hij mag dan niet de beste gitarist ter wereld zijn, maar ze maken best goede muziek,quote:Op zondag 5 maart 2006 23:11 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
hehehe ach ja... je heb al dezelfde naam genomen als die #$^#$%^ gitarist van Metallica
ja en hij heeft het ook best wel gemaakt met zijn bandje, iets wat niemand van ons hem zomaar ff nadoet denk ik zo..quote:Op maandag 6 maart 2006 01:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kirk is best wel de man. Hij is altijd zenuwachtig, grappig en zeer bescheiden.
owja ik was ff in de war, ik dacht dat FFWF van kill em all kwamquote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kirk kwam in 83, Ride the LIghtning in 84Maarja, al zat Kirk er al 60 jaar in, cliff burton is toch dood
Al op de website gekeken?quote:Op maandag 6 maart 2006 07:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! is hij ergens te beluisteren? ben benieuwd!
En wat staat kirk daar te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:34 schreef Mitrumothy het volgende:
achja... maar ze hebben daar allemaal net zo'n kleine lul als Lars... niet zo best
edit:
[afbeelding]
![]()
Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom Steve daar verdwaald wasquote:Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
En wat staat kirk daar te doen, die gekke homo
Er zijn MP 3's in aantocht op de site. Het nummer dat er nu nog opstaat is reeds achterhaald. De cd is te koop bij optredens en we zijn aan het plannen om een weekend tour te doen in de richting van Apeldoorn en Tilburg. Ik post hier wel de link naar de mp 3's.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! is hij ergens te beluisteren? ben benieuwd!
Ik vraag me nog steeds af welke situatie tot deze gestoorde foto heeft gelijd.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom Steve daar verdwaald was.
Ligt alleen aan Lars.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welke situatie tot deze gestoorde foto heeft gelijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |