abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:08:37 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2344276
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:29:08 #2
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344356
Waardeloos, de manier waarop iedereen heeft gereageerd op het feestje van GJ. Team Arm zat rond de stoof, Kelly zat bij het hek en verdedigde zich in de slaapkamer dat ze wat 'strenger' moet worden aangepakt. Bah! Alleen Leo en Sandy waren oprecht.
Wat is het jammer dat mensen met een goed hart zó worden gepiepeld...
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:30:07 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2344361
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:12 schreef Bus watcher het volgende:
Ik denk dat APK het goed verstaan heeft. Het is logischer dat Diane 'boer' zei i.p.v. 'hoer'.
Ik vond jou versie passender Bus watcher!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:33:37 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2344373
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:29 schreef Jammie het volgende:
Waardeloos, de manier waarop iedereen heeft gereageerd op het feestje van GJ. Team Arm zat rond de stoof, Kelly zat bij het hek en verdedigde zich in de slaapkamer dat ze wat 'strenger' moet worden aangepakt.
Is idd knap lullig ja... Van Ed kan ik het nog begrijpen, omdat hij de muziek klote vindt, maar de rest is gewoon buiten gaan zitten om te jennen (zo kwam het over.. hoeft niet zo te zijn natuurlijk).
Ed zat trouwens weer flink af te geven op Kelly.... Diane nam het nog voor Kelly op ook, maar Ed draafde flink door ('ze heeft geen vagina, het is gewoon een open wond!').
Ze hebben trouwens het laatste uur wel staan dansen in arm!
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:40:21 #5
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344404
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Is idd knap lullig ja... Van Ed kan ik het nog begrijpen, omdat hij de muziek klote vindt, maar de rest is gewoon buiten gaan zitten om te jennen (zo kwam het over.. hoeft niet zo te zijn natuurlijk).
Ed zat trouwens weer flink af te geven op Kelly.... Diane nam het nog voor Kelly op ook, maar Ed draafde flink door ('ze heeft geen vagina, het is gewoon een open wond!').
Ze hebben trouwens het laatste uur wel staan dansen in arm!
Nou, niet het laatste uur. Er is ongeveer een half uur gedanst op de muziek van GJ. Leek min of meer 'verplicht'. Ik vond het te zielig voor woorden, asociaal gewoon. Die openbare schoffering van een medebewoner was alleszeggend over de bedoelingen van de overige deelnemers.
En die opmerkingen van Ed: nou ja, daar zou je eigenlijk geen woorden meer aan vuil moeten maken.
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:45:35 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2344417
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:40 schreef Jammie het volgende:
Nou, niet het laatste uur. Er is ongeveer een half uur gedanst op de muziek van GJ. Leek min of meer 'verplicht'.
Ik las in de streamverslagen dat Diane en Danielle om 12 uur aan het dansen waren en de muziek duurde tot 1 uur.... Vandaar dat ik schreef dat ze 1 uur aan het dansen waren (of in ieder geval luisterden bij het hek).
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:47:30 #7
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2344419
quote:
Nou, niet het laatste uur. Er is ongeveer een half uur gedanst op de muziek van GJ. Leek min of meer 'verplicht'. Ik vond het te zielig voor woorden, asociaal gewoon. Die openbare schoffering van een medebewoner was alleszeggend over de bedoelingen van de overige deelnemers.
Absoluut, wat een walgelijk zootje. Ik vrees steeds meer dat Gert-Jan onder deze omstandigheden de handdoek in de ring gooit en vertrekt. Ik zou ook niet meer bij deze sukkels in een huis willen zitten (behalve Sandy & Leo).
quote:
En die opmerkingen van Ed: nou ja, daar zou je eigenlijk geen woorden meer aan vuil moeten maken.
Weet je, het is lullig voor transsexuelen in Nederland dat hij die opmerkingen maakt, maar ten opzichte van kelly interesseert het me totaal niet meer. Vind ik zo'n vies asociaal gestoord walgelijk wijf, het kan me niets schelen of ze bij het terugzien van Ed's commentaar gekwetst is of niet.
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:47:57 #8
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344421
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik las in de streamverslagen dat Diane en Danielle om 12 uur aan het dansen waren en de muziek duurde tot 1 uur.... Vandaar dat ik schreef dat ze 1 uur aan het dansen waren (of in ieder geval luisterden bij het hek).
Maar vond je het ook niet te walgelijk voor woorden?!
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:50:05 #9
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344429
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:47 schreef ForumFreak het volgende:
Weet je, het is lullig voor transsexuelen in Nederland dat hij die opmerkingen maakt, maar ten opzichte van kelly interesseert het me totaal niet meer. Vind ik zo'n vies asociaal gestoord walgelijk wijf, het kan me niets schelen of ze bij het terugzien van Ed's commentaar gekwetst is of niet.
O, wat moet ik me inhouden om het niet totaal met jou eens te zijn! Ik ben erg ruimdenkend, maar Kelly doet de transsexuele zaak meer kwaad dan goed.
pi_2344432
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:47 schreef Jammie het volgende:

[..]

Ik vind die hele Andrea walchelijk. Bah!
eigenlijk ben ik een straathond
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:54:11 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2344447
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:47 schreef Jammie het volgende:
In eerste instantie wel ja...Ik vind het alleen niets voor Diane en Danielle, dus vraag me af wat de reden kan zijn geweest. Misschien hadden ze totaal geen zin aan muziek of dansen vanavond. Sandy en Kelly hebben ook nauwelijks gedanst. Ed, Diane, Danielle en Andries hebben eerst een tijdje zitten kletsen buiten en zijn dus om 12 uur wel gaan dansen. Andries leek het wel te doen puur om te jennen... van de meiden geloof ik dat niet eigenlijk.
Dat Kelly en Sandy niet dansten was erger.. die zitten in GJ's team. Sandy zei zich niet lekker te voelen... tja.. kan kloppen.. kan een slap excuus zijn.... Je weet het niet.
  zaterdag 1 december 2001 @ 02:58:55 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2344461
Quote uit de streamverslagen:
quote:
GJ (Tegen Kelly): He kanjer, jij bent de enige die mijn gevoel heeft gewaardeerd.
Ja sorry hoor, maar nu heb ik echt een teiltje nodig
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:02:01 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_2344472
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Tja, nu begin ik ook een beetje te snappen dat hij een paar miljoen heeft verloren, wel behoorlijk naief. Dit gebeurde nadat Kelly naar de DBK was geweest, misschien heeft ze instructies gehad om aardig te zijn. (Speculatie...)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:03:52 #14
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344477
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dus vraag me af wat de reden kan zijn geweest. Misschien hadden ze totaal geen zin aan muziek of dansen vanavond. Sandy en Kelly hebben ook nauwelijks gedanst. Ed, Diane, Danielle en Andries hebben eerst een tijdje zitten kletsen buiten en zijn dus om 12 uur wel gaan dansen. Andries leek het wel te doen puur om te jennen... van de meiden geloof ik dat niet eigenlijk.
De bewoners klagen over het algemeen dat er te weinig in het huis gebeurt. Ik verbaas me daarom ook over het feit dat heel Team Arm niet heeft meegefeest. Ik denk dat jouw conclusie over Andries juist is. Maar D&D? Zouden zij zich hebben laten meeslepen door Andries? Of zijn ze nu zo blasé geworden dat welke verrassing dan ook hen niet meer uit de tent kan lokken? Ik vind het zeer bedenkelijk. En ook nog steeds asociaal.
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:06:59 #15
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344486
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar staat dit? Ik heb de streamverslagen erop nageslagen, maar kan het niet vinden. Svp een uu-er-elletje.
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:09:10 #16
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2344492
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 03:02 schreef APK het volgende:
Tja, nu begin ik ook een beetje te snappen dat hij een paar miljoen heeft verloren, wel behoorlijk naief. Dit gebeurde nadat Kelly naar de DBK was geweest, misschien heeft ze instructies gehad om aardig te zijn. (Speculatie...)
Inderdaad wel errug naief zeg! Kom op Gert, open je ogen. No more mister nice guy, pleaze!!
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:09:47 #17
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344496
Sorry, ik zie het nu ook.
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:15:05 #18
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344508
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 03:09 schreef ForumFreak het volgende:
Kom op Gert, open je ogen. No more mister nice guy, pleaze!!
Vanavond kun je dat Gert niet meer aanrekenen. Hij is lam. Maar morgen zal hij definitief weten dat hij NOOIT meer op de onvoorwaardelijke steun van zijn 'teamgenoot' Kelly hoeft te rekenen.
pi_2344509
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:29 schreef Jammie het volgende:
Waardeloos, de manier waarop iedereen heeft gereageerd op het feestje van GJ. Team Arm zat rond de stoof, Kelly zat bij het hek en verdedigde zich in de slaapkamer dat ze wat 'strenger' moet worden aangepakt. Bah! Alleen Leo en Sandy waren oprecht.
Wat is het jammer dat mensen met een goed hart zó worden gepiepeld...
Ik begrijp hier echt niets van, zijn ze met z'n allen bezig GJ eruit te werken?

Wat heeft team arm opeens tegen GJ, of heeft Andries zijn team opdrachte gegeven hiertoe?

Indien iemand uitleg heeft.....

GJ zit nu weer in DBK, ik hoop dat hij niet van slag is.

Hoe dan ook, indien hij niet zelf weggaat kan hij op 30 dec. het huis als winnaar verlaten, als het aan mij ligt iig.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 01-12-2001 03:54]

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:17:10 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_2344515
scanman schreef:
quote:
[off-topic]Je kon het niet beter uitkiezen zo lijkt het[/off-topic]
Ja, zal je net zien dat dat viswijf nog even wakker wordt en het juist nu het goede moment vindt om GJ even de huid vol te schelden...
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:23:11 #21
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2344520
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat heeft team arm opeens tegen GJ, of heeft Andries zijn team opdrachte gegeven hiertoe?
GJ zit nu weer in DBK, ik hoop dat hij niet van slag is.
Ik denk dat team Andries hem slaafs volgt. Andries gaat duidelijk voor de winst en heeft een groot overwicht op de meiden Diane en Danielle. Dit is dus een berekende actie van de Fries, lijkt mij, en de dames volgen hem.
En jouw vraag of GJ vrijwillig vertrekt: NEVER NOOIT NIET! GJ is een winner!
  zaterdag 1 december 2001 @ 03:23:19 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_2344521
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik kreeg een beetje de indruk dat het dubbel was. Ze zijn allemaal moe, maar ik had ook zeer sterk het gevoel dat ze vonden dat GJ zich aan het 'profileren' was vanwege zijn nominatie en dat ze enigszins terughoudend waren om daar aan mee te werken.
GJ had 'zijn droomwens' (Yorin site) reeds weken geleden aangevraagd.....
Vooral het 'moe' zijn vond ik niet echt een valide argument, hij begon vroeg te draaien. Tussen twaalf en half een hebben ze behoorlijk mee staan swingen.
pi_2344545
quote:

[..]

Toch wel grappig eigenlijk, want de schoffering van Leo door Coos op de avond van hun etentje heeft mij ertoe gebracht om in de laatste paar minuten dat het nog kon een stem uit te brengen op Leo.
pi_2344574
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 02:50 schreef Jammie het volgende:

[..]

O, wat moet ik me inhouden om het niet totaal met jou eens te zijn! Ik ben erg ruimdenkend, maar Kelly doet de transsexuele zaak meer kwaad dan goed.

Precies Jammie, terwijl ze er zelf van overtuigd is dat ze baanbrekend werk aan het verrichten is.
pi_2344656
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 03:08 schreef APK het volgende:
Kelly heeft haar sigaret gerookt en gaat nu ook naar bed.
Kelly: Truste.
Sandy: Truste.
Kelly, fluisterend: Weet jij wie dat is in de dagboekkamer? Volgens mij komt ie uit Hilversum of zo, of uit Het Gooi.

(Stilte.)

2 uur weer voorbij.....

Ik had al gehoord van klasgenoten dat Kelly regelmatig in de discotheek Gooiland bij het Hotel was te vinden in Hilversum. Nu weet ik het dus zeker. Ik kom daar namelijk ook weleens en ze was mij nooit opgevallen. Wanneer ze uit het huis komt is ze daar natuurlijk weer te vinden, per ongeluk wil mijn voet weleens uitschieten wanneer ze langsloopt.
Viper 4 life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')