Wellicht maar hoe harder je fietst, hoe harder je valt...quote:Hoe sneller je fietst, hoe minder kans je hebt om te vallen
Moet je is in de sneeuw fietsen, na 1700 als de gemiddelde kantoorpik vrij is. Alle wegen druk. En mensen die denken dat ze vallen en dus langzaam gaan fietsen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
Fietsfile? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Dat bepaalt die wet wel van Newton ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Wellicht maar hoe harder je fietst, hoe harder je valt...
Ja, fietsen in de sneeuw. Ik ben toch niet gek?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Moet je is in de sneeuw fietsen, na 1700 als de gemiddelde kantoorpik vrij is. Alle wegen druk. En mensen die denken dat ze vallen en dus langzaam gaan fietsen.![]()
Ga op de stoep lopen. Ophoeren!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan fiets je er toch snel voorbij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Moet je is in de sneeuw fietsen, na 1700 als de gemiddelde kantoorpik vrij is. Alle wegen druk. En mensen die denken dat ze vallen en dus langzaam gaan fietsen.![]()
Ga op de stoep lopen. Ophoeren!![]()
Ben er vloekend en tierend langsgereden met de mededeling:quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef Gwendolyn het volgende:
Ga het ze zeggen...
Ik weet zeker dat ze bang werdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ben er vloekend en tierend langsgereden met de mededeling:
GVD! Ga op de stoep lopen!![]()
Nee, kan er niet voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
dan fiets je er toch snel voorbij?![]()
ik zie het probleem niet, zij lachen wel als je op je muil gaat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had m'n keel- en mondklemmen laten liggen op het nachtkastje![]()
En dus Winter zoals altijd in Maart, vorig jaar Maart was het nog een graatje erger met de sneeuw, weet u nog. Was er in een paar uur ineens 30 cm ofzo, ook lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het is maart. Flikker op met de sneeuw![]()
Was het maar een graatje erger. Dan was die sneeuw wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En dus Winter zoals altijd in Maart, vorig jaar Maart was het nog een graatje erger met de sneeuw, weet u nog. Was er in een paar uur ineens 30 cm ofzo, ook lachen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, kan er niet voorbijRij met auto's en een meter om langs te fietsen. Dan een fietser voor je die dronken rijdt en niet eens dronken is
![]()
![]()
Ligt hier GVD 15 centimeter sneeuw in vier uur tijd. Het is maart. Flikker op met de sneeuw![]()
Ben je er nou wel of niet langsgeredenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ben er vloekend en tierend langsgereden met de mededeling:
GVD! Ga op de stoep lopen!![]()
Nou, regel jij dat dan maar eens evenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:34 schreef OssieMan het volgende:
Sneeuw moeten ze maar is afschaffen, gaat nergens over![]()
Welke stuff haal jij dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef DeWaasheid het volgende:
Sneeuw is goed en fietsfiles zijn stoer vooral als je dan botsing enzo, juj![]()
Ben je de eerste fietsfile voorbij, kom je de volgende tegen, jonk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:34 schreef OssieMan het volgende:
[..]
[..]
Ben je er nou wel of niet langsgereden![]()
Sneeuw moeten ze maar is afschaffen, gaat nergens over![]()
Nee, weet ik niet meer...... maar hopelijk wordt het niet zo'n teringzomer als vorig jaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En dus Winter zoals altijd in Maart, vorig jaar Maart was het nog een graatje erger met de sneeuw, weet u nog. Was er in een paar uur ineens 30 cm ofzo, ook lachen.
Moet je ons aller Maikuuuuul eens vragen over slippen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ja hoor. Er ligt weer een beetje sneeuw op de weg. Ben je op de fiets. Maak je een fietsfile mee.![]()
Hoe sneller je fietst, hoe minder kans je hebt om te vallen.Hou dan niet gvd niet het hele verkeer op door langzaam te fietsen.
Stap dan af en ga lopen.
Of blijf binnen.
![]()
Met andere woorden, gladheid.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Moet je ons aller Maikuuuuul eens vragen over slippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |