quote:Hiero, uit een liedje van Cole Porter.
Op zondag 02 december 2001 23:48 schreef sooty het volgende:[..]
karn, finally (accidently)let your defense down ?
As far as I know no native english speaker would start a question with "Have you..."![]()
have you heard among this clan
i am called the forgotten man ?
well did you evah?
what a swell party this is!
have you heard the story of
dexter boy being gypped by love?
Zullen we nu weer on-topic gaan?
maar ik bedoel dus, jij nie begrijp nie, als dat niet gevolgd wordt door een voltooid deelwoord.
Ga jij nog maar wat meer songteksten zoeken
quote:Ik word hier doodziek van...
Op maandag 03 december 2001 00:06 schreef sooty het volgende:
Goed hoor APK,maar ik bedoel dus, jij nie begrijp nie, als dat niet gevolgd wordt door een voltooid deelwoord.
Ga jij nog maar wat meer songteksten zoeken
quote:Als je beter zou lezen, of minder last van het Korsakow syndroom zou hebben, zou je kunnen nagaan dat jij mij bedoelt
Op maandag 03 december 2001 00:04 schreef HiZ het volgende:
Wie is die eikel die zit te zeiken over het feit dat Karn niet in het nederlands streamt ? Zo raar is het niet hoor dat je een taal wel passief beheerst maar niet actief. Ik vind het juist heel leuk dat ze ondanks de beperking dat ze geen Nederlands kan schrijven wel een echte poging doet een verslag te geven.
quote:Dan had je dat maar in jouw reactie moeten zetten.
Goed hoor APK,maar ik bedoel dus, jij nie begrijp nie, als dat niet gevolgd wordt door een voltooid deelwoord.
quote:In your own words then......Taalpurist
Goed hoor APK,maar ik bedoel dus, als dat niet gevolgd wordt door een voltooid deelwoord.
quote:Pleeeeease!
Op maandag 03 december 2001 00:20 schreef APK het volgende:[..]
Zullen we er nu over ophouden?
quote:Ok, ik begraaf de strijdbijl...
Op maandag 03 december 2001 00:27 schreef karn het volgende:[..]
Pleeeeease!
Weten jullie (karn en APK) zeker dat jullie niet één en dezelfde persoon zijn
, no offense :-)
quote:Bullshit, je bent gewoon en vreselijk eikeltje, en ik had geen zin om eet beetje te gaan zoeken naar je domme nick.
Op maandag 03 december 2001 00:13 schreef sooty het volgende:[..]
Als je beter zou lezen, of minder last van het Korsakow syndroom zou hebben, zou je kunnen nagaan dat jij mij bedoelt
Zoals je ook hebt kunnen lezen, en waarschijnlijk ook gelezen hebt maar vergeten bent door je Korsakow, is dat ik geen aanmerking maak op het feit dat zij streamt, maar op het feit dat dit niet nederlandstalig wordt weergegeven
quote:NEVER !!!
Op maandag 03 december 2001 00:27 schreef karn het volgende:[..]
Pleeeeease!
quote:Jammer dat je het niet beter kan verwoorden dan dit stompzinnige gescheld. Misschien is een Teleac cursus iets voor je? Heb je wellicht ook wat aan in je toekomstige loopbaan
Op maandag 03 december 2001 00:32 schreef HiZ het volgende:[..]
Bullshit, je bent gewoon en vreselijk eikeltje, en ik had geen zin om eet beetje te gaan zoeken naar je domme nick.
quote:Nee hoor, ik beheers de engelse taal iets beter.
Op maandag 03 december 2001 00:30 schreef sooty het volgende:[..]
Ok, ik begraaf de strijdbijl...
Weten jullie (karn en APK) zeker dat jullie niet één en dezelfde persoon zijn
, no offense :-)
quote:Spreek lekker voor jezelf sooty, ik zit wel degelijk te wachten op de streamverslagen van karn om maar niet te spreken van haar heerlijk commentaren in de "uitzendingen" topics.
Op zondag 02 december 2001 22:43 schreef sooty het volgende:[..]
Kan niet wachten totdat ze in het spaans begint; wordt ze onmiddelijk geflamed :-)
Het irriteert mij (en mij niet alleen) dat zij meent dat zij hier zomaar in het engels kan posten. Dit is en blijft en nederlandstalig forum.
Ik vind het prima als je kan en zin hebt om te streamen, maar dan wel in het Nederlands graag; als je die taal niet machtig bent: doe geen moeite..
Niemand zit erop te wachten dat hier morgen in het Spaans, Frans, Pools, Duits, Deens of wat voor een taal dan ook gepost wordt.Schoenmaker, blijf bij je leest.
quote:
Op maandag 03 december 2001 00:41 schreef APK het volgende:[..]
Nee hoor, ik beheers de engelse taal iets beter.
quote:Flauw hoor, het begon net leuk te worden hier
Op maandag 03 december 2001 00:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, genoeg over de taalkwestie nu. Dit is een nederlandstalig forum, maar we weten allemaal dat Karn die taal niet zo goed machtig is. Niettemin is ze van harte welkom om mee te discussiëren. Kappen met deze discussie, dus.
quote:Slotje ???
Op maandag 03 december 2001 01:14 schreef okzin het volgende:
Gelukkig, een slotje.(Go Karn Go).
Sorry, verkeerde topic.
quote:Hier mag je verder over taalkwesties: "karn" wel of niet engels
Op maandag 03 december 2001 01:02 schreef sooty het volgende:[..]
Flauw hoor, het begon net leuk te worden hier
Zolang Cynix er geen slotje op gooit dan...
quote:Nu val ik dus echt van mijn stoel, zeg dat het niet waar is alsjeblieft...
Op maandag 03 december 2001 01:27 schreef APK het volgende:
Kelly verlaat haar bed en loopt naar de butlertelefoon.Hallo met Kelly, Ik zou graag een nieuwe piercing bestellen, voor in mijn navel. En het liefst een heeeeele moooooie, met een glinsterende steen er in, dank je wel.
Kelly gaat weer naar bed.
quote:Ja laat het aljesblieft wel waar zijn! dan wil ik dat smoelwerk wel eens zien als ze 'm door d'r navel heen jassen, PAPPPAAAAAAAA MAMMAAAAAAAAAA BOEHOEHOEHOEEEEEEE
Op maandag 03 december 2001 01:32 schreef sacha het volgende:[..]
Nu val ik dus echt van mijn stoel, zeg dat het niet waar is alsjeblieft...
quote:Ik ben ook weer even op mijn stoel gekropen.....
Op maandag 03 december 2001 01:32 schreef sacha het volgende:[..]
Nu val ik dus echt van mijn stoel, zeg dat het niet waar is alsjeblieft...
quote:Volgens mij heeft ze al een gaatje in dr navel zitten. Alleen was de piercing eruit gevallen.
Op maandag 03 december 2001 01:35 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Ja laat het aljesblieft wel waar zijn! dan wil ik dat smoelwerk wel eens zien als ze 'm door d'r navel heen jassen, PAPPPAAAAAAAA MAMMAAAAAAAAAA BOEHOEHOEHOEEEEEEE
quote:LOL
Op maandag 03 december 2001 01:37 schreef APK het volgende:[..]
Ik ben ook weer even op mijn stoel gekropen.....
Hahahaha! (Best leuk om 's nachts te streamen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |