril.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Even wat meer gespreksstof erbij, hoppa...
[afbeelding]
Cheile negerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
dWc. En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry dWC, maar je loopt nu echt te huilen.
Nee, maar 't zou leuk zijn als.quote:Alsof zij aan jou verantwoording moet afleggen waarom ze niet komt opdagen bij iemand die jij helemaal niet kent.
En erg Craig David die gezichtsbeharingquote:
ik ben niet zo kansloos dat ik mensen op uiterlijk afkraak,jammer dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
Hoe bost men een slot precies?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:53 schreef Steve-O het volgende:
ik zou op deze topic een slot bossen!
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom zou je er in godsnaam over door blijven gaan, als je eigenlijk al weet dat je geen bevredigend antwoord krijgt.
Ja, overdrijf anders even manquote:Ik wordt er langzaam schijtziek van in ieder topic, waar PDL in gereageerd heeft, jou de vraag te zien stellen, waarom ze niet is komen opdagen.
Nee, waarom zou ík nou weer aandacht nodig hebbenquote:Dat gaat vervelen, en dan vraag ik me af of jij niet de aandacht opeist.
Even een traantje wegpinken hoor.quote:We kennen je dWc, je hoeft je niet meer te "promoten".
Einde bericht.
Obsessiequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.
[..]
Woawoah, 'nepneger', kijk die bolle eens ff dissen! Heb je dat geleerd van je vriendjes op de jeugdtribune van Ajax?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos. je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik ben niet zo kansloos dat ik mensen op uiterlijk afkraak,jammer dus.
Ik weet nooit welke nou de hoofdletter is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dWc. En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.
Geloof me, dat is het zeker.quote:[..]
Nee, maar 't zou leuk zijn als.
Dát had ik gemist. Excuses.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.
Je weet toch ouwe slot op deze topic knallen?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |