quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Aanwezig zijn op een andere plek dan thuis en dan betaald krijgen noem ik werk
Om maar even compleet offtopic te gaan, wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik werk onregelmatig...Kan er af en toe zelf geen touw aan vastknopen. Tevens is het idd erg rustig op het werk.... stilte voor de storm denk ik echter wel
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Om maar even compleet offtopic te gaan, wat doe je eigenlijk voor werk?
quote:Sjo
About Me
Hou van mijn gezin, games, films en Gijsjes. Geniet van het leven en ben helaas werkzaam in de IT.
Precies, daar zou een piraten-ninja combi echt perfect voor zijn. Ik hoop dat er ooglapjes zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Net een review ergens gelezen, en de Assasin guild (Brother of nogwat) gaat echt te cool worden.
Mensen vergiftigen, die een "ongelukje" krijgen of juist zo bloedig mogelijk als teken aan anderem![]()
![]()
Je wordt een wizard waarvan de mana niet automagisch hervult?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.oblivionmods.info/?Bastard&Wizard&0&5&1&1&0&1&0&4&6&9&13&16&18
Ik suck in RPG'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je wordt een wizard waarvan de mana niet automagisch hervult?
In Morrowind hielden ze juist niet van de DB, de Morag Tong daarentegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Wessiej het volgende:
Dat zijn de Dark Brotherhoods, daar kan je vergiftige appels kopen die je aan mensen kan kopen.
Super strak, ga er zeker bij joinen.
Dit is echt zo'n PC RPG van vroeger... nieuw voor consoles op Morrowind na. Weet ook echt al die classes niet gijs... of wat je moet doen... skills, beroepen... geeen idee,.. zie het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |