abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2361069
quote:
Op maandag 03 december 2001 01:44 schreef Rica het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze al een gaatje in dr navel zitten. Alleen was de piercing eruit gevallen.

Aaaah, nou verpest je m'n avond...
  maandag 3 december 2001 @ 01:50:07 #102
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2361084
quote:
Op maandag 03 december 2001 01:46 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Aaaah, nou verpest je m'n avond...

Ach wie weet, mischien besluit Andries nog wel om een 'Prins Albert' te laten zetten...
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2361090
quote:
Op maandag 03 december 2001 01:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Ach wie weet, mischien besluit Andries nog wel om een 'Prins Albert' te laten zetten...

Oe! hier maak je het wel weer een beetje mee goed moet ik toegeven.
pi_2361298
quote:
Op zondag 02 december 2001 23:03 schreef xxxxx het volgende:
Niet zo lelijk hoor, anders ga ik in het Sanskriet een streamverslag maken!
Dat wil ik zien
  maandag 3 december 2001 @ 13:35:18 #105
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2363294
Het is op het ogenblik niet mogelijk om commentaar te geven op de streamverslagen, want er zijn geen verslagen.
Wordt het saaier of zie je nu het resultaat van betaalde streams?
Bij mijzelf bemerk ik al minder interesse. Normaal keek je verschillende keren per dag even naar de stream en dan ook naar de tv.
Nu moet je al zeker weten dat je 2 uur de tijd hebt anders gooi je er geen knaak tegen aan, met de kans dat er niets gebeurd in het huis. Dus 's morgens wordt er al helemaal niet gestreamd.
Dit moet BB toch ook wel in de gaten hebben, ze lezen hier toch altijd mee? Ik hoop dat ze bij een eventuele volgende BB iets anders verzinnen, want als ik dan van te voren al weet dat er betaal streams zijn denk ik dat ik die BB maar aan me voorbij laat gaan.
Zijn er meer die er zo over denken?
eurobilltracker.com
pi_2363457
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:33 schreef REC het volgende:

[..]

Dat wil ik zien

Leo vasim eko bibbharti hasta ayasim, antar devesu nidhruvih =
leo draagt een ijzeren bijl in zijn hand, hij is de sterke tussen de goden.
pi_2364554
quote:
Op maandag 03 december 2001 15:32 schreef BIGMAMA het volgende:
Kel mag iemand aanvallen.
En drink haar kopje koffie.
Kelly : ik ga peru aanvallen.
Kelly gaat nu aanvallen op de VS
quote:
Op maandag 03 december 2001 15:47 schreef Bus watcher het volgende:
Kelly verovert een gebied van Leo. Vervolgens valt ze vergeefs Ontario aan. Dan stopt ze. Gert Jan : Heb jij de opdracht jezelf te vernietigen Kel ?
Hahaha, ze moesten eens weten, irl was dit weer eens uitgelopen op een ruzie over politiek correct gedrag...
...
pi_2365339
er komt nu een BATTLE!!!!

Dus wie een code heeft: nu inloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maandag 3 december 2001 @ 18:51:10 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365889
Team Sandy heeft de battle verloren... YES!!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 3 december 2001 @ 18:53:57 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365929
Ongelooflijk trouwens dat het nog bijna iedere keer zo is dat het team die lange in arm heeft gezeten de battle die dan komt ook wint. Nu dus ook weer. Het is een klein wonder dat er nog nooit iemand 20 dagen ofzo in arm heeft doorgebracht. De laatste weken gaat het helemaal om en om... Zit team Andries 6 of 7 dagen in arm dan winnen zij de battle... en andersom ook.
pi_2366302
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat het nog bijna iedere keer zo is dat het team die lange in arm heeft gezeten de battle die dan komt ook wint. Nu dus ook weer. Het is een klein wonder dat er nog nooit iemand 20 dagen ofzo in arm heeft doorgebracht. De laatste weken gaat het helemaal om en om... Zit team Andries 6 of 7 dagen in arm dan winnen zij de battle... en andersom ook.
In de streamverslagen heb ik vermeld, welke woorden rijk had gemaakt. Wanneer iemand dat ook bij arm heeft gedaan, kunnen we zelf ook controleren of het 'eerlijk' ging.

pi_2368163
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Team Sandy heeft de battle verloren... YES!!!!

Powergirl is ook blij omdat GJ dan in arm zit en veel buiten zit bij de stoof kan hij ons goed horen schreeuwen a.s donderdag..
pi_2368399
quote:
Op maandag 03 december 2001 13:35 schreef bunnyma het volgende:
Het is op het ogenblik niet mogelijk om commentaar te geven op de streamverslagen, want er zijn geen verslagen.
Wordt het saaier of zie je nu het resultaat van betaalde streams?
Bij mijzelf bemerk ik al minder interesse. Normaal keek je verschillende keren per dag even naar de stream en dan ook naar de tv.
Nu moet je al zeker weten dat je 2 uur de tijd hebt anders gooi je er geen knaak tegen aan, met de kans dat er niets gebeurd in het huis. Dus 's morgens wordt er al helemaal niet gestreamd.
Dit moet BB toch ook wel in de gaten hebben, ze lezen hier toch altijd mee? Ik hoop dat ze bij een eventuele volgende BB iets anders verzinnen, want als ik dan van te voren al weet dat er betaal streams zijn denk ik dat ik die BB maar aan me voorbij laat gaan.
Zijn er meer die er zo over denken?
Denk er ook zo over en daar komt nog bij dat de streams erg slecht zijn en dan wel geluid ..geen geluid of erg slecht. Ik zat vaak met een stel vrienden te kijken en hadden dan veel lol en diskussies.
Dit is wel een hele slechte reklame van vuurwerk en bb.
Voor ons hoeft het ook niet meer!!
  maandag 3 december 2001 @ 23:49:49 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_2369618
Uit het streamverslag van Bus watcher:
quote:
Diane via de butlertelefoon : Een rubberboot met peddels, drie strandballen, een kinderzandbak met zand, schepjes, emmertjes, zandvormen, vier vijf verschillende opblaasbeesten, zwembandjes, om een hele leuke beachparty te maken. Een cd waar zomerliedjes op staan, Beach party deel 2 of zo, en een latijnsamerikaanse cd.
Dit gaat duidelijk een feestje van iets hoger niveau dan Gert Jan's draaiavondje worden...
(Diane, Vergeet de priklimonade en de dropveters niet te bestellen!)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 3 december 2001 @ 23:53:43 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369657
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef APK het volgende:
Dit gaat duidelijk een feestje van iets hoger niveau dan Gert Jan's draaiavondje worden...
Ja, GJ's draaiavondje was dolle pret!
  maandag 3 december 2001 @ 23:57:10 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_2369705
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, GJ's draaiavondje was dolle pret!

Het leverde wel spannende tv en veel discussiemateriaal op....
  maandag 3 december 2001 @ 23:58:31 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369722
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:57 schreef APK het volgende:
Het leverde wel spannende tv en veel discussiemateriaal op....
Ja, daar waren de bewoners heel blij mee....
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:03:59 #118
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2369789
Buswatcher, zei Andries nou, dat ALS de CD die hij gevonden had, van GJ was, dat hij er z'n reet mee af zou vegen?

Of was dat een geintje van jou?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:11:06 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369852
Kelly zei net op de streams dat Leo iets op zijn rug had zitten wat er de hele avond al zat.... Leo kijkt meteen in de spiegel... roept Kelly:

"1 april, kikker in je bil!!" en begint hinnikend te lachen...

(Ja, is echt gebeurd! )

pi_2370523
From APK's streamverslagen:

"Ed (Naar aanleiding van een Zwarte Piet die ze maken): Kijk maar uit dat we niet het bureau voor discriminatie op onze dak krijgen. (Ed doet even een surinaams accent na.)"

Ah bless him! I'm sure his Mum remains convinced he's a sweetie at heart.

pi_2370534
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 01:40 schreef karn het volgende:
From APK's streamverslagen:

"Ed (Naar aanleiding van een Zwarte Piet die ze maken): Kijk maar uit dat we niet het bureau voor discriminatie op onze dak krijgen. (Ed doet even een surinaams accent na.)"

Ah bless him! I'm sure his Mum remains convinced he's a sweetie at heart.

zie d'r nog bij Patty op de bank zitten in die Tante Leen creatie, "onder dat hoofddoekje schuilt een hele lieve zachtaardige jongen hoor!"
  dinsdag 4 december 2001 @ 01:53:09 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_2370585
Ik vind nu toch meer en meer dat het team van Sandy in het rijke gedeelte thuis hoort. Dit is zo ontiegelijk s(z)aai!
Zelfs Ed is door die domme mutsen getemd en zit crepe papier te vouwen.

Geef mij maar Kelly, even midden in de nacht naar de butlertelefoon lopen om een spiegelplafonnetje te bestellen o.i.d.
Alles beter dan dit.

Ze zitten voor het eerst sinds een week weer in het rijke gedeelte, en wat doen ze? SCHOONMAKEN! Al een half uur! Om 2 uur 's nachts!

Kaartje blazen, stelletje dozen!

pi_2370654
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 01:43 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

zie d'r nog bij Patty op de bank zitten in die Tante Leen creatie, "onder dat hoofddoekje schuilt een hele lieve zachtaardige jongen hoor!"

Can only hope that's exactly what happens on Thursday!

And APK......couldn't agree more. Never mind the time, CLEANING?.....What's wrong with those people?
There's wine in the fridge!!!!!!
(even kelly playing Risk was more exciting)

pi_2371958
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef APK het volgende:
Uit het streamverslag van Bus watcher:
[..]

(Diane, Vergeet de priklimonade en de dropveters niet te bestellen!)

Hoop dat als ze klaar zijn met versieren er weer een battle komt! Hoop dat team Andries verliest, zodat team Sandy lekker een feestje heeft!!
Kan team A. weer lekker een goed gesprek houden bij de stoof, want daar houden ze zo van
  Moderator dinsdag 4 december 2001 @ 11:23:25 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2372089
Sluit me helemaal aan bij vorige posters: het Knuffeltrio kan net zo goed in arm zitten, team Sandy is gewoon beter geschikt voor Rijk.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')