quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef Woutey het volgende:
godver laat eens iemand die master schijf jatten en op internet flikkeren verdomme!
Laat mensen games eens gewoon kopen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef Woutey het volgende:
godver laat eens iemand die master schijf jatten en op internet flikkeren verdomme!
Mooie kikker iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
he, die lijkt best wel op deze![]()
http://img206.imageshack.us/img206/4553/realdeal1xb.jpg
Dan ken je de reputatie van Bethesda niet op he gebied van programeren :pquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een next-gen "hoort" niet goed te draaien op de snelste pc beschikbaar. Een spel als Oblivion zal nog jaren gespeeld worden. Tis nu misschien ff doorbijten, maar over een jaartje zal het wel goed speelbaar zijn. Zo heb ik m'n spellen overigens het liefst. Zo mooi uitgebreid dat het nu nog niet volledig te benutten is.
Dat jij zegt "slecht programmeer werk" is al helemaal te dol voor woorden
Het spel is werkelijk machtig mooi, misschien was dit niet allemaal mogelijk op hedendaagse hardware ware het niet dat ze bij Bethesda goed kunnen programmeren.
En dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef Woutey het volgende:
Inderdaad, Morrowind en helemaal Daggerfall waren soms een ramp om te spelen!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dan ken je de reputatie van Bethesda niet op he gebied van programeren :p
Ik weet nog goed dat als een nieuwe area werd geladen en ik bewoog te snel voordat het volledi ggeladen was hij vaakt crashte. Of anders verneukte die mn savegame wel ff..hoppakee maanden progress weg :pquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad, Morrowind en helemaal Daggerfall waren soms een ramp om te spelen!!!!
Bugthesda worden ze ook wel eens genoemd.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef Woutey het volgende:
Denk het wel, maar ik hoop de filmpjes dan niet meer nodig te hebben, en dat alles dan lekker real-time over mn beeldscherm heen dendertquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
Komt er tot volgende week elke dag zo'n countdown filmpje uit? Zou wel vet zijn
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:17 schreef -skippybal- het volgende:
En weer een tease filmpje![]()
Official sites liggen weer compleet plat, dus watch and enjoy http://rapidshare.de/files/15594748/countdown_6days.wmv.html
Oja, het ziet er weer![]()
uit
OMGquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:17 schreef -skippybal- het volgende:
En weer een tease filmpje![]()
Official sites liggen weer compleet plat, dus watch and enjoy http://rapidshare.de/files/15594748/countdown_6days.wmv.html
Oja, het ziet er weer![]()
uit
Ik hoop hem ook zo snel mogelijk na de release binnen te hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik probeer hem niet eens op me pc
moet hem op me xb360 hebben.. eerste wat ik doe, is lekker rondlopen en bier kopen
denk niet dat ik hem vroeg heb..8 dagen tot ie uit is, ben benieuwd of ze hem dan wel hebben, bij die shop waar ik hem besteld heb
Tsja, we hebben het nu over de 360, die moet dit makkelijk aankunnen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:44 schreef Woutey het volgende:
ik hoop niet dat het met de xb360 versie precies zo is als met morrowind voor de xbox:
Uren laden, pc bijna niet
en boordevol bugs, en de pc versie kreeg patches (en TES: Construction Set)
Ik blijf bij de pc versie
Holy poep, die bovenste screeniequote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef Sjotime het volgende:
............. nieuwe filmpje +9 De tering
En nieuwe 360 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |