Zorg voor een andere game ter afleiding. Burnout vielleichtquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:08 schreef Woutey het volgende:
ik kan godverdomme niet wachten
Die 3 dagen doen het me niet hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:14 schreef Fliepke het volgende:
Zeg eigenlijk naaien ze ons als europeanen wel met die filmpjes, want wij krijgen hem pas later
hehehequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die 3 dagen doen het me niet hoor.
Dat is niet zielig, dat hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
hehehe
maar sommige mensen wel en dat is toch best zielig
Dan heb je 2 opties.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:54 schreef DeHovenier het volgende:
Het lijkt me erg dat als je de trotse bezitter bent van een Xbox360, en je hebt binnenkort tentamens ofzo
Wordt 31 volgende week.... zit niet echt met tentamens in mijn hoofd zeg maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:54 schreef DeHovenier het volgende:
Het lijkt me erg dat als je de trotse bezitter bent van een Xbox360, en je hebt binnenkort tentamens ofzo
31 ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wordt 31 volgende week.... zit niet echt met tentamens in mijn hoofd zeg maar
hmm ook de collecters kopen dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef EmjaY het volgende:
Iemand enig idee wanneer de strategy guide hier uitkomt? In de USA morgen al.
Wil hem ook graag hebben, en dan niet voor de spoilers maar puur voor alle info over de wereld, chars,spells etc etc.
Klootzak je bent mij 60 euro verschuldigt!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef pkwarts het volgende:
Weer een heerlijke nieuwe teaser trailer:
http://www.xboxyde.com/leech_2285_en.html
Je vrouw en kind gaan je verlaten, let maar op!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:51 schreef Sjotime het volgende:
Ja voorpret of niet....... wil dat spel wel heel graag hebben nu hoorWordt leuk volgende week
Ze zijn alleen echt weduwe bij Final Fantasy games... dan ben ik niet aanspreekbaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je vrouw en kind gaan je verlaten, let maar op!
Ik weet niet of je Morrowind ook gespeeld heb, maar daar kon ik iig niet maar 2 uurtjes achter kruipen; dat werd standaard altijd een hele dag en/of nacht, en als ik eerlijk moet zijn verwacht ik van Oblivion niet veel andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:50 schreef Sjotime het volgende:
Maar ik game meestal tussen 22:00 en 00:00.... dat heb je nou eenmaal. Nieuwe trailer is trouwens
Ja ik weet het... wordt ook een lange zit hoor. Soms 2 uurtjes, maar soms ook 5 a 6 uur s' avonds als mijn vrouw bv avonddienst heeft en mijn kinderen slapen. Heerlijk genieten dan. Maar toch... heb nu eenmaal niet zo heel veel tijd !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Morrowind ook gespeeld heb, maar daar kon ik iig niet maar 2 uurtjes achter kruipen; dat werd standaard altijd een hele dag en/of nacht, en als ik eerlijk moet zijn verwacht ik van Oblivion niet veel anders
Zeg als ik jouw postgedrag hier zo observeer heb je de hele dag de tijd om te gamen of noem je wat jij doet werkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weet het... wordt ook een lange zit hoor. Soms 2 uurtjes, maar soms ook 5 a 6 uur s' avonds als mijn vrouw bv avonddienst heeft en mijn kinderen slapen. Heerlijk genieten dan. Maar toch... heb nu eenmaal niet zo heel veel tijd !
Aanwezig zijn op een andere plek dan thuis en dan betaald krijgen noem ik werkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg als ik jouw postgedrag hier zo observeer heb je de hele dag de tijd om te gamen of noem je wat jij doet werken!
Ik werk onregelmatig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg als ik jouw postgedrag hier zo observeer heb je de hele dag de tijd om te gamen of noem je wat jij doet werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |