dit is nou een mooie OPquote:
ow neej mn borsten zijn wel freaky!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/825458/6/50#35619062]woensdag 1 maart 2006 20:2
Jullie interpreteren mij verkeerd. We hebben wel wat gedaan
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
Oh, de quote is verneukt...
Een van de weinige albums die ik gewoon heb weggegeven omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen er geld voor te vragen.quote:
Het woord 'neuken' had er iig wel in gemogen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef nozem het volgende:
Ik wilde nog iemand quoten...
Het ging over zoenen op een eerste date, en wat daar eigenlijk op tegen is.
Niks dus.
Nee, maar wees duidelijker dat het een 'fucking date' was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je had er meer werk van moeten maken, en dat weet je zelf ook best.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja.. wat dacht je dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag... moet nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
niet gezoend .. wel geneuktquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Omdat er geen tongzoenen aan te pas kwamenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag... moet niet.
Maar wat boeien die twee mondzoenen dan als er wél gevoosd is?
Hey, ik vind het ook raar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet gezoend .. wel geneukt
nu snap ik er denk ik niets meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |