Dan krijgen we een 'pay per view' 'interactieve sms-balk' waarbij je 'on demand' je 'self-created' analyse neer kan plempen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:12 schreef Tuutje het volgende:
15 minuten rust waarvan 7minuten reclame, 30 sec 'analyse', 30 sec die belspelhoer en 7 minuten reclame.
Waar slaat dat in hemelsnaam op!!!![]()
Vanaf volgend jaar gelukkig bij Talpa![]()
Ik ook niet, liever nu dan volgend jaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan krijgen we een 'pay per view' 'interactieve sms-balk' waarbij je 'on demand' je 'self-created' analyse neer kan plempen.
Ik kan niet wachten.
Ik weet niet eens wat ik zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan krijgen we een 'pay per view' 'interactieve sms-balk' waarbij je 'on demand' je 'self-created' analyse neer kan plempen.
Ik kan niet wachten.
alsof duitsland een tegenstander van formaat is..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef wise het volgende:
ik kijk italie - duitsland. Veel betere wedstrijd dan dat saaie nederland. Wie oefent er nou tegen ecuador
Ja, dolletjes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, liever nu dan volgend jaar
Waar is de bal nou?quote:
Oh, ja das waar ook, er is voetbal op de achtergrond.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is de bal nou?![]()
Ooh wacht, dat wordt het nieuwe spelletje: "Zoek de bal", en dan moet je je antwoord natuurlijk sms'en![]()
niet echt, ze staan 4-0 achterquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef Vaati het volgende:
[..]
alsof duitsland een tegenstander van formaat is..![]()
Je zou het bijna vergeten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, ja das waar ook, er is voetbal op de achtergrond.
Ik heb wel eens gelezen dat tv-kijken een lagere hersenactiviteit veroorzaakt dan bij slapen.quote:
Dat kan ik me niet voorstellen, met al die dingen op je scherm moet je echt heel hard nadenken om alles te volgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat tv-kijken een lagere hersenactiviteit veroorzaakt dan bij slapen.
En dan vergeet je dat je voetbal kijkt, en dan vergeet je dat je tv kijkt, en voor je het weet, vergeet je te slapen of naar de wc te gaan, en de volgende stap,quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, met al die dingen op je scherm moet je echt heel hard nadenken om alles te volgen.
En zo is dus door de tv Nederland aan het verloederenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En dan vergeet je dat je voetbal kijkt, en dan vergeet je dat je tv kijkt, en voor je het weet, vergeet je te slapen of naar de wc te gaan, en de volgende stap,
Precies, want de volgende stap, dan vergeten ze naar het werk te gaan, om pallets te sorteren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zo is dus door de tv Nederland aan het verloederen
Gaan ze schelden op kachels enzo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, want de volgende stap, dan vergeten ze naar het werk te gaan, om pallets te sorteren.
Of vergeten ze waar hun diploma is.
Op die manier gaat het bergaf, hellend vlak en dergelijken.
De volgende stap is dat ze dan de letters fok.nl intikken op hun kompjuter, en dan is het einde zoek.quote:
De verloedering van KLBquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De volgende stap is dat ze dan de letters fok.nl intikken op hun kompjuter, en dan is het einde zoek.
Ja of dezequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik zeg.
Het lijkt wel een beetje op:
economie is de wetenschap die de mens bestudeerd in zijn streven naar welvaart
( c ) Theo Maassen.
Ik wel, en dat maakt me nog veel en veel banger.quote:
Ik was de term 'content on demand' vergeten, dat zal het geweest zijn, ook al zo'n term die te pas en vaker te onpas wordt gebruikt in die contreien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wel, en dat maakt me nog veel en veel banger.
Oh wacht, hebben ze serieus belspellen tussen de voetbal in?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Devlinsect het volgende:
Hele tijd die kutreclame er tussendoor. Viel mij gisteren ook op.
En dan dat belspelmens met die pruik.![]()
Volgend seizoen krijg je het volgende bij Talpa:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |