Deze specifieke telecaster heb ik geen ervaring mee, maar ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Zo ook over de LC comet. Ligt er een beetje aan wat je wilt, humbuckers of single-coils.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:50 schreef Shedfire het volgende:
@TeleluvR; Hehe, heb jij zelf wel eens op de telecaster-kopie gespeeld, ik heb volgens mij een keer iemand in dit topic gezien die dezelfde had gekocht. En zo ja wat waren jou ervaringen er mee?
Nee allequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Alle snaren? Staat Sad But Nu niet in Drop d (DADGBE)?
Stimmt. Alles gaat een hele naar beneden: (DGCFAD)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef Even het volgende:
[..]
Nee alle![]()
Toch? Ik heb zo'n boek en daar stond het in.. Black Album sheet music ofzo....
Vond mn brug heel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stimmt. Alles gaat een hele naar beneden: (DGCFAD)
Heel slechtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oh, alright. Hehe, Black Album Shit Music.
Ok genoeg slechte grappen voor vandaag.
Ik denk dat je je daar toch een beetje in vergist. Er zijn zat gitaargoden die op teles spelen: Bovendien wordt de tele door veel gitaristen gezien als de ultieme gitaar, ze hebben er eigenlijk allemaal wel op gespeeld...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:15 schreef Shedfire het volgende:
@TeleluvR:bedankt voor de info.
Ik maakte me trouwens niet druk over Tele/Strato maar verbaasde me echt oprecht over dat ik de "vorm" van Tele's verkies boven Les Paul, SG's en Stratocasters terwijl dat nou juist die gitaren der "goden" zijn.
Mag ik een zakje...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef TeleluvR het volgende:
Dus 1 lid, misschien 2 leden...
Jammer dat het donderdag is, ik ben dan bezeten...
ha dat was ook mijn eerste idee toen ik dat las.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef Shedfire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Soms kan ik mij niet in houden.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef Shedfire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Soms kan ik mij niet in houden.
2 ledenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef TeleluvR het volgende:
Dus 1 lid, misschien 2 leden...
Jammer dat het donderdag is, ik ben dan bezeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |