erg stom ja, hetfield is toch de man achter metallica!! hij schrijft de meeste dingen ook veel dingen die kirk speeltquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef Shedfire het volgende:
Als ik die foto voor 20 dollar oid zou kunnen bestellen zou ik het doen. James Hetfield blijft de man, vooral in die tijd (1992), persoonlijk vind ik dat mensen teveel naar Kirk Hammett kijken wat betreft gitaarwerk en heeft Hetfield ook altijd een gave stijl gehad.
gaat prima lukken!! is leuk om mee te beginnen, maar je kan er ook nog wel mee in een band spelenquote:Trouwens, ik heb besloten om twee maanden na dat ik heb gewerkt (waarschijnlijk vanaf 1 april) toch eens een electrische gitaar ga kopen.
Ik begin denk ik met een heel goedkoop beginsetje namelijk:
Squier Tele Custom (72 remake met twee humbuckers)
[afbeelding]
met een Vox AD 30 VT
[afbeelding]
Is dit iets als ik een beetje blues en rock achtige dingen wil spelen/raggen?
Geweldige set, ik zou willen dat ik daarop begonnen was!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef Shedfire het volgende:
Staat trouwens ook op de "A Year and a half Part 2" VHS.
Eigenlijk best lomp.
@Desensitized, hehe ja. Ik heb die ondertitel eigenlijk al best een tijdje
Daarnaast ik heb dus een twee A4 (A3 dus) versie van die foto, dat je zelfs zijn laarzen kunt onderscheiden, alleen staat er vanalles bij.
Als ik die foto voor 20 dollar oid zou kunnen bestellen zou ik het doen. James Hetfield blijft de man, vooral in die tijd (1992), persoonlijk vind ik dat mensen teveel naar Kirk Hammett kijken wat betreft gitaarwerk en heeft Hetfield ook altijd een gave stijl gehad.
Trouwens, ik heb besloten om twee maanden na dat ik heb gewerkt (waarschijnlijk vanaf 1 april) toch eens een electrische gitaar ga kopen.
Ik begin denk ik met een heel goedkoop beginsetje namelijk:
Squier Tele Custom (72 remake met twee humbuckers)
[afbeelding]
met een Vox AD 30 VT
[afbeelding]
Is dit iets als ik een beetje blues en rock achtige dingen wil spelen/raggen?
gaaf! ook al is het niet me ding.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dan maar een leuke video!
http://video.google.com/videoplay?docid=-1648306492583625113&q=metallica+moscow
This is the video of Pantera,black crows,Metallica, ACDC and an unknown Russain band performing in Moscow in 1991. This is a real great concert and the crowd is great. A must watch metal concert for anyone..
Het eerste festival in rusland sinds de val van de commies, geloof ik. Kijk toe hoe soldaten toeschouwers meppen! ACDC als headliner, vette video!
(metallica begint rond 29:00)
ik ook, mijn eerste was een amuse setje van de wehkampquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geweldige set, ik zou willen dat ik daarop begonnen was!![]()
kijk ook eens naar een london city comet. zijn ook erg goede telecasters. komen overeen met de kwaliteit van een mexicaanse fender. alleen de tuners zijn van slechte kwaliteit, nieuw setje kost iets van 40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Shedfire het volgende:
@DuranK, hoezo dat dan? Gebruik jij hem dan voor optreden? Want ik dacht dat als je gewoon thuis er op zit te spelen 30 watt toch meer dan genoeg is?
Daarnaast moet ik er trouwens bij zeggen dat ik de Telecast heb uitgezocht omdat hij mij het meest aansprak, maar ik vraag me dus wel af hoeveel 200 euro eigenlijk te bieden heeft (hell mijn goedkope akoestische was 130 euro). Dus vandaar dat ik dus om wat meningen vraag over de gitaar, of misschien zelfs wel duurdere en betere varianten.
(Jezus het gitaar topic gaat hard deze keer)
ik heb een vox ad50vt gehad, was er zeer tevreden over,quote:Daarnaast zijn er ook mensen die die Vox hebben en er ervaringen over willen delen?
Ook heb ik nog een beetje een wazige vraag, welke effect jullie aanraden om echt een beetje lompe bluestonen er uit te krijgen. Is dat nou overdrive?
Feedback ROTTERDAM héquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Feedback is een heerlijke winkel, het is de enige gitaarwinkel in utrecht waar ik nooit GAS-aanvallen krijg! Komt waarschijnlijk door hun "afstelpolicy"
Nehhh niet overdrijven, vaak genoeg gratis kabels e.d. meegekregen, toffe gozâhs
(Yay, ik heb F#A# Godspeed you black empreror binnen) (en nee dat is geen black metal band)
GAS staat voor Gear Acquisition Syndrome, het best te omschrijven met "hebben hebben hebben"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Shedfire het volgende:
Wat is een GAS-aanval, als ik vragen mag.
GearAquisitionSyndromequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef Shedfire het volgende:
Wat is een GAS-aanval, als ik vragen mag.
8 Juniquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:46 schreef Desensitized het volgende:
Wat een vette film!! Super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |