quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Neeee!!!!!!!!! Daar gaat m'n studie en sociaal leven![]()
![]()
![]()
Nee,... zou dat ook niet willen reviewen,... dan moet je je echt haasten !quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Succes aan alle reviewers, lijkt me geen makkelijke taak
Och Oblivion valt nog wel mee, er zijn games die je veel meer moet spelen voor een goed beeldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... zou dat ook niet willen reviewen,... dan moet je je echt haasten !
Valt wel mee ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och Oblivion valt nog wel mee, er zijn games die je veel meer moet spelen voor een goed beeld
Ik heb een potje Patrician III waar al 500 uur in zit en ik heb nog niet alles bereikt wat er te bereiken valt, dat zijn de leukere spellen om goed te reviewenquote:
Zoals verwachtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef Chocobo het volgende:
PC versus 360.... amper tot geen verschil... ! http://xbox360.ign.com/articles/693/693513p1.html
vandaag toch maar eens aan begonnenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man uitkijkt naar dit spel!
Al moet ik nog steeds Morrowind + bijbehorende uitbreidingen spelen.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:44 schreef Game_Error het volgende:
Ik vermaak me wel met BFME tot die tijd...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand al screenshots gezien die gemaakt zijn in de nacht?? Morrowind had ook echt mooie en sfeervolle nachten![]()
Nog niet gezien, maar misschien heb ik ze gemist.....
Nee,... wel nieuwe donkere wallpapers op de officiele sitequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand al screenshots gezien die gemaakt zijn in de nacht?? Morrowind had ook echt mooie en sfeervolle nachten![]()
Nog niet gezien, maar misschien heb ik ze gemist.....
Nee bedoelde eigenlijk deze van Morrowind:quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:13 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... wel nieuwe donkere wallpapers op de officiele site
[afbeelding]
Er zit idd sfeer in die onderste shot zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee bedoelde eigenlijk deze van Morrowind:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan hoe dat eruit ziet in Oblivion. Maanlicht wat door de bomen komt in zo bos ofzo*zucht*
[..]
![]()
Dit ziet er best ok uit op 1024x768. Mooier dan op ware grote.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... wel nieuwe donkere wallpapers op de officiele site
[afbeelding]
Dag-nacht cyclus vind ik altijd wel dik, net als weersveranderingen, die zandstormen bij Morrowind ook zo mooi............ben ook wel benieuwd hoe donker het bos gaat worden in de nacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zit idd sfeer in die onderste shot zegMaar de makers kennende is nu dat nu nog beter en nog sfeervoller.... dacht nacht systeem schijnt cool te werken. Iemand die de 4 uurs hands on deed zei dat hij bij maanlicht uit de eerste grot kwam..... was erg cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |