Ga is niet onder mijn account posten Duderquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zul je nooit zo stoer worden als ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Geen zin om de OP te lezen.
Vanavond denk ik, samen met Duderquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaaf verhaaltje, Ananas
Enneh, zit je al aan de dellekes?
TS is onthutst omdat er alleen maar delicate kaassoufles zijn bij de appie en geen gewone van de euroshopper. De appie denkt steeds minder aan de proletariers en hij baalt daarvan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Geen zin om de OP te lezen.
Ah, TS is een schooier, hij stelt me teleur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
TS is onthutst omdat er alleen maar delicate kaassoufles zijn bij de appie en geen gewone van de euroshopper. De appie denkt steeds minder aan de proletariers en hij baalt daarvan.
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, TS is een schooier, hij stelt me teleur.
Hadden ze het niet meer in het assortiment of waren ze op?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.![]()
Kut AH.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.![]()
Ze lagen er niet en er waren ook geen lege vakken. Er stond echter wel op een bordje dat ze in de aanbieding waren met de mini en de ham-kaas versiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hadden ze het niet meer in het assortiment of waren ze op?
Anders ik wel!quote:
Oh ja het is weer jokertijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hebbie wel een joker op die kroketjes geplakt?![]()
Foto's?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef YanniiCke het volgende:
Ik werk ook bij de AH en bij ons hebben ze wel kaassoufles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |