Ik heb d'r hier nog niet zien posten, 't licht in het bejaardentehuis is zeker al uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens ratelslangetje eronder te krijgen,dan praten we verder kleintje.
Gaat je niks aan DWCquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wussydeluxe, nou je toch hier bent, geef 's een keer antwoord: Waarom kwam je eigenlijk niet opdagen bij MMaRsu?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb d'r hier nog niet zien posten, 't licht in het bejaardentehuis is zeker al uit.
Heb je een obsessie ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wussydeluxe, nou je toch hier bent, geef 's een keer antwoord: Waarom kwam je eigenlijk niet opdagen bij MMaRsu?
Nieuwsgierigheid, duh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je een obsessie ofzo?![]()
Hoe vaak je die vraag al hebt gesteld he,echt niet gezond.
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je een obsessie ofzo?![]()
Hoe vaak je die vraag al hebt gesteld he,echt niet gezond.
Hee dikkop, bemoei je er eens effe niet mee, je denkt toch niet dat hij zich ook maar één moment aangesproken voelt door jouw afgezaagde grappen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja DWC we weten dat je graag de aandacht trekt. dat hoef je niet meer uit te beelden.
Sorry vriend, maar jij bent op FOK! de mannelijke versiequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.
quote:Gaat je niks aan DWC![]()
Zeg fatboy, neem een worstebroodje en hou ff je mond wil jequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja DWC we weten dat je graag de aandacht trekt. dat hoef je niet meer uit te beelden.
Ik las net toch echt een antwoord.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.
dikkop,moet je hem horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hee dikkop, bemoei je er eens effe niet mee, je denkt toch niet dat hij zich ook maar één moment aangesproken voelt door jouw afgezaagde grappen?
lol,als ik al dik ben,wat is je oma dan wel nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg fatboy, neem een worstebroodje en hou ff je mond wil je.
Dus ik ben een attention whore omdat ik het vaag vind dat d'r een heleboel heibel omheen is ontstaan, ik nieuwsgierig ben en er geen antwoord op de vraag wordt gegeven waarom ze nou niet was komen opdagen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar jij bent op FOK! de mannelijke versie![]()
Ik bedoel, ik lees het mee, maar het zint je voor geen meter dat je "vraagjes" niet worden beantwoord.
Misschien eens iets vernieuwends proberen![]()
Gast, jij bent degene die meteen z'n foto's uit z'n fotoboek verwijderdequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dikkop,moet je hem horen.
als je te laf bent om zelf foto's te plaatsen,zeik dan niet over de mijne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |