Ik wel!quote:
Champagne?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef sararaats het volgende:
*plop*
bij sommige vrouwen heb ik er geen bezwaar tegen als ze me gebruiken hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Killswitch is louter een username, geen gebruiksartikel hoor!
Sara is fucking lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
bij sommige vrouwen heb ik er geen bezwaar tegen als ze me gebruiken hoor
nee sara daar bedoel ik jou niet mee
Je hebt de .rar niet?quote:
yeah, om mijn scheiding aan te kondigenquote:
De meningen zijn "verdeeld".quote:
hoevaak ben je nu eigenlijk getrouwd het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
yeah, om mijn scheiding aan te kondigen
het gaat niet meer zo goed tussen ons
ik ben niet onschuldig, ik heb haar bedrogen
ik ga waarschijnlijk opnieuw trouwen
1 KEERquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoevaak ben je nu eigenlijk getrouwd het afgelopen jaar?
Ah, da's te doen.quote:
Ja, maar bij drie begin ik toch echt m'n bedenkingen te krijgen.quote:
ja dan begin je je af te vragen of diegene wel in staat is om een goeie keuse te maken jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar bij drie begin ik toch echt m'n bedenkingen te krijgen.
Weet ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef sararaats het volgende:
geloof me, ik ben niet gek !
weten we tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef sararaats het volgende:
hoezo zouden we dat denken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef sararaats het volgende:
quote:
ahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef sararaats het volgende:
ik typ liever dan ik spreek.
ik heb iets aan mijn stembanden, heb weer antibiotica gehad (een keelspray dat iets wegheeft van een puffer)
daarom ben ik nog niet van zin te trouwen (toch niet deze week)
maar dat trouwen wat je dus gaat doen das dus met de vrouw waarmee je je huidige vrouw hebt bedrogen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef sararaats het volgende:
ik typ liever dan ik spreek.
ik heb iets aan mijn stembanden, heb weer antibiotica gehad (een keelspray dat iets wegheeft van een puffer)
daarom ben ik nog niet van zin te trouwen (toch niet deze week)
tuurlijk welquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar dat trouwen wat je dus gaat doen das dus met de vrouw waarmee je je huidige vrouw hebt bedrogen?
ik ga eerst scheiden hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar je bent nog niet eens gescheiden dus dat kan dan toch niet?
wist niet dat dat zo snel konquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga eerst scheiden hoor
zo slim ben ik wel
Mag dat ookal niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet giechelen in gezelschap! [afbeelding]
Haha.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
Hihi.
Messias.quote:
U aanbidt mij, hm?quote:
Stiekem.quote:
quote:
Ik mag niets meer van jullie! Blegh! Ik ben het zat! Ik ga mezelf begraven in de sneeuw. DOEI.quote:
Tssk, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
Ik mag niets meer van jullie! Blegh! Ik ben het zat! Ik ga mezelf begraven in de sneeuw. DOEI.
quote:
NOOOOOooooooooooquote:[..]
Ik mag niets meer van jullie! Blegh! Ik ben het zat! Ik ga mezelf begraven in de sneeuw. DOEI.
Min één punt op de waarderingslijst, jongeman. Jaha, dat krijg je ervan!quote:
dat rijmtquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Min één punt op de waarderingslijst, jongeman. Jaha, dat krijg je ervan!
je mag foto's van je tieten posten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling.quote:
See if I care.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
Min één punt op de waarderingslijst, jongeman. Jaha, dat krijg je ervan!
Laatst was ik nog een hele nacht lang aan het ronddansen in m'n ondergoed, buiten. Jullie hadden langs mogen komen om foto's te schieten. Maar neeeee, da's teveel moeite.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je mag foto's van je tieten posten!
Sterf.quote:
meld dat dan eerst ff!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laatst was ik nog een hele nacht lang aan het ronddansen in m'n ondergoed, buiten. Jullie hadden langs mogen komen om foto's te schieten. Maar neeeee, da's teveel moeite.
Had ik gedaan!quote:
Graag.quote:
Ik heb je nummer niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
JE MOET ME OPBELLEN!!!!``!111~~!!!!
zo, en nu ga ik eten koken
Subtiele hintquote:
Niet eens.quote:
Maar goed. Hoe was het in de trein vanochtend?quote:
Niet bijzonder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar goed. Hoe was het in de trein vanochtend?
Ah. Goh. Ja. Interessant om te weten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tijd om het tweede wasje te laten draaien!
Planten water geven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef mcDavid het volgende:
waar is iedereen?
Mits gratis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:48 schreef killswitch het volgende:
geile sex?
Als je dan tóch moet betalen, kan het maar beter goed zijn, hm?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
betaald en geil lijkt me sowieso niet echt een goede combi.
eenschquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je dan tóch moet betalen, kan het maar beter goed zijn, hm?
ik ben aan het vechtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef mcDavid het volgende:
waar is iedereen?
hmm ok, als je het zo bekijkt....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je dan tóch moet betalen, kan het maar beter goed zijn, hm?
ik heb net mijn vrouw een koek op haar gezicht gegevenquote:
Je stond op de A28 dan wel in de trein tussen Amersfoort en Zwolle?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef Misstique het volgende:
GVD 3,5 uur erover gedaan om thuis te komen!!![]()
![]()
In de trein, op 500 meter voor de IJsselbrug. Wordt er na een half uur omgeroepen dat we niet verder kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Je stond op de A28 dan wel in de trein tussen Amersfoort en Zwolle?
waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
En Sara wil je ajb in US blijven? Ja? Dank je.
Was jij niet heel erg ziek?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
waar is dat goed voor?
zeg eens, ik mag toch overal posten
Ik las het op Teletekst jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
In de trein, op 500 meter voor de IJsselbrug. Wordt er na een half uur omgeroepen dat we niet verder kunnen!
ik had sinusitis en nu heb ik een spreekverbod. mijn stembanden zijn opgezwollen.quote:
Er was toen eensch een tijdje een user die zo'n handtekening onder elke post zettequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef Chowi het volgende:
Niet eens een bedankje? Sterf.
JohnHancock. Volgens mij was dat van Croupouque.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Er was toen eensch een tijdje een user die zo'n handtekening onder elke post zette
Ik dacht altijd dat Braun dat wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
JohnHancock. Volgens mij was dat van Croupouque.
Had ook gekund.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:33 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Braun dat was
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we in godsnaam de Maikuuulmodus aanzetten bij die muts? In één reeks posten waar ze zich regelmatig bevindt vind ik wel genoeg![]()
Bij de S.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb trouwens nog in de winkel gekeken naar die sokuleikadoku-chocoladedingesen. Waar de neuk vind jij dat?.
Ik weet werkelijk waar niet waar jij t over hebtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
Mt. Ik heb trouwens nog in de winkel gekeken naar die sokuleikadoku-chocoladedingesen. Waar de neuk vind jij dat?.
ja hallo, ik ben geen mutsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we in godsnaam de Maikuuulmodus aanzetten bij die muts? In één reeks posten waar ze zich regelmatig bevindt vind ik wel genoeg![]()
Domme hoer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk waar niet waar jij t over hebt![]()
Ben ff niet zo scherpquote:
wij zijn lief tegen [BeF] newbies!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wij zijn lief tegen [BeF] newbies!
mits wederzijds
ik ben liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mits wederzijds
jah?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
mcDavid! Ik ga je zo slaan!!
sjah als je na 4 pagina's nog steeds te lui bent om een PI te plaatsenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef sararaats het volgende:
ik heb het sterke gevoel dat ik niet welkom ben
ow daar gaat het dus over, jah zeg als je hier bijna nooit komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah als je na 4 pagina's nog steeds te lui bent om een PI te plaatsen
Dat moment komt met rasse schreden dichterbij.quote:
dan lees je je in ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow daar gaat het dus over, jah zeg als je hier bijna nooit komt![]()
wat mij betreft mag je vanavond nog wel ff langskomen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat moment komt met rasse schreden dichterbij.
Als jij je Maikuuulmodus niet aanzet, sta ik zo voor je deurquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je vanavond nog wel ff langskomen!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als jij je Maikuuulmodus niet aanzet, sta ik zo voor je deur![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
Sara.. Leuk dat je d'r weer bent, meid.
.
klinkt als... een gebroken kurkentrekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef sararaats het volgende:
*poing* *plop*
het is nog geen vrede in huis. ze is met slaande deuren vertrokken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
Sara.. Leuk dat je d'r weer bent, meid.
.
Heterdaad betrapt op wat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog geen vrede in huis. ze is met slaande deuren vertrokken.
op heterdaad betrapt dus een scheiding zal niet lang duren
ja duhquote:
ik heb besloten dat het niet wederzijds genoeg isquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mits wederzijds
Ik geloof sowieso geen zak van dat hele figuurquote:
ik ben lief hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb besloten dat het niet wederzijds genoeg is
Je kan zo in Jambers.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja duh
stomende seks met mijn minnares
mijn vrouw wist niet dat er een 3de persoon in het spel was (dat had ik niet tegen haar gezegd)
ze wou scheiden omdat ze zich niet meer tot mij aangetrokken voelt, niet om de bovenstaande reden want daar wist ze niks van.
quote:JDude zegt: Rarasaats.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Chowi het volgende:
[iets over mij]
Doe je de deur achter je dicht?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef sararaats het volgende:
wel, als ik toch niet welkom ben
je mag het licht aanlaten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef sararaats het volgende:
wel, als ik toch niet welkom ben
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
Zo, nou kan ik rustig een was gaan doen.
Tupabipatuuuuh!!!1quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
Jezus Sara! Schei eens uit met die leugens van je!
Ga terug naar je fantasiewereld en laat ons met rust!
Held!quote:
Als kiespijn!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
Ik ben weg, hihi. Mis me.
Nou, nee dankje. Ik ben net ziek geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef sararaats het volgende:
ja hallo, het gaat over trouwen, bier en frituur
ik zei alleen dat ik zin had in trouwen
fuck you all
ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nee dankje. Ik ben net ziek geweest.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op je vrije avond met sollicitatiebrieven bezig zijn is vermoeiend
Grote kans dat dat binnenkort vrij nutteloos isquote:
Hoezo, heb jij al weer wat dan??quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Grote kans dat dat binnenkort vrij nutteloos is![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij al weer wat dan??
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
morgen afrijden
doe je zwaaien als ik langsrij Mt?
Dan is ruilen niet nutteloos.. Jij schrijft voor mij en ik voor jou.. Ik verkoop een ander altijd beter dan mezelf.. Maar ja, heb daarvoor ook jaren in de vrouwenhandel gezetenquote:
of een hendige slip maaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je maar niet van achter een hoekje voor de auto gaat springen ofzo
Late reacties zijn beter dan geen reacties.quote:
Vanaf de 11e verdieping? Neuh...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je maar niet van achter een hoekje voor de auto gaat springen ofzo
Bonen gegeten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef rompompom het volgende:
Wees maar blij dat ik nog niet in Nederland ben!
I'm feeling gassy tonight
Waar niet in de Westerse wereld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:55 schreef sararaats het volgende:
is werk vinden ook een groot probleem in Nederland?
Da's ook zo. Maar toch ga ik je/jullie nu verlaten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Late reacties zijn beter dan geen reacties.
Heb je daar een eigen slaapkamer? Of moet je delen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat niet eens. Maar het borrelt aardig![]()
Ik wist niet dat je in die business zat tegenwoordig?quote:
sjah, zo af-en-toe heb je nou eenmaal van die dagen hequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat niet eens. Maar het borrelt aardig![]()
Of als je een date hebtquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, zo af-en-toe heb je nou eenmaal van die dagen he
- en op een of andere manier komt het vooral voor op dagen dat je uit eten gaat ofzo
wij maar denken dat hij loopt te meuren, misschien hebben ze wel gewoon een gasbel gevonden!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je in die business zat tegenwoordig?
het spijt me, maar ik vind het nog steeds electronische rotzooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:13 schreef xrrwr het volgende:
Aan het kloten geweest met nieuwe drumsamples.
Jij luistert doorgaans?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind het nog steeds electronische rotzooi
Ik vind het wel lekker klinken maar het verveelt zo snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik vind het nog steeds electronische rotzooi
dat bedoelde ik!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken maar het verveelt zo snel
Sommige dingen weiger ik te onthouden.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Sommige dingen weiger ik te onthouden.
Wel knusquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef NJ het volgende:
Volgens mij blijven wij met z'n tweeën over, MT.
ik blijf nog ff, om live verslag te doen over mijn broodje hamburgerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef NJ het volgende:
Volgens mij blijven wij met z'n tweeën over, MT.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik blijf nog ff, om live verslag te doen over mijn broodje hamburger
owquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:31 schreef NJ het volgende:
Knus zeker, maar het kaarslicht vind ik persoonlijk een beetje overdreven.
Het idee is lief, maar in een grote kroeg waar we met z'n tweeën zijn vind ik het wat, ehhh, vreemd.quote:
Romantiek kent geen grenzen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het idee is lief, maar in een grote kroeg waar we met z'n tweeën zijn vind ik het wat, ehhh, vreemd..
En toen werd het ook ineens druk.quote:
Jammer, ik had 'm graag gesloten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik had hem al op voor ik op "invoeren" kon drukken...
Gewoon in één keer in je waffel gepropt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik had hem al op voor ik op "invoeren" kon drukken...
neuh... had een keer of 8 nodig...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon in één keer in je waffel gepropt?
Nu niet meerquote:
Zo ben ik.quote:
ik snap het alquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef Misstique het volgende:
Goed Sara nog 1 keer, hier moet je zijn.
Ik word er verlegen vanquote:
Gezien de post onder die ik nu quote, is alle lof meer dan terecht!quote:
Meis wat hou ik toch van jequote:
quote:
Niet. We posten er alleen, we bezitten het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
hou je kop kut, het forum is van iedereen
je was weg tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
hou je kop kut, het forum is van iedereen
*aaitquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef Dagonet het volgende:
Hai. Werken is kut. Voetbal ook.
Eensch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef Dagonet het volgende:
quote:
heuj dagoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Dagonet het volgende:
Hey Bizz.
quote:
ik ga niet weg voor jou als je dat maar goed in die gleuf van je steektquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je was weg tochlaat je eens ergens anders in de zeik nemen
!
Ik moest werken en kon daarom geen voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef Dagonet het volgende:
Over "in de gleuf steken" gesproken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga niet weg voor jou als je dat maar goed in die gleuf van je steekt
waarom rakelt iedereen het verleden op?
GODVERDE
Geen idee of er kut werd gespeeld, het stond wel aan op m'n werk maar dat negeer ik dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moest werken en kon daarom geen voetbal kijken.
Maar er werd inderdaad kut gespeeld, hoorde ik.
Don't startquote:
Ik zou niet meer aan werken toekomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee of er kut werd gespeeld, het stond wel aan op m'n werk maar dat negeer ik dan.
Zeg, Bupa, moffel es op met je kloonquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga niet weg voor jou als je dat maar goed in die gleuf van je steekt
waarom rakelt iedereen het verleden op?
GODVERDE
ja precies ik weet niet wat je lult sara maar zo rakel je zelf het verleden opquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef Misstique het volgende:
Goed Sara nog 1 keer, hier moet je zijn.
pitabuh?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg, Bupa, moffel es op met je kloon
ja hallo !!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja precies ik weet niet wat je lult sara maar zo rakel je zelf het verleden op
ik steek normale dingen in mijn doos... iig geen wortel achtig iets
Ik kijk toch geen voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou niet meer aan werken toekomen..
Normaal dan, van wat ik van de samenvatting zag was het toch niets boeiends.
Alweer een overeenkomst!quote:
*ik kop 'm even in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehehehehequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
wtf sara er is een speciaal topic over je@!!?!?!!@/1#!@$!@$
Adoreer Sararaats *hier*
Ik heb nog wel iets dat ik in jouw doos wil steken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
daar trap ik niet inquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Adoreer Sararaats *hier*
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Adoreer Sararaats *hier*
is het lang en vlezigquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets dat ik in jouw doos wil steken..
Hello wanhoop.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets dat ik in jouw doos wil steken..
Meet hornyquote:
Het is gewoon spooky.quote:
Is goed, kloonquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar trap ik niet in
en voor de allerlaatste keer, ik ben geen kloon godverde
Ja, daar word ik dus wel een beetje ernstig ziek van. Sara is géén kloon. Sim-pel, klaar.quote:
Sunchaser?quote:
dat maakt het extra engquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, daar word ik dus wel een beetje ernstig ziek van. Sara is géén kloon. Sim-pel, klaar.
*laken omslaatquote:
KusKroelKnuffel?quote:
Moest je me nou de hoop ontnemen dat dit niet echt bestaat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, daar word ik dus wel een beetje ernstig ziek van. Sara is géén kloon. Sim-pel, klaar.
*onder laken kruipt, tent bouwt.quote:
Jij hier?quote:
Ik waar rond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |