abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:38:28 #201
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35797061
Dan maar een leuke video!

http://video.google.com/videoplay?docid=-1648306492583625113&q=metallica+moscow

This is the video of Pantera,black crows,Metallica, ACDC and an unknown Russain band performing in Moscow in 1991. This is a real great concert and the crowd is great. A must watch metal concert for anyone..

Het eerste festival in rusland sinds de val van de commies, geloof ik. Kijk toe hoe soldaten toeschouwers meppen! ACDC als headliner, vette video!

(metallica begint rond 29:00 )

[ Bericht 9% gewijzigd door NASDAQbastardo op 07-03-2006 00:46:03 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:24:31 #202
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35797969
Staat trouwens ook op de "A Year and a half Part 2" VHS.
Eigenlijk best lomp .

@Desensitized, hehe ja. Ik heb die ondertitel eigenlijk al best een tijdje
Daarnaast ik heb dus een twee A4 (A3 dus) versie van die foto, dat je zelfs zijn laarzen kunt onderscheiden, alleen staat er vanalles bij.

Als ik die foto voor 20 dollar oid zou kunnen bestellen zou ik het doen. James Hetfield blijft de man, vooral in die tijd (1992), persoonlijk vind ik dat mensen teveel naar Kirk Hammett kijken wat betreft gitaarwerk en heeft Hetfield ook altijd een gave stijl gehad.

Trouwens, ik heb besloten om twee maanden na dat ik heb gewerkt (waarschijnlijk vanaf 1 april) toch eens een electrische gitaar ga kopen.
Ik begin denk ik met een heel goedkoop beginsetje namelijk:

Squier Tele Custom (72 remake met twee humbuckers)

met een Vox AD 30 VT

Is dit iets als ik een beetje blues en rock achtige dingen wil spelen/raggen ?
Bertje en Henk
pi_35798009
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef Shedfire het volgende:
Als ik die foto voor 20 dollar oid zou kunnen bestellen zou ik het doen. James Hetfield blijft de man, vooral in die tijd (1992), persoonlijk vind ik dat mensen teveel naar Kirk Hammett kijken wat betreft gitaarwerk en heeft Hetfield ook altijd een gave stijl gehad.
erg stom ja, hetfield is toch de man achter metallica!! hij schrijft de meeste dingen ook veel dingen die kirk speelt
quote:
Trouwens, ik heb besloten om twee maanden na dat ik heb gewerkt (waarschijnlijk vanaf 1 april) toch eens een electrische gitaar ga kopen.

[afbeelding]
met een Vox AD 30 VT
[afbeelding]

gaat prima lukken!! is leuk om mee te beginnen, maar je kan er ook nog wel mee in een band spelen
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:52:50 #204
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35798255
Wow, de prijs van die tele (feedback) valt mee zeg, hij is zowaar goedkoper dan bij Thomann!

Heeft iemand voor mij een leuke hardrocksolo die te doen is? Metallica is me nog te snel (en die intro/solo's van bijv fade to black en sanitarium zijn weer veel te makkelijk ), maar het wordt volgens mij tijd dat ik er eens serieus aan begin, aangezien ik alle ritmepartijen al met gemak kan spelen...
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_35799038
@ shredfire - Ik vind Hetfield eerlijk gezegd een veel beter gitarist dan Kirk... stukkie melodischer meestal, en niet zo verdomt voorspelbaar...

@ NASDAQ - erm... tsja... een hardrock soleau die te doen is... ik zou voor die van de Final Coutdown gaan... dies best goed te doen, en erg tof Ook de solo's (ja meervoud!!) van Nr. of the Beast van Iron Maiden zijn goed te doen, en best wel heel cool

Verderheb ik eens met windows movie maker zitten kloten... hehehe echte video's met GOEDE muziek komen wel, maar tis een begin
Dinges:P
Die achtergrondmoeziek stelt niet veel voor... hehehehe gewoon hele toonsladder gebruikt, en dan maar tappen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:12:27 #206
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_35799742
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef Shedfire het volgende:
Staat trouwens ook op de "A Year and a half Part 2" VHS.
Eigenlijk best lomp .

@Desensitized, hehe ja. Ik heb die ondertitel eigenlijk al best een tijdje
Daarnaast ik heb dus een twee A4 (A3 dus) versie van die foto, dat je zelfs zijn laarzen kunt onderscheiden, alleen staat er vanalles bij.

[afbeelding]
met een Vox AD 30 VT
[afbeelding]

Geweldige set, ik zou willen dat ik daarop begonnen was!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:11:45 #207
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_35800318
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dan maar een leuke video!

http://video.google.com/videoplay?docid=-1648306492583625113&q=metallica+moscow

This is the video of Pantera,black crows,Metallica, ACDC and an unknown Russain band performing in Moscow in 1991. This is a real great concert and the crowd is great. A must watch metal concert for anyone..

Het eerste festival in rusland sinds de val van de commies, geloof ik. Kijk toe hoe soldaten toeschouwers meppen! ACDC als headliner, vette video!

(metallica begint rond 29:00 )
gaaf! ook al is het niet me ding.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_35800831
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:12 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Geweldige set, ik zou willen dat ik daarop begonnen was!
ik ook, mijn eerste was een amuse setje van de wehkamp
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:50:01 #209
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35800914
@TeleluvR; Hehe, heb jij zelf wel eens op de telecaster-kopie gespeeld, ik heb volgens mij een keer iemand in dit topic gezien die dezelfde had gekocht. En zo ja wat waren jou ervaringen er mee?

Daarnaast zijn er ook mensen die die Vox hebben en er ervaringen over willen delen?

Ook heb ik nog een beetje een wazige vraag, welke effect jullie aanraden om echt een beetje lompe bluestonen er uit te krijgen. Is dat nou overdrive?

Daarnaast is het echt raar dat ik me altijd aangetrokken voel tot Telecasters bedacht ik mij gisteren. Geen enkele van mijn (vroegere) "helden" zijn echte Telecaster mensen, maar veel vaker Stratocaster (of iets anders), bijvoorbeeld Stevie Ray Vaughan, Rory Gallagher, Jimi Hendrix, Kirk Hammett, Knopfler, Rivers Cuomo, Billie Joe Amstrong (ik ben ook jong geweest) etc.
Je zou denken dat je daardoor zou worden beinvloed naar een Stratocaster-mania, maar ik heb er eigenlijk niets mee .
Bertje en Henk
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:08:43 #210
47781 Jorikjet
pi_35801256
Die vox heb ik ook, en is echt een perfecte versterker voor thuis, je kunt er allerlei verschillende stijlen muziek mee maken en met een tubescreamer ervoor krijg je net dat kleine beetje crunch eruit.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_35801937
Ik heb de VOX ook. Ik krijg er een lekker geluidje uit dus hijs zeker wel aan te raden. Is toch de 30 watt versie he? Heb ik namelijk ook, en spijt van Ik had die van 50 of 70, ik weet niet welke daarna komt, moeten pakken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:51:39 #212
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35802131
@DuranK, hoezo dat dan? Gebruik jij hem dan voor optreden? Want ik dacht dat als je gewoon thuis er op zit te spelen 30 watt toch meer dan genoeg is?

Daarnaast moet ik er trouwens bij zeggen dat ik de Telecast heb uitgezocht omdat hij mij het meest aansprak, maar ik vraag me dus wel af hoeveel 200 euro eigenlijk te bieden heeft (hell mijn goedkope akoestische was 130 euro). Dus vandaar dat ik dus om wat meningen vraag over de gitaar, of misschien zelfs wel duurdere en betere varianten .

(Jezus het gitaar topic gaat hard deze keer)
Bertje en Henk
pi_35802549
Eigenlijk wou ik hem achteraf gezien ook voor optredens gebruiken. En dan is een iets groter formaat wel leuker. Maar voor thuis is die harstikke goed hoor
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:10:20 #214
47781 Jorikjet
pi_35802579
30 watt is genoeg voor in oefenruimtes... ik zet hem op 4 en hij komt al boven het drumstel uit. en bij optredens wordt het gitaar geluid altijd uitversterkt
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:12:24 #215
47781 Jorikjet
pi_35802636
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Shedfire het volgende:
@DuranK, hoezo dat dan? Gebruik jij hem dan voor optreden? Want ik dacht dat als je gewoon thuis er op zit te spelen 30 watt toch meer dan genoeg is?

Daarnaast moet ik er trouwens bij zeggen dat ik de Telecast heb uitgezocht omdat hij mij het meest aansprak, maar ik vraag me dus wel af hoeveel 200 euro eigenlijk te bieden heeft (hell mijn goedkope akoestische was 130 euro). Dus vandaar dat ik dus om wat meningen vraag over de gitaar, of misschien zelfs wel duurdere en betere varianten .

(Jezus het gitaar topic gaat hard deze keer)
kijk ook eens naar een london city comet. zijn ook erg goede telecasters. komen overeen met de kwaliteit van een mexicaanse fender. alleen de tuners zijn van slechte kwaliteit, nieuw setje kost iets van 40 euro ofzo.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_35803397
quote:
Daarnaast zijn er ook mensen die die Vox hebben en er ervaringen over willen delen?

Ook heb ik nog een beetje een wazige vraag, welke effect jullie aanraden om echt een beetje lompe bluestonen er uit te krijgen. Is dat nou overdrive?
ik heb een vox ad50vt gehad, was er zeer tevreden over,
wel leuk als je thuis speelt, moet je de draai knop achter op de versterker helemaal dichtdraaien en dan de master helemaal open, en dan met die draai knop je volume regelen.. de eindversterker (buisje) lekker op z'n donder geven
pi_35812175
ik post wel (te?) veel hier
wie gaat er donderdag (overdag) mee naar de feedback in rotterdam??
no1uknow gaat ook
pi_35812191
Waarschijnlijk ja
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:01:02 #219
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35812326
Feedback is een heerlijke winkel, het is de enige gitaarwinkel in utrecht waar ik nooit GAS-aanvallen krijg! Komt waarschijnlijk door hun "afstelpolicy"

Nehhh niet overdrijven, vaak genoeg gratis kabels e.d. meegekregen, toffe gozâhs

(Yay, ik heb F#A# Godspeed you black empreror binnen) (en nee dat is geen black metal band)
pi_35812846
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Feedback is een heerlijke winkel, het is de enige gitaarwinkel in utrecht waar ik nooit GAS-aanvallen krijg! Komt waarschijnlijk door hun "afstelpolicy"

Nehhh niet overdrijven, vaak genoeg gratis kabels e.d. meegekregen, toffe gozâhs

(Yay, ik heb F#A# Godspeed you black empreror binnen) (en nee dat is geen black metal band)
Feedback ROTTERDAM hé
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:33:31 #221
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35813510
Wat is een GAS-aanval, als ik vragen mag .
Bertje en Henk
pi_35813747
Wat een vette film!! Super!
I will not mention Dean in this topic.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:51:51 #223
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35813861
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Shedfire het volgende:
GAS staat voor Gear Acquisition Syndrome, het best te omschrijven met "hebben hebben hebben"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:53:12 #224
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_35813900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Shedfire het volgende:
GearAquisitionSyndrome

Trowuens dat festival in moskou heet monsters of rock en is gewoon de dllen op kazaa. duur anderhalf uur en 500000 toeschouwers als ik het goed heb!
pi_35813966
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:46 schreef Desensitized het volgende:
Wat een vette film!! Super!
8 Juni

Gister heel leuk mn gitaar voor de lol (Sad But True) hele stap naar beneden gestemd... Begon mn brug te klapperen op mn gitaar Stond niet genoeg spanning meer op de snaren, maar snel weer normaal gestemd
......Signature-loos......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')