zijn vetquote:
Getver wat een klote gitaren... alhoewel er ik zelf ook een aantal heb/heb gehadquote:
maverickquote:
knopjes draaien is inderdaad nog een hele kunstquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien was het net hoe de knopjes stonden, ik heb het ook wel eens dat ik een versterker heel anders ervaar als ik er zelf op speel
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef Dragman het volgende:
[..]
knopjes draaien is inderdaad nog een hele kunst
daar hoeven dan natuurlijk ook helemaal geen knopjes op te zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinkt![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef madcap het volgende:
Ben vanmorgen een Vox ad 30 vt bij Feedback wezen halen...
dat ding klinkt als een klokje.....zowel clean als het betere scheur werk klinkt goed...
Nu nog een nieuwe gitaar en dan ben ik helemaal tevreden ;-)
Mijn vorige versterker was een Fender Princeton ...klonk ook niet verkeerd maar deze klinkt veel "voller"en "warmer"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]jij snapt het, zijn zeker goede versterkers
beter dan die mg's
Een beetje als de Gretsch van Malcolm Young dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef Dragman het volgende:
[..]
daar hoeven dan natuurlijk ook helemaal geen knopjes op te zitten
waar twijfelde je over? en waarom is het WD geworden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
zijn vetik zat ook te tweifelen tussen de BH2 en de WD, toch maar de WD geworden
Hoi collega, Fender HRDX hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinkt![]()
deluxe, das de 40 wat versie toch?, die had ik ook beter kunnen nemen, is niet zo lomp zwaarquote:
Ik heb wel eens ergens opgetreden waar een Engl stond. Weet niet meer of het een powerball was, trouwens. Qua sound lijken ze wel een beetje op Koch versterkers vind ik. Mooie dingen op zich. Ik vind het altijd alleen een beetje lastig om 1-2-3 een goed geluid te krijgen uit een willekeurige versterker dus uiteindelijk heb ik 'm niet gebruiktquote:Op zondag 5 maart 2006 12:25 schreef nightfall het volgende:
heeft er iemand al eens de engl powerball gehoort?,. die schijnt echt vreselijk vet te klinken..
[afbeelding]
ik zou dan toch eens voor een line6 kijken...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu het toch vooral over versterkers gaat en er veel mensen zijn die er zo te zien veel van af weten ...
Wat is nou een goeie, niet te dure (¤300 of minder lijkt me zo) versterker om flink metal op te maken?
Alvast bedankt!
hmm hmmquote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik zou dan toch eens voor een line6 kijken...
die double rectifier is niemand kapot van volgens mij,. je kunt ook een 2dehands laney zoeken,. die zijn niet duur en zeer de moeite waard.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
hmm hmmDie kunnen voor weinig 'veel' geven
moet je voor zo'n spider ding gaan
Brain - double rectifierMINSTENS triple.. als je toch Mesa koopt
of ben ik nou de enige met een basversterker met 16 buizen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |