Ah op die fiets. Ik begreep dat je bedoelde dat de kwaliteit die ze leveren makkelijk gehaald kan worden met een dergelijk budgetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, juist wel. Kwalitatief mogen ze dus rustig die prijs ervoor vragen.
Bij mn ouders thuis heb ik geen buren binnen een straal van 150m, dus daar kan ik de hele nacht doorgaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zeker niet, alleen ben ik deze avond helaas te druk geweest om even te pielen op de gitaar, en na 10en wil ik de buren niet meer storen. Kna ik voor morgen gelijk een bluesstukje pakken om te spelen, in plaats van metal. Hehe
Jouw mening, en ik durf te wedden dat je iets tegen klassieke muziek hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Jorikjet het volgende:
Yngwie malmsteen... echt kut gitarist. steve vai en satriani kan ik dan nog wel waarderen. ik zag zo'n filmpje van die malmsteen ook met de G3. zit die heletijd kei lomp door heen te shredden. en hij is nog lelijk ook!
quote:én hij heeft een overdreven aantal versterkers op zijn podium staan. 20 marshall plexiheads ofzo.
Ik ben met name benieuwd naar de nieuwe betaalbare PRS SE II Soapbar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Hammet het volgende:
PRS heeft een nieuwe SE-gitaar, dus een betaalbare PRS.
Lijkt mij een prima alternatief voor de Epiphone Les Paul Standard:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:28 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
Jouw mening, en ik durf te wedden dat je iets tegen klassieke muziek heb
[..]
Dat zijn gewoon 'normale' versterkers alleen uit de jaren 70/80... Toen had Marshall zn laag en hoog nog appart versterd in de versterker... ik raad je aan Malmsteens concert met eht Japans Philharmonisch orkest een even op te zoeken...
En ja als je niet van shred houd moet je je heaufd houden over lomp schredden.. het is over het algemeen muziekaler verandwoord dan de meeste metal/pop/rock..
Maar ik kan dus wel gewoon met mijn neef (van 15, ik ook 15, although hij wel 1.95 isquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:36 schreef Shedfire het volgende:
Ze hebben mij nooit gecontroleerd.
Als je bier mag drinken mag je naar binnen, want dan vragen ze bij de bar wel om je legitimatie als je sterke drank wilt gaan halen.
Het kan ng altijd erger: Michael Angelo van Nitro!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Even het volgende:
[..]
Zo'n mafkees met een debiel baartje heeft een 3 halsige gitaar
twaalf snarig
normaal
fretloos
Wel humor opzich![]()
het type is de "the paul" als je het tussen haakjes zet in google vind je er wel meer over!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Shedfire het volgende:
Ik gok dat mensen meer informatie er over willen hebben
Zoals bouwjaar, conditie, het type etc.
Stevie Ray Vaughan niet vergeten!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik luister nu naar Jimi Hendrix samen met BB King.
Dát is de muziek, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |