Hij speelde het op een 3.2 GHz processor with 2.0 GB of RAM and an X1900 video card en nog had hij af en toe last van hick-ups.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef Chocobo het volgende:
PC versus 360.... amper tot geen verschil... ! http://xbox360.ign.com/articles/693/693513p1.html
zo lang wachten nog, succesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:18 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist een reservering geplaatst voor een Xbox360 + Oblivion limited edition, af te halen de 23ste vand eze maand tijdens koopavond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij speelde het op een 3.2 GHz processor with 2.0 GB of RAM and an X1900 video card en nog had hij af en toe last van hick-ups.
Dit gaan waarschijnlijk 2 pijnlijke weken worden voor mij maar ach... I will survivequote:
Net zo'n geweldig stukje programmeerwerk als Morrowind dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hij speelde het op een 3.2 GHz processor with 2.0 GB of RAM and an X1900 video card en nog had hij af en toe last van hick-ups.
In de OXM review hebben ze het een klein beetje over oblivion en hoe het eruit ziet. Ook zie je er een screenshot van. Vind het jammer dat ik het gezien hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd wat je ziet of meemaakt als je een Oblivion portal in loopt.... de reviewers mochten er niet in volgens de previews
Jij kunt het beter?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Net zo'n geweldig stukje programmeerwerk als Morrowind dus.
Tipje van de sluiter zonder spoilers? Kan datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In de OXM review hebben ze het een klein beetje over oblivion en hoe het eruit ziet. Ook zie je er een screenshot van. Vind het jammer dat ik het gezien heb
Je gaat genieten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tipje van de sluiter zonder spoilers? Kan dat
Waar slaat die opmerking nou weer op, tuurlijk kan ik het niet beter, ik ben dan ook geen gamedeveloper.quote:
Een next-gen game hoort wel goed te draaien op een van de snelste systemen die op het moment beschikbaar is. Dit lijkt bij Oblivion niet het geval te zijn, net zoals Morrowind in die tijd op de snelste PC's nog problemen veroorzaakte. Dat is gewoon een kwestie van slecht programmeer werk, het spel kan nog steeds gewoon ontzettend tof zijn hoor.quote:Tis een next-gen game. Vind je het gek dat je het dan niet voluit kunt spelen op een duron 700mhz met een Geforce 4 MX.
Een next-gen "hoort" niet goed te draaien op de snelste pc beschikbaar. Een spel als Oblivion zal nog jaren gespeeld worden. Tis nu misschien ff doorbijten, maar over een jaartje zal het wel goed speelbaar zijn. Zo heb ik m'n spellen overigens het liefst. Zo mooi uitgebreid dat het nu nog niet volledig te benutten is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou weer op, tuurlijk kan ik het niet beter, ik ben dan ook geen gamedeveloper.
[..]
Een next-gen game hoort wel goed te draaien op een van de snelste systemen die op het moment beschikbaar is. Dit lijkt bij Oblivion niet het geval te zijn, net zoals Morrowind in die tijd op de snelste PC's nog problemen veroorzaakte. Dat is gewoon een kwestie van slecht programmeer werk, het spel kan nog steeds gewoon ontzettend tof zijn hoor.
Dat vind ik ook knap, en dat was bij Morrowind ook al knap. Maar iedereen die Morrowind heeft gespeeld weet ook dat er ik weet niet hoeveel patches geweest zijn en dat de game op de meeste systemen gewoon niet geweldig draaide, terwijl hij grafisch toch niet zo indrukwekkend was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Chocobo het volgende:
Slecht programmeer werk is wel een erg extreme term iddTering als je leest wat ze allemaal voor elkaar gekregen hebben man... mijn respect daarvoor hoor
Ik zou voor de 360 versie gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat vind ik ook knap, en dat was bij Morrowind ook al knap. Maar iedereen die Morrowind heeft gespeeld weet ook dat er ik weet niet hoeveel patches geweest zijn en dat de game op de meeste systemen gewoon niet geweldig draaide, terwijl hij grafisch toch niet zo indrukwekkend was.
Oblivion ziet er goed uit, maar zo ontzettend indrukwekkend zijn die graphics nou ook weer niet (voordat ze al die schaduwen weghaalden zag het er wel top uit, maar dat valt nu best mee).
Het spel lijkt mij erg tof en ik vind het knap wat ze er allemaal in gestopt hebben, maar wat performance betreft is het spel blijkbaar gewoon niet echt goed geprogrammeerd.
Ik ben een fan van de hele Elder Scrolls serie, maar afgaande op de vorige drie die ik gespeeld heb (arena, daggerfall en morrowind) moet ik wel zeggen dat programmeren niet hun sterkste punt is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat jij zegt "slecht programmeer werk" is al helemaal te dol voor woorden
Het spel is werkelijk machtig mooi, misschien was dit niet allemaal mogelijk op hedendaagse hardware ware het niet dat ze bij Bethesda goed kunnen programmeren.
Maar dan kan ik wel lekker op de bank hangen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef _Flash_ het volgende:
Maar dan moet je met een controller spelen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
...
Ik weet het, als ik Retuobak had geheten dan had ik ook met toetsenbord, muis, compleet dual core systeem, drie zakken chips, een krat cola en vier half ontklede dames op de bank kunnen gamen, maar ik heet niet zo. Plus het feit dat mijn bank niet zo groot is.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |