Je bent de hele G3 vergeten! foei!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha dat was ook mijn eerste idee toen ik dat las.
maar ik begrijp je wel over dat idool gedoe. alle bekende gitaristen spelen immers op strats en les pauls... (page, clapton, hendrix, vaughan, slash, ...)
Hij zei: "Alle bekende gitaristen..."quote:
Lekkere tieten heeft die satan zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig kom ik er dagelijks weer achter dat sommige mensen een nog slechtere smaak hebben dan ik.
[afbeelding]
OMGquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig kom ik er dagelijks weer achter dat sommige mensen een nog slechtere smaak hebben dan ik.
[afbeelding]
Dat moet ik zien?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Jorikjet het volgende:
Yngwie malmsteen... echt kut gitarist. steve vai en satriani kan ik dan nog wel waarderen. ik zag zo'n filmpje van die malmsteen ook met de G3. zit die heletijd kei lomp door heen te shredden. en hij is nog lelijk ook!
Zo'n mafkees met een debiel baartje heeft een 3 halsige gitaarquote:
Wa kos da ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Hammet het volgende:
PRS heeft een nieuwe SE-gitaar, dus een betaalbare PRS.
Lijkt mij een prima alternatief voor de Epiphone Les Paul Standard:
[afbeelding]
Nog geen prijs bekend, maar de adviesprijs zal zo rond de 600-700 euro liggen (afgaande op de huidige SE-series). WInkelprijs zal dus rond de 500-600 euro liggen denk ik. Misschien iets duurder.quote:
Dat kan met de gemiddelde PRS kwaliteit ook makkelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nog geen prijs bekend, maar de adviesprijs zal zo rond de 600-700 euro liggen (afgaande op de huidige SE-series). WInkelprijs zal dus rond de 500-600 euro liggen denk ik. Misschien iets duurder.
die 'mafkees met debiel baardje' is dus Steve Vaiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef Even het volgende:
[..]
Zo'n mafkees met een debiel baartje heeft een 3 halsige gitaar
twaalf snarig
normaal
fretloos
Wel humor opzich![]()
Jij bent niet zo te spreken over PRS?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan met de gemiddelde PRS kwaliteit ook makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |