Alsof ook ooit iemand op die resolutie kan spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Je bedoeld deze screen zeker![]()
[afbeelding]
Er is maar 1 trailer geweest waar de schaduwen in aanwezig waren, alle overige screenshots en filmpjes zijn gewoon zonder dat schaduwsysteem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat vind ik ook knap, en dat was bij Morrowind ook al knap. Maar iedereen die Morrowind heeft gespeeld weet ook dat er ik weet niet hoeveel patches geweest zijn en dat de game op de meeste systemen gewoon niet geweldig draaide, terwijl hij grafisch toch niet zo indrukwekkend was.
Oblivion ziet er goed uit, maar zo ontzettend indrukwekkend zijn die graphics nou ook weer niet (voordat ze al die schaduwen weghaalden zag het er wel top uit, maar dat valt nu best mee).
Het spel lijkt mij erg tof en ik vind het knap wat ze er allemaal in gestopt hebben, maar wat performance betreft is het spel blijkbaar gewoon niet echt goed geprogrammeerd.
PC versie zal gewoon normale verhoudingen hebben voor resoluties, de 360 versie is speciaal voor breedbeeld TV's eigenlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm als ik die nieuwe screenshots van gisteren zo zie, moet ik eigenlijk mijn 17" vervangen door een breedbeeld monitor
(Er is er nog 1 in de aanbieding ook: http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?sku=24134&c=nl&category_id=6198&cs=nldhs1&image_flag=True&l=nl&s=dhs&show_summary=False&page=productlisting.aspx )
ooit van een Panorama-foto gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof ook ooit iemand op die resolutie kan spelen![]()
Ik zou al blij zijn met medium-high op 1024![]()
Misschien heeft de PC versie ook wel een widescreen mode, komt vaker voor en de PC screens op de website zijn volgens mij ook 16:9.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef Tain het volgende:
[..]
PC versie zal gewoon normale verhoudingen hebben voor resoluties, de 360 versie is speciaal voor breedbeeld TV's eigenlijk
Tja, maar daar hoef je niet speciaal een breedbeeld scherm voor te kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien heeft de PC versie ook wel een widescreen mode, komt vaker voor en de PC screens op de website zijn volgens mij ook 16:9.
edit: een aantal iig wel.
Thnx!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.skiq.nl/index.php?p=game&gid=8398
CE voor zelfs maar 44,75!
Tuurlijk wel, breedbeeld pwnt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja, maar daar hoef je niet speciaal een breedbeeld scherm voor te kopen
quote:
Koop voor dat geld anders een 360,.. zit je meteen goed voor 5 jaar wat betreft geheugenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Klote dat ik nog twee weken moet wachten op het extra geheugen dat ik gekocht heb. Zou goed van pas komen voor dit spel.
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef _Flash_ het volgende:
Ohboy dat wordt dus misschien vanavond al spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |